Omdat ze aan mede passagiers vroegen of ze wilden ruilen van plek?
wut
Omdat hier sprake is van discriminatie van vrouwen en het fijn zou zijn als dit niet wordt geaccepteert door de vliegmaatschappij
Dit probeer ik elke keer weer bij de lidl maar sommige zitten op snel scannen dat je het gewoon niet bij kan houden om alles logisch in je tassen te doen. Ik gooi nu alles maar weer terug in mn kar en ga dan bij de inpaktafel staan, maar vind het toch echt handiger als na het scannen ook nog een langere band zou zijn zodat je wat meer tijd hebt. Want ook met alles terug in je kar doen, is het soms niet bij te houden, zo snel scannen ze alles.
Wel leuk als jij dan steeds blijft ruilen met een man naast hun
Ze schrijft toch dat ze zelf plekken kozen? Dat is niet vragen of je wilt ruilen, maakt nogal een verschil.
Ja maar dat kan sowieso toch niet? Dus toen dat niet lukte, daarna gingen ze het vragen. Zo lees ik het. Of ze daarvoor van boord moeten worden gegooid, hmm
Ik zou niet proberen de denkwijze van orthodox joodse mannen te begrijpen of verantwoorden, die zijn echt bigot af. Seksistisch, racistisch, etc.
The woooooooooooorst
Waar probeer ik iets te verantwoorden? Mijn 1e berichtje was om te begrijpen of ze vindt, als mensen aan elkaar vragen of je wil ruilen, de vliegtuigmaatschappij je uit het vliegtuig moet zetten. Thats all
God ik kan toch niet met mannen. Ben op vliegveld, zit bij twee stopcontacten en een gebruik ik. Mn switch laadt prima, telefoon net ook. Komt er een gast het andere stopcontact gebruiken maar het werkt blijkbaar niet. Vraagt ie of mijne werkt, ik zeg ja, hij: are you sure because this one isnât working.
Ja ik ben vrij zeker dat mijne het wel doet, vriend.
Als de reden van de ruilvraag discrimatie is dan zeker. Een zerotolerancebeleid bij discriminatie kan ik alleen maar toejuichen.
Ik vraag me af of je mening anders zou zijn als het niet ging om religieuzen, maar een groepje witte mannen die weigert naast een zwart persoon te zitten. Of was het dan wel ok als ze met kop en kont het vliegtuig uitgemikt waren. Vliegen is geen mensenrecht. Niet gediscrimineerd worden is dat wel
ja, ik vind discriminatie een onmiddellijke reden om iemand eruit te zetten, zoals eerder al goed door anderen hier beschreven is.
daarnaast spraken ze tijdens het puzzelen met stoelen alleen mannen aan, en niet de vrouwen naast wie ze hoorden te zitten die er duidelijk heel oncomfortabel van werden (en vind het daarom ook geen fatsoenlijke oplossing om ze te dwingen op de juiste plek te zitten)
het cabinepersoneel hield zich er ook volledig buiten terwijl normaal bij discussies/rumoer om de zitplekken ze echt wel optreden
Echt vreemd ook, want er is ook naar aanleiding hiervan een uitspraak geweest door het College voor de Rechten van de Mens. Was paar jaar terug met KLM toen gedoe met precies eenzelfde situatie. Bij andere maatschappijen geldt er al een zero tolerance beleid op dit vlak. Wil je niet naast iemand zitten, omdat diegene een vrouw is dan moet je per direct van boord.
Dat mensen een paar huizen verderop een vuurkorf aan hadden terwijl ik even lekker de deuren en ramen tegen elkaar open had gezet om de warmte uit huis te laten. Halve nacht liggen hoesten en gelijk van die droge ogen. Vanochtend meurde de woonkamer nog helemaal naar brand. Mag wat mij betreft echt verboden worden.
Ik vind fikkie stoken super gezellig maar vind ook echt dat ik dat niet kan maken tegenover mn buren. Zoân vuurschaal is echt alleen leuk voor de eigenaar ervan
Ik hoop echt dat er op die vlucht 2 vrouwelijke piloten waren. Niet ernaast willen zitten, maar wel een toesten hebben met 2 vrouwelijke piloten.
Pff ben vanochtend nog naar de Praxis geracet om een nieuwe verf te halen, er was niks kant en klaar in de kleur die ik wilde dus heb het laten mengen. Maar die man smeerde me goedkope verf aan en nu dekt het na twee lagen nog niet. Ook zou het voor 10m2 zijn maar ik heb ongeveer 3m2 gedaan en het potje is al op een derde. En dan moet ik dus nog een laag. Moet ik dus weer terug om meer verf te halen.
Ik heb al zoân hekel aan schilderen, maar ik dacht âdit doe ik wel evenâ. Niet dus :â)
Aaah balen zeg
De Meister poler verf van Hornbach is wel goed en dekkend. En kan je laten mengen in verschillende kleuren mocht je nog ergens de moed vandaan halen om nog een keer te verven
Ah ik ben toch wel bang dat het er heel anders uitziet dus ik ga toch precies dezelfde verf weer nemen. Ik hoef nog maar een klein stukje gelukkig.
Aan de reactie van een man in de supermarkt op mij. Ik had flink wat blikjes die wilde inleveren omdat ze in de weg staan, omdat het er zoveel waren probeerde ik op een tijdstip te gaan wanneer het wat rustiger is. Na flink wat blikjes inleveren en meerdere keren een foutmelding liep de automaat vast. Ik liet hierna de man die achter mij stond voorgaan omdat ik nog wat blikjes te gaan had. Toen ben ik verder gegaan, de automaat weigerde weer redelijk vaak dus ik liet degene achter me weer even voorgaan en pakte ondertussen mân boodschappen. Ik sloot daarna weer aan in de rij. Toen ik bijna aan de beurt was kwam er een man die zei: âIk mag ook voor hè! U doet er al een half uur over en u doet het ook zo langzaamâ Ik heb hem niet voor gelaten. Misschien juist aso van mij, dat vond hij namelijk wel zei hij