Ik ben net zeiknat geregend en nu wil ik graag in bad. Maar ik heb geen bad
Sinds een week (of tenminste, sinds dan valt het me op) kan ik met de ABN amro bankierenapp niet meer overboeken naar een externe bankrekening. De app is niet compatible met de nieuwe iOS-update en ze weten niet hoe lang het gaat duren?
Nu moet ik elke keer via online internetbankieren en de e-dentiefier geld overboeken, zo irritant en ouderwets
Ik snap je irritatie heel goed hoor begrijp me niet verkeerd. Maar ook wel weer een besefmomentje hoe verwend en gemakzuchtig we zijn geworden met dit soort dingen
Ik snap niet hoe mn haar na een wasbeurt weer helemaal driedubbel in de knoop zit als ik het voor die tijd helemaal uitborstel.
Ik vind niet dat we hierin verwend en gemakzuchtig zijn hoor. Dit is nou eenmaal hoe de wereld er nu uitziet, dan is het fijn als de dingen werken en ik de app gewoon kan gebruiken zoals het bedoeld is.
Werkt Tikkie ook niet? Vervelend wel zeg!
Ja externe apps zoals tikkie of direct facturen in bol. com betalen werkt wel, maar niet vanuit mijn abn app naar mijn spaarrekening die niet van abn is. Of als ik zelf een overboeking wil maken.
ālooking like they blew a bag on youā Ooohh a bag of MONEY
Ik moest er nog over nadenken ook. Wat een verschrikkelijk naar ācomplimentā.
Heb je niet een max bedrag voor overboeking staan? Ik kan tot een bepaald bedrag overboeken zonder e-dentifer om rekeningen e.d. te betalen. Maar binnen mijn eigen rekeningen maakt het bedrag dan weer niet uit.
Nee hoor ik had er ook een uitleg bij gegeven, toch? De bank is op de hoogte en ze weten niet wanneer het probleem wordt opgelost.
Was er niet zoān āforum badā waar iedereen zo lyrisch over was?
Aan mezelf. Dacht ga even buiten de deur aan een opdracht werken tot ik afgesproken heb. En dat is echt heel handig als je dan een nagenoeg lege laptop meeneemt en de oplader thuis laat liggen.
Gelukkig hebben ze koffie hier
Aaaah dit is zo klote, ik had nog net genoeg tijd om te douchen, tandenborstel al in de douche gezet, handdoekje opgehangen, ga ik heel even plassen, springt mān huisgenoot er uitgebreid onder
Sorry, niet goed gelezen.
Altijd plassen onder de douche
Ik kocht vanmorgen een rokje bij de kringloop en nu bij thuiskomst zie ik dat er nog zoān beveiligheids tag aan zit kan iedere winkel dat er in principe afhalen of moet ik weer terug naar de kringloop? Ik vraag me eigenlijk af of dat ding er misschien al/nog op zat toen hij bij de kringloop is ingebracht
Ik ken eigenlijk geen kringloop die dat erop maakt
Nee precies, en vraag me daarom ook af of ze dit er uberhaupt daar weer af kunnen halen⦠zo stom als ik hierom dat rokje weg moet gooien
Ja dat zou zeker jammer zijn⦠Ik geloof dat ik een kledingwinkel in de buurt zou bellen en het uit zou leggen, misschien kunnen ze de tag daar verwijderen.
Heb je geen sterke magneet in huis? Misschien dat dat werkt