Huisartsen en hun postcodegebieden.
Leuk hoor dat inchecken met je pinpas, maar dan zou het wel fijn zijn als er meer dan 1 scanner je pas accepteert.
Mensen die op allemaal mooie locaties op vakantie zijn en dan overal ‘echt stom hoor’ ‘het eten is ook zo vies’ ‘wat een lelijke plek’ moeten posten. Maar ik ben ook gewoon zuur want ik wil dolgraag op vakantie.
Dat is echt vervelend. Ik voel me dan altijd zo onrustig.
Ik heb een echte kantoorfunctie maar zo’n last van mijn onderrug zodat ik bijna niet meer kan zitten. En ik werk niet bij een hip kantoor met loopband- of sta-bureau’s dus ik heb net uit pure noodzaak mijn laptop op een doos gezet
Aanvragen, is als het goed is budget voor (wat ze vast niet heel graag uitgeven). En vooral een goeie bureaustoel aanvragen en het bureau op goede hoogte laten instellen.
Ik heb mezelf misselijk gegeten in ijs en ga hier straks echt spijt van krijgen om verschillende redenen waarom doe ik dit
Die kutvliegen en fruitvliegjes. Ik laat echt niks opensfaan ofzo. Gelukkkig morgen eindelijk een hordeur.
Alle fucking herrie. Alles zit potdicht en komt erdoorheen
Badalona is misschien wel wat beter te doen, daar kan je ook vanuit de stad met de metro komen.
Ik erger me nu even enorm aan mn adhd brein. Morgen op vakantie dus mn hoofd zit helemaal vol waardoor ik zoveel dingen die niet met vakantie te maken hebben vergeet, zoals de verjaardag van mn man. Die is maandag jarig en ik ben dus helemaal vergeten om zijn cadeau te regelen en nog iets van ballonnen en slingers te kopen. Ik ga nu nog maar snel wat in elkaar flansen voor hem en hopen dat de action morgenochtend nog wat heeft, als ik het niet weer vergeet ten minste…
Schrijf het op! Lijstje maken met alle taken die je in je hoofd zitten en daar prioriteiten aan toekennen. A moet vandaag, B kan ook deze week, C is van later zorg. En dan A afwerken en morgen en later naar de rest kijken
Normaal heb ik inderdaad lijstjes, maar werkt helaas niet altijd goed, zeker op moment als dit, vlak voor een vakantie. Dan moet er zo veel dat ik ook met lijstjes het niet met overzie
En als je nu een lijst maakt met alles wat nu in je hoofd zit? Dan pak je alleen de A-taken aan en de rest voor nu even loslaten, want het staat dan op het lijstje voor later?
Ik zet zoiets altijd in mijn telefoonagenda en stel dan in dat ik het op het juiste tijdstip instel!
Muurverf gaat er prima af met water. Of was het lak of op tapijt ofzo?
Nederlanders kunnen nooit ergens van genieten he. Op vakantie ook niet. Ze gaan gewoon door met zeuren maar dan op een andere locatie
Positief verrast door de Rabobank, mijn nieuwe pas is er al.
En nu ga ik hem beter wegstoppen en er voor zorgen dat ik hem niet wéér verlies, want in 2021 heb ik dit ook al gedaan.
Dat de andere kant van de familie zo sad beige is. Moet nu op zoek naar sad beige babykleding
Ik was laatst bij de Bijenkorf en daar hadden ze een hele sectie met het merk “Donsje”. Ik dacht even dat mijn netvlies beschadigd was en ik geen kleur meer kon zien…
Alsof je door een sepia-filter kijkt