Waar erger je je aan? #17

Doe dat alsjeblieft want echt niemand heeft zin om aangestoken te worden😭 Hoesten kan wel echt lang duren maar als je nog in die eerste besmettelijke fase zit beter niet…

1 like

Mijn vriend en ik zijn dit weekend in het dorp van zijn vaders familie in the middle of nowhere, lekker eten en bijkomen van een hele drukke maand. Toen we opstonden besloten we dat ik als eerste zou douchen, zodat ik me kon opmaken wanneer hij dat deed en we erna gelijk buiten de deur konden ontbijten. Ik was precies klaar toen hij de badkamer uitliep, waarna hij verkondigde dat hij wel eerst even langs de verre tante die hiertegenover woont moest gaan. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Waarom komt deze info nu pas, ik heb honger en ben helemaal ready to go, en dit gehucht heeft niet eens een supermarkt, waardoor ik er niet in mijn eentje op uit kan gaan. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Het huishouden dat nooit stopt…en dan woon ik alleen 🫠

41 likes

Ja echt he. Dan is het allemaal netjes en goed en heerlijk schoon. 2 dagen later weer een vieze vloer en de afwas en was die nooooit klaar is :joy::joy:

5 likes

Arghhhh ik ben fucking apathisch al maanden en nu had ik ineens ZIN om te gaan fietsen maar ik ben in de verhuizing blijkbaar m’n helm kwijtgeraakt?? Terwijl ik juist al mn sport/fietsspullen bij elkaar had bewaard dacht ik

En toen had ik het in mij om om te denken en te besluiten te gaan hardlopen!! Zijn mijn hardloopschoenen ook zoek!!! :sob:

Edit okƩ na een uur zoeken heb ik ze gevonden! Ik heb een half uurtje gelopen en ik ga nu een nieuwe fietshelm bestellen

28 likes

Iemand had foto’s van m’n kind op facebook gezet. Vind ik niet tof, doen we zelf ook niet. Dus ik vraag netjes van joh wil je die verwijderen. Krijg ik een appje terug van: ā€˜Helemaal goed, geen probleem!’ Wil ik op diegenes facebook kijken, heeft 'ie me verwijderd als vriend en geblokkeerd. Om vervolgens via whatsapp ook nog te liegen over dat 'ie z’n account verwijderd heeft enzo, terwijl dit niet het geval is (kon ik checken via zakelijke fb). Ben echt kwaad.

3 likes

Zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk joh. Zijn de foto’s van je kind wel verwijderd?

2 likes

Dat kan ik dus niet zien. Diegene zegt van wel, maar ik betwijfel het…

1 like

Is er iemand anders die voor je kan kijken? Wat bizar. Je kunt hem er iig op aanspreken over dat hij liegt dat hij zijn fb heeft verwijderd omdat je hebt gezien van niet.

1 like

Heb inderdaad wat rond gevraagd, maar we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden.
Het nadeel is dat mijn dochter heel graag bij die kids wil horen, maar de kinderen echt enorme pesters zijn. Ga ik dit hoog opspelen, heeft het ook consequenties voor mijn kind.

3 likes

Wat rot :pensive: dan hebben die kinderen het niet van een vreemde als die man er al zo raar mee om gaat.

2 likes

Mensen die alleen hun straat + huisnummer vertellen als je naar hun nieuwe adres vraagt (zodat je ze een kaartje kunt sturen). Is het nou zoveel moeite de postcode er meteen bij te vermelden? Moet ik dat weer helemaal zelf opzoeken :angry:

8 likes

Haha ja en dan staat het niet goed op google (vooral bij nieuwe adressen), doe zelf ff moeite
Kennis van me ging verhuizen naar blijkbaar ook een andere plaats maar zei dat er niet bij, dus ik zeg joh ik kan die straat niet vinden op Maps. Had ik ook spontaan moeten weten :expressionless:

Ja vooral irritant via greetz omdat je daar op postcode moet zoeken!!! Waarom

2 likes

Dat ik kort na een stopweek doorbraakbloedingen kreeg die niet ophielden waardoor ik uiteindelijk maar wƩƩr een stopweek heb ingelast om de boel dan maar weer leeg te laten bloeden. En nu ben ik dus ongesteld, met krampen tot in mijn benen en zit mijn kin onder de puisten. Terwijl een menstruatie met de pil niet eens echt is. Wtf, laat me met rust!

3 likes

Dat ik nog steeds vaak oorpijn krijg als ik 's ochtends op de fiets zit. Zo koud is het niet eens. Zo irritant en ook zo’n vervelende zeurende pijn.

2 likes

Ik ben namens jou ook boos, laat @Amarens met rust!

3 likes

Dat de klok pas 31 maart (!!!) vooruit gaat. Voelt zo laat?

4 likes

En Pasen voelt weer vroeg dit jaar

6 likes

Dat mijn puzzel van dit soort rand stukjes heeft??!! Het is letterlijk de puzzel van een ei (geel en wit) dan hoef je het niet extra moeilijk te maken met dit soort domme stukjes

6 likes