Mijn hemel, bijna knap hoe lelijk ze die onderbroek op de foto hebben kunnen zetten
Ik heb me er maar bij neergelegd dat dit niet bestaat. Ik draag nu altijd brazilians van de hema en het komt echt zelden voor dat ik ze door mn broek heen zie.
@stervis al geprobeerd. Kruipen omhoog en zijn te laag.
@Nivi die heb ik ook, maar die vind ik dan wel weer heel lang en ik vind het stofje echt niet fijn tegen mān vulva, veel te dun en glad
@Nude die heb ik nog niet geprobeerd, omdat brazilians me eigenlijk standaard al tussen je billen lijken te zitten en ik heb een hang/schortbuik en volgens mij zijn die ook weer te laag.
@Luzarl dan ligt het vast aan mij.
Waarschijnlijk maakt het weinig uit wat ik nog probeer en focus ik me gewoon teveel op waar mān onderbroek zit ofzo, geen idee.
Ik vind brazilians ook fijner, want heb hetzelfde probleem. Ze zitten inderdaad al tussen je billen, maar veel minder aanwezig dan een string, gaat niet trekken ofzo. Ik vind die van intimissimi en passionata heel fijn.
Was het⦠alien?
Verhalen op LindkedIn.
Die na elke zin een lege regel hebben.
En zogenaamd heel diepzinnig zijn.
Maar wel met een zakelijk randje.
En als toppunt: Eens? Like deze post Vaak van die recruiters die het Helemaal Gemaakt Hebben. Uggghh
Of coaches, die dat echt net zijn gaan doen.
Walgelijk.
Dat verre vrienden en collegaās superenthousiast willen helpen met verbouwen maar mān beste vriendinnen me appen dat ik ze mag vragen als ik zin heb wat leuks te doen maar ze verder geen zin hebben.
En natuurlijk zijn ze 't niet verplicht maar ik denk wel van ja ik hielp jullie ook met alle verhuizingen en uitpakken enzo en je vindt het toch ook chill voor me als ik over kan?
Ik vind verbouwen ook wel wat anders dan verhuizen. Heb hier zelf al geen zin in laat staan dat ik een ander hiermee moet helpen. Dus kan me voorstellen dat je vriendinnen hier zo ook over denken
Nee nou zo denken mān beste vriendinnen er dus inderdaad ook over.
Gelukkig andere mensen niet. Maar het steekt wel dat uit alle hoeken mensen willen helpen met inpakken, schoonmaken, schuren, verven, slopen en dat zij letterlijk zeggen dat ik alleen maar hoef te appen als het om iets gezelligs gaat.
Vandaar dus de ergernis, waar dit topic over gaat.
Dat ik voor de tweede keer voor jan met de korte achternaam klaar sta voor een online afspraak. Ik ben nu weet een dag te vroeg wel op het goede tijdstip maar zo stom. Het is ook een heelm gedoe met alles klaar zetten. Nja dan maar alleen zingen.
Ik zou met alle liefde helpen en vind zulke momenten juist altijd heel gezellig! Daarna gezellig samen een drankje drinken en afsluiten.
Ik heb zelf echt een hekel aan verbouwen maar ik zou met alle liefde vrienden best 2/3 uurtjes willen helpen met schuren of iets want verbouwen is gewoon heel zwaar. Wat ik ook doe bij vriendinnen met kinderen is de kinderen opvangen mee nemen naar de bioscoop of speeltuin of iets. Ik vind het ergens beetje gek om te zeggen ik wil alleen iets gezelligs doen want dat zit er vaak gewoon niet in qua tijd als mensen verbouwen
Aan mezelf. Ik heb misofonie, normaal vind ik het wel schattig als mn kind (van 2) heerlijk zit te eten en dan soms een klein beetje smakt maar nu is hij verkouden en klinkt alles kreunend en steunend. Ik kan verkoudheids geluiden sowieso al slecht trekken maar ben zelf verkouden en hoor mezelf dan ook eten en aaarghhh !!!
Edit: en mensen die hun zinnen beginnen met: Ik en mijn ouders/vriendin/kat etc⦠Vind dat zo gek staan, zelfs een beetje egocentrisch ofzo om met jezelf te beginnen Of mag dit tegenwoordig zo? Naar mijn idee heb ik altijd geleerd om in de zinsopbouw te beginnen met de andere partij?
Heb je Jane van de zeeman al geprobeerd? Wel voldoende groot kopen. Het zijn echt tenten maar ze zitten gewoon zo lekker en ook stevig om je buik. Ik heb ook een beetje een schortje.
https://www.zeeman.com/nl/catalogsearch/result/?q=jane
Qua kosten kun je je er niet echt een buil aan vallen.
Ik heb nieuwe schoenen nodig voor op mijn werk (sneakers of iig lekkerzittende dichte schoenen, ik sta heel veel) maar ik word nergens enthousiast van. Ik kon vroeger echt wegzwijmelen bij schoenen en specifiek sneakers, als tiener maandenlang sparen voor een mooi paar in de kleuren die ik het mooist vond, maar de afgelopen jaren vind ik alles saai en stom!
Ik ben door mān rug gegaan en dat doet tering pijn en nu moet ik eigenlijk blijven bewegen maar ik ben na 30 rondjes door het huis er ook wel klaar mee
Jup, heb elk model van de zeeman wel gehad. Deze slips zijn heel zichtbaar in mān pantalon, omdat de naad dwars over mān bil heen loopt.
wij mochten thuis nooit zinnen maken als āik en pietjeā altijd āpietje en ikā want shit voorop!