Jaa! Ik post sowieso veel op mn insta en ik neem dit jaar een vriendin mee die erg van eten en fotos maken houd.
Volwassenen die tweedehands kleding nog steeds vies vinden (en dan heb ik het niet over ondergoed of bijvoorbeeld zwemkleding). Kleding die je in de winkel past of bijvoorbeeld via een webshop hebt besteld, kan ook een keer gedragen zijn en bovendien bestaat de wasmachine.
Ik dacht dat het idee dat tweedehands kleding vies / armoedig is nu wel van de aardbodem was verdwenen bij mijn eigen generatie. Maar een vriendin vond het toch wel een vies idee dat ik een tweedehands Zara blazer aanhad.
Oja, herkenbaar. Ik vertelde laatst dat ik heel blij was met een jurkje van Vinted, collega: oja ik vond hem heel mooi maar nu toch wel een vies idee.
Huh?
Ik heb ook zo’n vriendin, echt vreselijk. Ze werkt zelf in een kleding winkel…
En toevallig niet eentje waar je na een dag werken met het stoomapparaat er even overheen gaat en het weer terughangt? Volgens mij zijn er maar weinig zaken waar je een redelijk budget krijgt zodat je op werkdagen altijd die kleding kunt dragen.
En de 3 Zara blazers die ik door de jaren heen via Vinted heb gekocht waren schoner dan sommige kleding die ik in de Zara in mijn handen heb gehad. Best vaak foundationvlekken of bruine vlekken waar je de oorsprong niet van wilt weten.
Stoomapparaat?
Gewoon uitrekken en direct het rek in
Leuk! Ik weet niet of je insta bekend is op het forum maar anders volg ik je in elk geval hier
Zeker, dat is helaas vaak zo ik heb zelf namelijk ook in de retail gewerkt en op maar één plek moest ik alles zelf kopen en kreeg maarliefst 20% korting… en dat met minimum loon.
waarschijnlijk heb ik dit ook al duizend keer gepost maar MENSEN!!! DIE!!! AAN!!! EEN!!! BEZETTE!!! WC-DEUR!!! TREKKEN!!! omg je kan letterlijk ZIEN dat hij dichtzat!!! echt mijn nummer 1 ergernis ter wereld kijk gwn voor je aan die tering deur trekt. ik doe dan ook altijd lekker extra langzaam als wraak
Ik doe dit wel eens per ongeluk, zit dan zo in gedachten verzonken dat ik helemaal niet kijk/doorheb of ie bezet is. Zeg wel altijd sorry haha.
Je kan het niet altijd zien tho!!!
Jaaaa
Vooral ook als iemand het dan twee keer doet, hallo hij gaat niet open? En zo wel dan zit ik hier nog
Ik zeg dan hard “Ja hij is bezet hoor!!!” Of “Ja ik zit erop!!!”. Zo fucking irritant. Vaak willen ze denk ik gewoon laten zien dat ze staan te wachten, maar fuck you sneller kan ik niet.
Als dat ringetje rood is BLIJF JE ER MET JE FIKKEN VANAF.
DAT GEBEURT NIET ALTIJDDD WAS HET MAAR ZO
NEGEN VAN DE TIEN KEER WEL
Ik eet ‘slecht’ en gedachtenloos en heb een perfecte stoelgang.
Ik eet ‘gezonder’, drink meer water en beweeg meer en heb obstipatie.
Ik ben helaas zo iemand. Ik zou echt willen dat ik dat gevoel niet had, maar ik denk dat het komt doordat ik zelf altijd best veel zweet en dan een vies idee vind dat anderen dat ook hebben.
Heb een nieuwe koelkast gekocht omdat mijn oude nogal harde brom geluiden begon te maken, maar deze nieuwe is zo mogelijk nog erger. Hij klinkt als een oude pc kast met 10 jaar stof op de ventilator en er komt een hoge harde piep van af die gewoon niet stopt. Kwam zelfs boven de tv uit die ik express wat harder had gezet. Wat een gezeik.
Ik vraag me af of die mensen dan ook niet in hotels slapen. Daar lig je tussen lakens waar zeer waarschijnlijk een hoop meer viezigheid in terecht komt van veel verscillende mensen. In tegenstelling tot een kledingstuk dat van 1 persoon is geweest.