Waar erger je je aan? #17

Dat mijn auto nog steeds niet klaar is.

Hij zou eigenlijk gister klaar zijn, dat werd vandaag. Werd ik een uur geleden gebeld dat ik mn auto kon komen halen, bellen ze na een kwartier weer dat het toch nog niet kan en nu kan ik hem hopelijk morgen halen.

2 likes

Je wacht al lang toch? Zou zeggen wil m voor het weekend terug. Maar ik ben dan ook heel ongeduldig en zou echt geen 1,5 maand kunnen wachten.

1 like

Hij staat bij een schadebedrijf omdat ik 'm met die gladheid in januari tegen een muurtje aan geparkeerd heb en toen mn wielen de verkeerde kant op stonden. Ik was al gewaarschuwd dat het lang zou duren en dat al die schadebedrijven het druk hebben, dus tot zover kan ik er wel inkomen en kon ik lang geduld opbrengen.

Maar hoe het nu gaat vind ik gewoon zo ergerlijk, wees gewoon duidelijk en had ff gewacht met bellen vandaag. Bleek dat ze nog een testrit moesten maken en toen kwam er nog een storing naar boven waardoor ze hem nog een keer volledig moeten uitlezen. Fijn natuurlijk, maar had dan die testrit ff gemaakt voor je me belde.

Ik was bij het tweede belletje vandaag ook echt evne te overdonderd om te zeggen morgen kom ik m halen. Mijn hoofd gaat nooit zo lekker op dit soort onverwachte verandering dus ik blokkeerde even compleet en helder nadenken zat er niet meer bij, haha.

Dat ik Europapa wil luisteren nu dat lied uit is maar dat niet kan zolang ik onderweg ben. Geef eurodancegabberpop. :sob:

4 likes

Nee snap ik hoor van mij ook makkelijk gezegd maar t lijkt een beetje alsof ze denken oh zij belt toch niet dus laat nog maar staan. Hoe lang kan het duren om dat te fixen. Zou gewoon morgenvroeg bellen hoor dat je m t weekend nodig hebt. Zien ze maar hoe ze t maken. Je hebt al genoeg begrip getoond lijkt me.

1 like

Mijn vriend heeft marinara saus gemaakt maar zo zoet?? :nauseated_face:

1 like

Unox erwtensoep uit zak is niet hetzelfde als Unox erwtensoep uit blik. Zo waterig…

5 likes

Bij die zenders kan dat inderdaad wel, maar bij deze zender sinds een tijdje niet meer! Ik heb vanmiddag al het halve internet af zitten zoeken :smiling_face_with_tear: Morgen nieuwe dag nieuwe kansen.

1 like

Dit heb ik ook ondervonden :sob:

2 likes

Thanks voor medeleven. :call_me_hand:

1 like

Reispotjes en -flesjes die lekken. Echt, you have one fucking job.

10 likes

Er zit hier iemand in de tram de longen uit z’n lijf te hoesten en te kreunen en steunen. Mis echt de tijd dat we thuis bleven wanneer we ziek waren.

8 likes

Degene die me zou opvangen voor mijn eerste werkdag staat in de file. Ik zit al een uur in de lobby te wachten. Snap dat hij er niks aan kan doen maar vind het toch irritant.

2 likes

En er is geen andere collega die je kan helpen? Hebben ze je wel koffie aangeboden?

3 likes

Nee, blijkbaar niet. Ben wel verzorgd met koffie en een krantje hoor! Dus opzich niks te klagen en het is overmacht. Maar toch jammer haha.

2 likes

Mensen die iets uit hun kiezen gaan wroeten of neus peuteren terwijl je tegen zit te praten. Sowieso vies maar doe het dan niet als we in een gesprek zitten.

1 like

Of een maskertje op je snoet

4 likes

Als ik in de lift op mijn werk sta en even in de spiegel kijk
ā€œja het zit goed hoor Zusjeā€ vind ik zo irritant! Mag ik zelf even bepalen of iets goed zit en mag ik überhaupt even in de spiegel kijken naar mijn eigen lichaam zonder (zo vat ik het tenminste op) ietwat neerbuigend commentaar te krijgen als ik dat doe? Die spiegel hangt er toch niet voor niks?

54 likes

Hoesten kan echt zes weken ofzo aanblijven ook als je verder prima in orde bent

5 likes

Nouuu dit was gewoon meer. Of hij had aanstelleritus :joy:

3 likes