Oh ja verschrikkelijk.
Welk glaasje is scherper… 1…. Of 2.
1…… of 2
Eeeeh 1?
Oh ja verschrikkelijk.
Welk glaasje is scherper… 1…. Of 2.
1…… of 2
Eeeeh 1?
Ik zeg dit altijd dat dat me zo zenuwachtig maakt en de laatste keer zei de opticien dat ze vanaf het begin met die ‘tuurtest’ naar die luchtballon al een heel goed idee hebben van je sterkte en dat de rest finetunen is wat ze dus ook nog heel vaak controleren. Vond ik geruststellend!
Zo irritant ja! was er gister maar het was wel wat onduidelijk dus moet ik morgen wéér komen
Oh damn…. Succes!
Ik was vorige week bij de pearl en kreeg uiteindelijk zo’n bionische bril op met losse glaasjes. Toch altijd wel fijn omdat even goed rond te kunnen kijken. Hebben ze ook vaak niet namelijk
Het is mijn eigen onzekerheid, maar ik ergerde mij aan het feit dat iemand in een winkel aan mij wilde uitleggen hoe daar de zelfscan werkte.
Wilde mn abo bij de ns opzeggen omdat ik nog amper in NL ben. Prima, omgezet naar dat flex abo. Krijg ik een mail dat ik wel mn oude abo er kog af moet halen bij een ns kaartautomaat want anders loopt het door…
En heb wel 3x gezegd dat ik haast nooit meer in NL ben. Kan ik weer een jaar voor Jan Lul betalen zeker.
Maandag maar ff bellen want net natuurlijk weer niemand te pakken gekregen
Ik zag toevallig net een bericht op Linkedin over de NS en hun onmogelijkheid bij het opzeggen van abonnementen. Gaat blijkbaar heel vaak mis.
Nope, ligt niet aan jou. Hier in de buurt is het allemaal echt verschrikkelijk haha, heb er al meerdere uitgetest. Dit weekend maar naar de versmarkt voor wat beters haha
Of ik even mijn oma haar nieuwe tablet wil installeren. Inloggen op het gmailaccount gaat niet want het ww klopt niet, de oude tablet schiet uit bij elke melding die ik aanklik om te bevestigen dat ik probeer in te loggen op een nieuw device. Dus ik probeerde een andere manier, gaat er een nieuw ww naar haar ziggo mail. 3x raden, daarvan klopt het wachtwoord ook niet. Bij het instellen daarvan is er een 2 stappen verificatie waarbij mijn tante een code toegezonden krijgt die ik moet intoetsen. Alleen neemt zij natuurlijk niet op
Ja omg, ik dacht toen ook: ‘Oh prima, dan vervang ik het voor een ander abonnement’. En toen heb ik nog 3 maanden voor het oude abonnement betaald, omdat ik het gewoon niet doorhad dat die niet opgezegd was
Ik heb weer teveel vette dingen opgevreten en nu zit ik weer misselijk te zijn op de wc. When do I learn.
Na 1,5 uur kutten en klikken kreeg ze een bericht op haar SENIORENTELEFOON of ze kon bevestigen dat ze probeerde in te loggen. Omg bloed zweet en tranen dit
Like voor herkenning
Oh echt, kan iemand me een spuitje geven om me een week knock out te leggen. Ik. Wil. Slapen.
Elke avond weer bedenken wat we gaan eten…
Wat is dat met sommige mannen die graag stoer verkondigen dat ze heel goed tegen spicy eten kunnen. Alsof dat een megagoal is. En dan wel helemaal zwetend en trillend erbij zitten maar oh ja heel knap goedzo.
Vrouwen ook! Van die coole one of the guys-vrouwen.
Superirritant want het zegt helemaal niets over je als je tong nou eenmaal meer eelt heeft waardoor je beter tegen pittig eten kunt. Het maakt je niet stoerder of leuker. Net als dat slecht tegen pittig eten kunnen niet stom of raar is.
Groetjes, een stille peperliefhebber.
Van die pick me girls
Mensen die achter je fietsen en erlangs willen en dus belllen én die dan verwachten dat je a la minute de berm inschiet ofzo.
Dat je er langs wilt betekent niet dat ik (en mn kind waar ik naast fiets) meteen aan de kant kan gaan.
Maar ik erger me op de fiets al best snel aan anderen.
En waarom fietsen mannen vaak met hun hiel op de trappers ipv hun voorvoet?!
Omg ik heb nu een tijdelijke huisgenoot en ze heeft me al drie keer verteld hoe ze een pittig eten wedstrijd gewonnen heeft echt zo’n type inderdaad