Waar erger je je aan? #17

Dat ik bewust bij mn ouders thuis ga zitten om aan school te werken want minder afleiding dan thuis en dat mn moeder dan besluit dat het handig is om tegenover me te gaan zitten en gaat zitten eten, bellen en weet ik wat nog meer. En er iets van zeggen kan ik beter niet doen, want ken mijn moeder goed genoeg om te weten dat ze dan beledigd gaat zitten doen. En ze weet dat ik door ADHD een spanningsboog van een klein kind heb dus dat dit ook gewoon niet handig is.

4 likes

Maar waarom moet je moeder zich anders gedragen in haar eigen huis? Of hebben jullie de afspraak dat jij daar werkt en zij dan uit de buurt blijft?

34 likes

Geen harde afspraak nee, maar ik spreek wel met mijn ouders af dat ik bij hun aan school mag werken en ze weten ook waarom ik dat vraag, dus ja, dan vind ik het wel gek dat ze er voor kiest om recht tegenover me te gaan zitten.

Het is niet zo dat ik zomaar/onverwachts aan kom waaien zonder het van te voren af te spreken.

2 likes

Kun je niet afspreken dat je pauzes houdt met je moeder? Zo van " kun je me 1,5 uur met rust laten en dan daarna kan je 20 minuten ofzo hier aan de tafel je ding doen en tegelijkertijd thee met me drinken".

6 likes

Kan je niet beter gewoon in een bibliotheek gaan zitten?

22 likes

Iets met rekening houden als je afspreekt dat ze daar mag zitten vanwege minder afleiding.

5 likes

Helaas gaat geen internet niet helemaal op als alles wat je nodig hebt van je studie online staat.

Uiteindelijk is het goed gekomen, mijn moeder ging boodschappen doen en toen heb ik nog even lekker kunnen werken.

@Zemraluani Bieb zit ik ook regelmatig, maar vandaag had ik daar weinig zin in.

3 likes

Ik ben vanmorgen hard van de trap gevallen, mijn hele achterste is donkerblauw en het doet pijn :weary: ik kan niet eens normaal zitten.

3 likes

De NPO app functioneert gewoon nog steeds niet zoals de oude.

7 likes

Inderdaad. Ook als ik de app open geeft de start paginastoring aan, maar kan wel klikken op live en ontdek. Dit is al zo lang zo… fix je app NPO!!

3 likes

Ah dit klinkt echt heel pijnlijk! Hoop dat pijnstillers een beetje kunnen helpen! Sterkte

1 like

Ik ben in het buitenland en ik verwacht me dan altijd aan geen regen, is het hier nu al een uur lang met emmers uit de lucht aan het vallen.

En wilde eigenlijk iets kopen nog van Vinted, is die hele app hier geblokkeerd.

2 likes

Pfoeeh ik ben echt dankbaar voor mijn goedkope woonplekje hoor, maar als je eindelijk kan uitslapen en je huisgenoten om half acht nog bezig zijn met de after inclusief dreunende bas zet je dat toch aan het denken :sleepy:

Plus, ik moet plassen en durf dan eigenlijk niet want niet zo’n zin in een doorgesnoven ontmoeting op dit tijdstip

2 likes

Dit klinkt echt kut. Gebeurt dat vaak?

4 likes

Nee gelukkig niet, en als het al gebeurt alleen in het weekend! Ze zijn nog steeds bezig trouwens, gelukkig nog wel even kunnen slapen.

1 like

Misschien werkt Vinted wel met een vpn?

1 like

Ik heb iets besteld bij amazon, het geld is er vorige week afgegaan maar geen bevestiging per mail gehad, er is nog steeds niets binnen en als ik inlog op mijn amazon account kan ik de bestelling niet vinden?! Gatverdamme.

1 like

Goeie! Het werkt nu haha

1 like

Doe dat alsjeblieft want echt niemand heeft zin om aangestoken te worden😭 Hoesten kan wel echt lang duren maar als je nog in die eerste besmettelijke fase zit beter niet…

1 like

Mijn vriend en ik zijn dit weekend in het dorp van zijn vaders familie in the middle of nowhere, lekker eten en bijkomen van een hele drukke maand. Toen we opstonden besloten we dat ik als eerste zou douchen, zodat ik me kon opmaken wanneer hij dat deed en we erna gelijk buiten de deur konden ontbijten. Ik was precies klaar toen hij de badkamer uitliep, waarna hij verkondigde dat hij wel eerst even langs de verre tante die hiertegenover woont moest gaan. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Waarom komt deze info nu pas, ik heb honger en ben helemaal ready to go, en dit gehucht heeft niet eens een supermarkt, waardoor ik er niet in mijn eentje op uit kan gaan. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes