Waar erger je je aan? #17

Echt respect dat je het cold turkey hebt gedaan. Ik heb verdund en zo uiteindelijk kunnen stoppen, maar ben nu al bang voor het hooikoorts seizoen :weary:

2 likes

Het lukt mij ook echt niet om te stoppen. Vreselijk die verslaving, ik heb hem ook al jaaaren. Laatst wel de 0.5 variant gekocht maar die werkt naar mijn idee veel minder lang, dus ging ik vaker per dag spuiten 🫠

1 like

Oh nee dat had ik niet inderdaad. Wat een ellende. Wat mij wel hielp was enigzins met het hoofd omhoog slapen, dus had dan een extra kussen en sliep half zittend-achtig en dan heb je niet dat dichte gevoel. Als dit maandenlang aanhoudt, natuurlijk wel minder prettig.

2 likes

Ik ben al 1.5 week ziek en word helemaal leip. Wil ik net een broodje afbakken, is er stroomstoring in de hele wijk. Maar eten halen kan ik nu dus ook niet omdat ik alleen kan pinnen =’) Wijze les dat ik misschien toch een keer cash moet hebben voor ij dit soort gevallen.

Thuisbezorgd? Kan je met ideal betalen

2 likes

Ja ik vind dat zo zonde omdat het zo duur is =’) maar moet ik misschien maar wel gaan doen ja. Mijn telefoon is ook bijna leeg :joy: echt top dit hahah

1 like

Ach je bent ziek dus je verdient het haha

2 likes

Ik voel me weer eens totaal bagger en moet zo een vliegtuig instappen.
Vorige keer ook al. Toen had ik corona. Zal me niks verbazen als ik dat nu weer heb.

1 like

Luister de hele week al Veronica voor een winactie waar je elke dag aan mee kunt doen. Ben bloedfanatiek, maar heb vandaag het eerste nummer waarin een cijfer werd genoemd gemist. Fijn mijn eigen kans verpest.

2 likes

Ik hoop dat je een masker draagt dan

9 likes

Kan je niet online een radioprogramma terug luisteren? Bij radio 2 en 3fm kan dat volgens mij

4 likes

Dat ik lunch via thuisbezorgd had besteld en de teller 20 minuten geleden op 38 minuten stond en nu op 40 :sob::sob:

2 likes

Dat mijn auto nog steeds niet klaar is.

Hij zou eigenlijk gister klaar zijn, dat werd vandaag. Werd ik een uur geleden gebeld dat ik mn auto kon komen halen, bellen ze na een kwartier weer dat het toch nog niet kan en nu kan ik hem hopelijk morgen halen.

2 likes

Je wacht al lang toch? Zou zeggen wil m voor het weekend terug. Maar ik ben dan ook heel ongeduldig en zou echt geen 1,5 maand kunnen wachten.

1 like

Hij staat bij een schadebedrijf omdat ik 'm met die gladheid in januari tegen een muurtje aan geparkeerd heb en toen mn wielen de verkeerde kant op stonden. Ik was al gewaarschuwd dat het lang zou duren en dat al die schadebedrijven het druk hebben, dus tot zover kan ik er wel inkomen en kon ik lang geduld opbrengen.

Maar hoe het nu gaat vind ik gewoon zo ergerlijk, wees gewoon duidelijk en had ff gewacht met bellen vandaag. Bleek dat ze nog een testrit moesten maken en toen kwam er nog een storing naar boven waardoor ze hem nog een keer volledig moeten uitlezen. Fijn natuurlijk, maar had dan die testrit ff gemaakt voor je me belde.

Ik was bij het tweede belletje vandaag ook echt evne te overdonderd om te zeggen morgen kom ik m halen. Mijn hoofd gaat nooit zo lekker op dit soort onverwachte verandering dus ik blokkeerde even compleet en helder nadenken zat er niet meer bij, haha.

Dat ik Europapa wil luisteren nu dat lied uit is maar dat niet kan zolang ik onderweg ben. Geef eurodancegabberpop. :sob:

4 likes

Nee snap ik hoor van mij ook makkelijk gezegd maar t lijkt een beetje alsof ze denken oh zij belt toch niet dus laat nog maar staan. Hoe lang kan het duren om dat te fixen. Zou gewoon morgenvroeg bellen hoor dat je m t weekend nodig hebt. Zien ze maar hoe ze t maken. Je hebt al genoeg begrip getoond lijkt me.

1 like

Mijn vriend heeft marinara saus gemaakt maar zo zoet?? :nauseated_face:

1 like

Unox erwtensoep uit zak is niet hetzelfde als Unox erwtensoep uit blik. Zo waterig…

5 likes

Bij die zenders kan dat inderdaad wel, maar bij deze zender sinds een tijdje niet meer! Ik heb vanmiddag al het halve internet af zitten zoeken :smiling_face_with_tear: Morgen nieuwe dag nieuwe kansen.

1 like