Waar erger je je aan? #16

Er is hier in een dorp aan de overkant van het water, 2km verderop een soort van wannabe hardstyle?festivalletje, maar ze hebben daar de muziek zo hard aanstaan dat ik nog net niet mijn bed voel trillen. Kan de tv amper verstaan en dan heb ik dus ook nog gewoon het rolluik dicht. Alleen het raam staat op een kiertje omdat mijn slaapkamer heel benauwd is.

En dan woon in nog geeneens direct aan het water dus die mensen daar moeten toch stokdoof zijn straks :confused:

2 likes

Niezen. Omg echt helemaal als het van heel diep komt ofzo. Verschrikkelijk

3 likes

Oh jaa. En dan schiet het soms in mijn rug of nek als het zo hard gaat

4 likes

Mensen die status updates op whatsapp plaatsen. Echt ik vind het ZO irritant, doe dat op een ander platform ofzo. Heb er zoveel op dempen staan.

6 likes

Ja hele statusupdates met meerdere foto’s. Die melding krijg ik dan automatisch bij ‘status’ te zien in whatsapp. Het zijn overigens altijd mannen :joy:

3 likes

Net als Instastories!

2 likes

Ja dit dus, gewoon fotos van eten, een dagje strand etc. Prima als je dat op je insta flikkert maar ik heb niet voor niks geen instagram. Ik hoef dat niet te zien, boeit me niet. Ik kan die melding niet uitschakelen het staat er automatisch. Heb het wel iemand gezegd van hey eh je status update staat ook op whatsapp. Dat wist hij niet dus hij schakelde het thank god uit. En ze kunnen ook zien wie het heeft bekeken dacht ik.

2 likes

Haha, ik ken ook wel wat mensen die er wel eens wat op plaatsen, die hebben dan geen insta maar vinden het toch leuk om af en toe wat te delen. :stuck_out_tongue: Ik zet er zelf heel soms ook wel eens wat op. Maar als je niet op het tabje ‘Status’ klikt, zie je het toch niet.

5 likes

Jawel. Er staat dan altijd een bolletje bij ‘status’ bij mij. No way to ignore. En het zijn juist mensen met +1000 volgers. HET KAN ME NIE SCHEELEEEEEEE AAAAAH.

Hahaha nah ja ik ben nog nooit naar zo’n feest geweest maar kan het alleen erop houden dat het altijd mannen zijn @kali

Sowieso moeten mensen stoppen om mensen te vragen om foto’s te maken en te sturen echt rot op met foto’s. Ik snap heus wel de gedachte erachter maar 20 jaar geleden was het leuker en onschuldiger. Mensen die zovaak vragen waarom je geen instagram hebt, OMDAT IK HET NIET WIL GVD. Tyf op.

6 likes

Ik heb een collega die juist klaagt dat ik er nooit wat op zet😂. Want ja ze heeft geen Facebook of insta dus ze kan mijn fotos nu niet zien.

1 like

Maar WAAROM wil jouw collega je foto’s zien? Als ik iets niet wil, is het dat. Meest vervelende vroeger was vakantiefoto’s zien van een ander gezinsfamilie. Ja eh leuk dat jullie het leuk hebben gehad enzo, fijn voor je, superdoei. Zo teringsaai.

3 likes

Ik heb 3 weken geleden mijn hand hard, maar echt keihard tegen een ijzeren pin gestoten terwijl ik de kat van mijn moeder aan het aaien was en nu is het denk ik gekneusd ofzo want het doet dus al 3 weken pijn (ik kan er niet op leunen). Nou goed, het ging al een paar dagen vrij goed en ik ging met minder pijn door het leven. Gisteren schudde iemand mijn hand zo hard dat het nu weer pijn doet :rage: Sowieso mensen die keihard je hand schudden, echt why?

Geen idee haha.
Ik ben het zo eens over die vakantiefotos. Vroeger moesten we dan idd echt zo’n mega saai album doorkijken. Verveelde me dan altijd te pletter.

1 like

Dat wanneer ik m’n hele huis heb schoongemaakt en ik de was heb gedaan dan de rest van de dag tegen de droog wordende was moet aankijken op het wasrek. Dan geniet ik veel minder van m’n schone huis

7 likes

Ik vond het juist heerlijk de tijd van de facebookalbums en de digitale camera. Ik kon echt lang naar albums kijken met heel erg veel fotos van maar 1 vakantie. Tegenwoordig kiezen de mensen de drie meest instagrammable fotos uit en daar vind ik niets aan. Het geeft me ook inspiratie om een vakantieplek op mijn wenslijstje te zetten.

1 like

Is het gekoppeld aan insta dan? Of moet iemand het echt apart op whatsapp zetten

1 like

Ik snap ook niet hoe dat kan want ik dacht dat het los van elkaar stond.

2 likes

Instagram en WhatsApp zijn allebei van Meta dus zo vreemd is dat niet.

2 likes

Nee maar ik snap hoe dat gekoppeld kan zijn want bij mij is dat (gelukkig) niet het geval.

1 like

Volgens mij is het los van elkaar aangezien het vaak bij mij echt boomers zijn die niet op social media verder zitten

1 like