Waar erger je je aan? #17

“looking like they blew a bag on you” Ooohh a bag of MONEY
Ik moest er nog over nadenken ook. Wat een verschrikkelijk naar “compliment”.

3 likes

Heb je niet een max bedrag voor overboeking staan? Ik kan tot een bepaald bedrag overboeken zonder e-dentifer om rekeningen e.d. te betalen. Maar binnen mijn eigen rekeningen maakt het bedrag dan weer niet uit.

1 like

Nee hoor ik had er ook een uitleg bij gegeven, toch? :grin: De bank is op de hoogte en ze weten niet wanneer het probleem wordt opgelost.

Was er niet zo’n ‘forum bad’ waar iedereen zo lyrisch over was?

1 like

Aan mezelf. Dacht ga even buiten de deur aan een opdracht werken tot ik afgesproken heb. En dat is echt heel handig als je dan een nagenoeg lege laptop meeneemt en de oplader thuis laat liggen.

Gelukkig hebben ze koffie hier

5 likes

Aaaah dit is zo klote, ik had nog net genoeg tijd om te douchen, tandenborstel al in de douche gezet, handdoekje opgehangen, ga ik heel even plassen, springt m’n huisgenoot er uitgebreid onder

5 likes

Sorry, niet goed gelezen.

2 likes

Altijd plassen onder de douche

21 likes

Ik kocht vanmorgen een rokje bij de kringloop en nu bij thuiskomst zie ik dat er nog zo’n beveiligheids tag aan zit :smiling_face_with_tear: kan iedere winkel dat er in principe afhalen of moet ik weer terug naar de kringloop? Ik vraag me eigenlijk af of dat ding er misschien al/nog op zat toen hij bij de kringloop is ingebracht

3 likes

Ik ken eigenlijk geen kringloop die dat erop maakt :thinking:

Nee precies, en vraag me daarom ook af of ze dit er uberhaupt daar weer af kunnen halen… zo stom als ik hierom dat rokje weg moet gooien :sob:

3 likes

Ja dat zou zeker jammer zijn… Ik geloof dat ik een kledingwinkel in de buurt zou bellen en het uit zou leggen, misschien kunnen ze de tag daar verwijderen.

Heb je geen sterke magneet in huis? Misschien dat dat werkt

1 like

Oh ja verschrikkelijk.
Welk glaasje is scherper… 1…. Of 2. :no_mouth:
1…… of 2 :no_mouth:

Eeeeh 1?

30 likes

Ik zeg dit altijd dat dat me zo zenuwachtig maakt en de laatste keer zei de opticien dat ze vanaf het begin met die ‘tuurtest’ naar die luchtballon al een heel goed idee hebben van je sterkte en dat de rest finetunen is wat ze dus ook nog heel vaak controleren. Vond ik geruststellend!

12 likes

Zo irritant ja! was er gister maar het was wel wat onduidelijk dus moet ik morgen wéér komen :weary:

3 likes

Oh damn…. Succes!
Ik was vorige week bij de pearl en kreeg uiteindelijk zo’n bionische bril op met losse glaasjes. Toch altijd wel fijn omdat even goed rond te kunnen kijken. Hebben ze ook vaak niet namelijk

4 likes

Het is mijn eigen onzekerheid, maar ik ergerde mij aan het feit dat iemand in een winkel aan mij wilde uitleggen hoe daar de zelfscan werkte.

1 like

Wilde mn abo bij de ns opzeggen omdat ik nog amper in NL ben. Prima, omgezet naar dat flex abo. Krijg ik een mail dat ik wel mn oude abo er kog af moet halen bij een ns kaartautomaat want anders loopt het door…
En heb wel 3x gezegd dat ik haast nooit meer in NL ben. Kan ik weer een jaar voor Jan Lul betalen zeker.
Maandag maar ff bellen want net natuurlijk weer niemand te pakken gekregen

2 likes

Ik zag toevallig net een bericht op Linkedin over de NS en hun onmogelijkheid bij het opzeggen van abonnementen. Gaat blijkbaar heel vaak mis.

2 likes