Waar erger je je aan? #17

Ik zweer bij deze

https://www.livera.nl/product/CHANTELLE-LAB-Softstretch-Soft-Stretch-Hoge-Taille-Slip--C26470-0ME

Heb je in 2 maten nl: tm 42 en va 44. Duur maar zn geld zo waard, alsof je niks aan hebt, heel zacht en zit wat hoger en je ziet hem niet zitten. Dacht eerst met die maten wat raar kan nooit fijn zijn maar ik koop alleen nog deze.

En van ten cate licht corrigerende slips, hetzelfde idee alleen die voel je wel meer zitten maar soms fijn onder jurkje.

1 like

Misschien van Intimissimi? Ik draag zelf altijd ondergoed van dat merk en heb nu ik zwanger ben wat gewone slips gekocht omdat dat lekkerder om de buik zit en niet naar beneden rolt. Qua maten is dit merk alleen niet zo heel inclusief; gaat tm L dus zou net te klein kunnen zijn? Anyway:

Ik woon de laatste weken in leggings, en heb met deze slips geen zichtbare naden over mijn bil.

1 like

M’n menstruatie laat al een volle week op zich wachten en ik heb na 3 dagen een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. En ik heb een koperspiraal. En een heel stressvolle periode. En flink griep gehad drie weken geleden. Dus de kans dat m’n menstruatie ontregeld is door stress/griep is veel groter dan dat het toch door zwangerschap komt maar ik krijg het niet uit m’n hoofd!!! Zo irritant

1 like

Kruidvat invisible hipsters!! Love them

2 likes

Dat de Apple Watch slaap zo slecht meet. Stil liggen en op je telefoon scrollen of lezen ziet ā€˜ie blijkbaar als rem slaap.

2 likes

Zo dom ook, want willen de bovenburen ook een aansluiting krijgen moeten de onderburen er ook zijn. Vaak hangen ze een week van tevoren een briefje op met de dag dat je thuis moet zijn, iemand van het bedrijf is hier gewoon beetje slordig geweest haha.

2 likes

Apple Watch is ook meer een gadget dan een tracker (sorry alle Apple Watch fans). Ik ben heel erg fan van een Whoop!

1 like

Ja waarschijnlijk heb je een verlate ovulatie gehad door het ziek zijn, of zelfs helemaal overgeslagen. Er zit gemiddeld ongeveer 2 weken tussen je ovulatie en menstruatie, dus als je 3 weken geleden ziek was zou dat precies rond je ovulatie zijn geweest! Dus no stress!

3 likes

In mijn straat is het glasvezelbedrijf door de balkons heen gaan boren (ipv in de meterkast aan te leggen), dat was ook echt een drama en er braken allemaal stukken beton af. Toen zijn ze gestopt en nu ik dit lees bedenk ik me dat ik er al maanden niks over gehoord heb :ā€)

Bij mij zijn ze destijds over het balkon (6 hoog!!) heen geklommen om alles te plaatsen. Was die periode bijna niet thuis dus had alles gemist en toen zag ik dat alles was vertrapt op het balkon. Buren moesten ook plantenbakken weggooien omdat ze gewoon hun gang zijn gegaan bij iedereen.

Edit : Ze zijn natuurlijk niet geklommen, iemand heeft ze op zijn/haar balkon gelaten en toen zijn ze bij 15 woningen gewoon overgehopt.

3 likes

Zo irritant dit soort dingen. En dan is het nog te hopen dat ze überhaupt komen :clown_face: Bij mij zouden ze gisteren in mijn flat ook komen voor glasvezel. Ik had vorige week 3 (!) brieven gekregen met de datum en dat er écht iemand thuis moet zijn. Het is dat ik vakantie heb, maar anders had ik iets met werk moeten regelen. Hele ochtend gewacht, niks. Komen ze in de middag langs dat het niet meer gaat lukken. Je zal maar een vrije dag hebben genomen hiervoor?
En ik wil niet eens glasvezel dus ik ga hier ook niet meer voor thuis blijven.

2 likes

Ik ook, ik heb al mn 8e paar witte nike air force 1 inmiddels :joy:. Ja en die 7 andere dus allemaal weggegooid want die dingen gaan ongeveer een jaartje mee. Word nergens enthousiast van.

Bij ons toevallig vorige week ook maar ze hebben het heel netjes teruggelegd en er is niks van te zien dat de halve straat en alle tuinen hebben opengelegen.

3 likes

Nu nog hopen dat ze geen andere kabel per ongeluk kapot maken. Dat gebeurde bij ons toen ze glasvezel gingen aanleggen, hadden we ineens geen internet meer.

1 like

Wtf
Wat gaan ze doen dan als je niet thuis bent? Me een boete geven?

Ik ga hier echt geen vrij voor nemen hoor bye

3 likes

Nou ja, ik vind op zich dat als ze het tijdig aangeven dat best verwacht mag worden. Wel zo sociaal in een appartementencomplex (tenzij jij de bovenste bewoner bent.)

2 likes

Ugh ik erger me aan mensen (vrouwen) die voor een foto (nep-) lachen met hun tong tussen hun tanden

31 likes

omg ja dat is zooo irritant vooral met die opengesperde ogen ook nog. of mensen die hun tong uit hun mond hebben echt vies (vooral als er zo’n ongepoetste laag op zit)

3 likes

Wij hadden een gaslek daarna

3 likes

Wieeee

1 like