Waar erger je je aan? #16

Ew :smiling_face_with_tear:

4 likes

Er is ook een ā€˜Dirkje’ maar die is meer RGK geloof ik.

4 likes

Ongevraagde tip, ik werk met de app Todoist. Maar ook dit is niet altijd fool-proof met mijn add-breinšŸ˜„

1 like

Dat was de naam van mijn 1e hamster :joy::sob:

1 like

Er zit een buurjongen achter mij aan waar ik 0 in geĆÆnteresseerd ben(sterker nog ik vind hem eng) en hij is gitaar aan het leren spelen en hij vertelde dat hij heel hard gaat oefenen omdat hij met mij samen wil spelen. En de laatste dagen is hij de hele tijd aan het oefenen in zijn open raam als ik mijn tuindeur heb open staan. Het klinkt ook echt werkelijk nergens na, houd eens op please. :eyes::eyes::eyes:

10 likes

Haha dat is het jammer he, dat niet alles foolproof was. Ik had voor de vakantie zoveel lijstje gemaakt, maar steeds vergat ik die verjaardag en nog wat andere minder belangrijke dingen. Toen was alles voor de vakantie geregeld, dus ruimte in mn hoofd en toen kwamen die andere dingen weer naar boven.

Maar eind goed al goed, we zijn op de camping, met cadeau en balonnen en gelukkig ook de tent en luchtbed zijn mee gekomen, haha

2 likes

Ik weet niet of het is omdat ik ongesteld moet worden en/of dat het de warmte is maar ik heb me toch een partij dikke enkels :tired_face:

Ik heb met dit broeierige weer binnen 1 dag alweer een zwerm fruitvliegjes in mijn gft bak

4 likes

Geprikt in die twee minuten dat ik buiten was en er gelijk een mega plakaat ontstaat.

1 like

Ik hou van kleur maar vind donsje ook echt een heel mooi klassiek merk koop er veel van maar snap je sepia effect wel. Zou niet dat alleen maar in mijn kind haar kast willen hebben

2 likes

Ik lees net deze post op LinkedIn:

Wat een belerende kutmail haha als ik anoniem kon antwoorden deed ik het onmiddellijk.

Edit: nevermind I’m on my petty bullshit

27 likes

Unieke ervaring :star_struck:

2 likes

Ik zie geen 1e jij cursief? Wel de hele zin

Omg, ik dacht altijd dat dit soort kutmails door slechte stagiairs werden bedacht ofzo, maar dit wordt dus juist aangemoedigd? En ze zijn er trots op? Hoe slecht ben je in je #copywriting #communicatie #brandidentity als je echt denkt dat dit is wat klanten willen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Is zo inderdaad, maar dat is nu even niet relevant. Cursief wordt vaak gebruikt om nadruk te leggen, en dat bovenop de ā€˜jij’ in plaats van ā€˜je’ - ook een manier om nadruk te leggen.

@Acquiesce - zo blijkt inderdaad :woozy_face: Torfs heeft verder ook helemaal geen tongue-in-cheek identiteit dus ik kan me niet inbeelden dat zoiets goed valt? Ze zijn totaaaal geen bol of coolblue.

En je ziet dit steeds vaker he, Vlaamse marketeers die de taal van bol en coolblue willen spreken en dan los over de grens gaan.

5 likes

Is ā€œpaswoordā€ wel goed geschreven? Het istoch password of wachtwoord?

5 likes

Hahaha ik heb ooit een etentje gehad met een Torfs. Het woord ā€˜Torfs’ is minstens 200x gevallen, ik was er snel klaar mee.

Daar wilde ik ook wat van zeggen maar paswoord is standaardtaal in Belgiƫ (fucking lillek)

5 likes

Ik weet dat een heel dierbaar iemand echt keihard zit te liegen tegen mij en dat doet zoveel pijn, nu kan ik ook niet puur op gevoel zeggen dat ik het idee heb dat ze niet eerlijk is. Het is mijn gevoel en ik heb geen bewijs, terwijl ik echt bijna 100 procent zeker weet dat iets niet zo is. Dit wordt weer een nachtje malen in bed

3 likes

Waarom kunnen AirPods niet gewoon blijven liggen op de plek waar je ze laat vallen en moeten ze nog 57x stuiteren naar fucking Timboektoe

9 likes