En vooral die kut DUO die elke maand de 23e afschrijft terwijl ik de 25e salaris krijg en net zoals jij ook de vaste lasten van die rekening laat afschrijven. Elke maand denk ik weer waarom incasseer je niet enkele dagen later zodat je weet dat 90% van Nederland z’n salaris weer heeft. Iemand zei laatst dat je de incassodatum ook niet zelf kunt aanpassen, vind dat bij bijvoorbeeld de zorgverzekering juist fijn dat dat wél kan.
Wat gek bij mij wordt het altijd tussen de 25e en de 27e afgeschreven
Ik heb hier echt nog nooit over nagedacht, maar ging net even kijken van vanochtend:
DUO: 04.38uur
Salaris: 08.48uur
Gejank en gezever over niet kunnen slapen door de volle maan.
Of: gemopper, gemekker, gezanik en gezeur?
Ze hebben allemaal een kanjer van een ochtendhumeur
Omg love it. Ik zing dit regelmatig als mijn vriend chagrijnig is. En ‘help ik weet niet waar mijn schoenen zijn’ als hij alles kwijt is.
Haha kinderen voor kinderen liedjes zijn zo leuk om te zingen tegen m’n vriend. Hij kent (kende ) ze allemaal niet, maar weet nu precies wanneer ik er weer een zing. Deze 2 was ik vergeten, maar kunnen erbij in het repertoire.
ik heb net de nieuwe mean girls gekeken jezus wat gaar
Ik heb de laatste maanden veel stress gehad en volgensmij gooit mijn lichaam nu alles eruit. Ik ben er zooo klaar mee =’) Ik lig inmiddels al 1.5 week ziek op de bank. Begin ik mij eindelijk beter te voelen, word ik wakker met mijn ogen dicht geplakt van de pus. Kan er ook nog wel bij.
Wil mij gewoon beter voelen en leuke dingen doen ughhh.
Dat de mannen die het huis van de buren verbouwen elke dag voor 7.00 beginnen
Niet zo lang geleden een nieuwe panty gekocht en kan dat ding nu nergens meer vinden
Herkenbaar. Hier ook al drie weken lang
Heb deze voor mn vriend wel eens op gezet haha en zing het ook regelmatig voor hem. Hij vindt het helaas minder leuk dan ik
Sinds corona ben ik echt om de 2 maanden verkouden en als er 1 ding kut is… dan is het wel een verstopte neus
Haha dit is mn favo hit, heel leuk voor iedereen om heen.
Ugh ik heb er ook last van. Ik baal ook, want vandaag is juist zo’n mooie dag en wil ik lekker buiten zijn. Maar voel me helemaal belabberd met zo’n vol hoofd, dus dan is de zon eigenlijk helemaal niet fijn, zoveel licht kan ik even niet handelen.
Sorry voor de ongevraagde tip. Deze neusdruppels zijn top! Ik kon heel de nacht doorslapen omdat ik door mijn neus kon ademen.
Deze heb je ook gewoon van huismerk he voor de volgende keer
Haha ja dat zou ik zelf idd ook gekocht hebben, maar deze had mijn vriend al in huis gehaald. Hij is een beetje een A-merk snobje. Maar goed om te weten dat het huismerk ook goed werkt haha.