Ik vind ‘kan ik iemand blij maken met…’ altijd zo gek staan bij iets dat je gewoon verkoopt
Dit is mijn vader. Overal chilisaus bij doen en klagen over Nederlandse chilisaus, want dat is voor watjes. Sommige mensen proberen nog van hun eten te genieten ipv hun bek te branden.
Ach, het is wel makkelijk om cadeautjes te kopen, want je koopt gewoon een hele voorraad saus.
Ik heb een nieuwe band ontdekt en dat is uiteraard nu mijn favoriete band, met als resultaat dat ik hun album soort van op repeat heb geluisterd sinds gisteren en nu ben ik moe omdat ik niet kon slapen omdat mijn brein maar door bleef zingen 🫠
Aan mijn zusje die een hele andere persoonlijkheid aanneemt zodra haar man erbij is.
Hahaha ja zo iemand ken ik ook. En dan ook van die challenges doen tot ziek zijn aan toe hè. Echt zonde van je eten. En de voering van je maag.
@Vaiana Nexerlandse chilisaus? Is dat niet gewoon ketchup.
Ik vind flexen met dat je van pittig eten houdt ook echt zo weird en onaantrekkelijk. Nee lekker man dat je je bek verbranden en een schrale anus hebben aan het eind van de avond verkiest boven de lekkere smaken van je eten!!! Heel stoer. En hete saus is vies. Bak gewoon een madame jeanettetje mee met je eten voor de subtiele smaak of beter: gewoon helemaal niks!!!
Omg ik was met mijn manager en zijn baas uit eten in een indiaas restaurant en toen werd het ook een wedstrijd wie het meest pittig kon eten. uiteindelijk werd er nog een een curry besteld die extreem pittig moest zijn om te bewijzen wie de winnaar was
Het was wel mooi toen er gevraagd werd aan de Indiaase eigenaar of het zo pittig was als hij zelf at en de man zei dat hij helemaal niet tegen pittig eten kan (niet in heel india eten ze pittig)
Haha ik vind ketchup al pittig
Dit is een grap toch? Wat is er pittig aan tomaat?
Ik hoop het
Omdat zulke vooroordelen heel generaliserend zijn en dat bijna altijd gezegd wordt door witte mensen. Alsof alle Nederlanders van stampot houden
Niks
(Maar ik vind het wel echt pittig, sorry)
ik hou dus heel erg van pittig eten en overal sriracha/tabasco/sambal overheen gooien en ik heb mezelf daarmee echt verpest, vind eten dat niet pittig is nu vaak veel te flauw en nergens naar smaken
Ja enorm spicy eten kan toch niet goed zijn voor geen enkel lichaam. Beetje tmi maar ik heb wel eens blaren op m’n tong gehad van gigantisch hete salsa.
Ik heb wel het gevoel dat het vooral iets van de laatste 5? Jaar is om zo cool te erover doen dat je goed tegen pittig eten kan. Door al die challenges op social media. Er zijn mensen die een hartaanval krijgen of zelfs kunnen overlijden.
Ik kan pittig eten er prima in krijgen, het probleem is pas als het eruit komt. Dan kan ik wel janken.
Ik heb hetzelfde probleem gecreëerd haha. Sinds kort heb ik een collega die altijd door zijn oma gemaakte sambal meeneemt voor bij de lunch. Ik ben echt in diepe rouw als zijn oma sterft want omg het is zo lekker.
Op de één of andere manier erger ik me aan bedrijven die gelijk om 6.00 op de dag dat het salaris binnenkomt afschrijven. Ik weet niet waarom ik me er zo aan erger want betalen moet je toch maar het komt zo hyena over ofzo?
Oh ik vind het juist irritant als het pas een paar dagen later wordt afgeschreven want dan denk ik steeds dat ik geld heb wat ik eigenlijk niet heb
Haha zo is iedereen anders, ik laat op die rekening waar m’n salaris binnenkomt alleen het bedrag van alle vaste lasten / incasso’s staan dus het vrij te besteden staat op een andere rekening. Die rekening slinkt in het begin van de maand ook sneller dan later in de maand omdat ik me dan rijker voel