De kat van mijn buurvrouw wil naar binnen maar ze is niet thuis. Ze staat al de hele ochtend te schreeuwen en ze is ook nog helemaal nat van de regen nu. Heb d’r al even bij ons in de gang gelaten en wat snoepjes gegeven maar ik ga nu ook weg. Maak toch gewoon een kattenluik
Deze Kruidvat ontharingsstrips werken niet.
Zijn die van Veet goed? Kost wel echt veel geld.
https://www.kruidvat.be/kruidvat-ontharingsstrips-voor-gezicht/p/894867
mensen die scheten grappig vinden. echt zo irritant leg me aub uit wat er leuk is aan vreselijke stank vind het ook altijd zo gaar als iemand een ‘grappig’ verhaal vertelt waarvan dan de clou is dat iemand een stinkende scheet laat. nou ha ha ha zeg.
Ik heb nog nooit ontharingsstrips gevonden die werken
Die van Kruidvat voor het lichaam werken wel! Ik gebruik ze altijd voor mijn wenkbrauwen en snor.
Zijn je haren dan evt te kort of in verkeerde richting weggetrokken? Want alle strips die ik vroeger heb gebruikt doen het gewoon goed. Nu heb ik meeste weg gelaserd.
Wel is Veet veel beter merk ik dan goedkope van Action, maar met zelfs die vd Action kan ik nog (stugge en zachte) haren mee harsen.
@Kahlo Die van Veet hergebruik ik tijdens dezelfde beurt, dus niet op 1 stukje been maar meerdere plekken want er blijft altijd wel hars ongebruikt, zo valt het mee qua kosten
Ik kan de zon en warmte niet meer waarderen eigenlijk helemaal icm met die tropische regenbuien erbij; heb mn haar al 2 keer moeten föhnen vandaag
Ik vind ze allemaal kut haha. Bij mij werkt sugar wax het beste voor gezicht.
Ik zal het waarschijnlijk wel verkeerd doen, maar je kunt het niet echt een paar keer uitproberen zonder dat je huid vervelend gaat doen D: Ik gebruik dan toch maar een pincet.
Oké, ik ga dit eens proberen en daarna die van Action zoals Foxy haha.
Laat je het doen of doe je die suikerwax zelf?
Zelf met zon potje van de action. Gewone wax is voor mij niet sterk genoeg voor zachte haartjes.
Bij mij blijken niet-werkende strips het vaak toch wel te doen als ik mijn huid was met een zeepblokje (of hele uitdrogende zeep) en er een klein beetje talkpoeder op strooi, misschien een idee?
Jawel joh, die werken echt top. Gebruik ik altijd voor m’n wenkbrauwen. De truc is dat je hem 5 seconden in je open mond (in de lucht) houdt en er dan warm op hijgt. Dan direct van elkaar trekken, plakken, wrijven met de haargroei mee en dan tegen de haargroei eraf halen.
Haha, hoe kom je hier achter?
Nou volgens mij staat erop dat je tussen je handen moet wrijven, nam aan dat het was om het warm te krijgen maar daar wordt het amper warm van. Tussen m’n tetten stoppen ging zo plakken, dus dit was de derde poging jaren terug en werkt top
Het is twee dagen wat warmer geweest en m’n huis zit direct weer vol muggen
Er is hier in een dorp aan de overkant van het water, 2km verderop een soort van wannabe hardstyle?festivalletje, maar ze hebben daar de muziek zo hard aanstaan dat ik nog net niet mijn bed voel trillen. Kan de tv amper verstaan en dan heb ik dus ook nog gewoon het rolluik dicht. Alleen het raam staat op een kiertje omdat mijn slaapkamer heel benauwd is.
En dan woon in nog geeneens direct aan het water dus die mensen daar moeten toch stokdoof zijn straks
Niezen. Omg echt helemaal als het van heel diep komt ofzo. Verschrikkelijk
Oh jaa. En dan schiet het soms in mijn rug of nek als het zo hard gaat
Mensen die status updates op whatsapp plaatsen. Echt ik vind het ZO irritant, doe dat op een ander platform ofzo. Heb er zoveel op dempen staan.