Waar erger je je aan? #16

Om en nabij

Hahaha waarschijnlijk met het gezicht van je avatar erbij :rofl:

2 likes

Ik vind dit juist wel een gevalletje van leeftijds-onafhankelijke boomer-behaviour.

12 likes

De overdag drinkende introductieweek studenten die er steeds meer beginnen uit zien als kinderen. Ergens ook wel aandoenlijk, maar best anoying. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Haha 100% die neppe glimlach die je 3 minuten moet vasthouden

3 likes

En alle anderen die tips hebben gegeven, DANKJEWEL! Heb vandaag drie uur gereden en heb de auto het eerste half uur een paar keer laten afslaan, maar daarna ging het eigenlijk best goed!

33 likes

Dat wanneer het mijn broer niet zint op de manier waarop hij wil dat het gaat, mij maar als een voetveeg behandeld en mij gaat kleineren. Ben daar zo ontzettend klaar mee.

4 likes

Ik ben lek gestoken vannacht door een mug :rage:

1 like

Doet die van mij ook. Heb nu geen contact meer en het is heerlijk om geen rekening meer met die prinses te hoeven houden

Iemand eet een broodje met gekookt ei om 7u 's ochtends in de trein, wat een gore putlucht is dat zeg. Ɖn iemand knipt z’n nagels, what a time😭

6 likes

Ik heb hem sinds maandag geblokkeerd. Kreeg weer van alles naar mn hoofd geslingerd omdat ik nee tegen hem zei. Heerlijk rustig is het nu. Leuk is anders, maar hij bezorgd mij zoveel stress en verdriet dat dit wel de beste keuze is.

1 like

What’s new, maar ik erger me echt helemaal dood aan de NS. Werkzaamheden, vertraging, uitval zonder reden, omreizen. Heb ze vanochtend weer allemaal op m’n bingokaart. Lekker in een blik sardientjes het land door. Kost ook maar 45 euro :ok_hand:

De auto nemen is gewoon sneller en goedkoper.

14 likes

Ja, enerzijds verdrietig maar anderzijds bevrijdend.

1 like

Dat je bij mijn Lidl wordt weggestuurd bij de zelfscan als je meer dan 15 artikelen hebt :triumph:

Laat me gewoon met mijn oortjes in alles zelf kunnen scannen en direct op een handige manier kunnen inpakken i.p.v. bij de band te moeten wachten en gehaast alles inpakken waar ze letterlijk 0 tafelblad hebben om gescande boodschappen neer te zetten of ruimte om je tas neer te zetten zodat je kan inpakken zonder je rug te breken? Vroeger was dat wel zo, waarom is alles zo onhandig tegenwoordig?

Ik denk dat ik de volgende keer als ik weer word weggestuurd bij de selfscan dat ik het mandje meeneem naar voren en daar alle boodschappen in pleur en dan vooraan in de winkel waar ze wel een tafel hebben staan rustig ga inpakken. Pff :face_with_spiral_eyes:

2 likes

M’n LinkedIn zit in een soort algoritme waar ik bijna alleen nog maar overlijdensberichten zie. Ik wil daar niet steeds mee geconfronteeed worden.

1 like

Ik had verf besteld en ik stond helemaal in de aanslag om te gaan verven, ik had een perfecte planning, is de verkeerde kleur geleverd :expressionless:

Maar andersom is het toch ook fucking irritant dat je even snel langs de zelfscan wil en dan moet wachten op mensen die hele karren aan het scannen zijn? Doe dat lekker aan de kassa. Het hele idee van de zelfscan is toch juist dat het snel gaat.
Dus ik snap wel dat ze ergens een lijn trekken.

37 likes

Je kunt toch je boodschappenkarretje voor de kassa zetten en die gebruiken als inpakplaats? Zet je je tas/krat open daarin en kun je inladen.

@Infidel dat is ook mijn ergernis. De zelfscan is juist ook bedoeld voor een paar producten zodat je niet in de rij hoeft te wachten op mensen die afgeladen karren moeten afrekenen. Bij de supermarkt waar ik vaak ga is de max zelfs 10 producten.

4 likes

Je kan ook een handscanner gebruiken toch, hoef je alleen maar af te rekenen.

4 likes

groep orthodoxe joden voor me in het vliegtuig ging zelf hun plekken kiezen omdat ze niet naast een vrouw mogen zitten :clown_face: dus nu zijn ze aan het schuiven met anderen om het voor elkaar te krijgen

hoopte dat cabin crew ze eruit ging knikkeren

11 likes