Oh ik vind die gekke vormen het juist altijd makkelijker maken, zeker als je tussen 100 gele of witte stukjes moet kijken welke past!
Is ook de laatst mogelijke datum waarop de zomertijd kan ingaan!
Mijn vriend gebruikt wel eens slaapmedicatie soms gaat hij dan slaapwandelen(?) en als hij dat doet gaat hij altijd naar beneden om te eten. Super rare dingen doet hij dan. Nu ook weer het hele aanrecht vol met appeltaart en vruchtenhagel en altijd naakt ook.
Vind het ook best eng, iemand die dan wakker is en functionerend lijkt maar ook weer niet?
Maar vooral irritant want ik ben nu klaarwakker
Oh shit. Net gisteren paasontbijt om 10:30u afgesproken en nu wordt het nog vroeger
Die van mij doet dat ook, zonder medicatie, dan gaan de gordijnen midden in de nacht ineens open. Met dekens en al naar beneden, of kleedt ie zich alvast even aan voor de volgende dag. Je kunt ook met m praten dus t lijkt bijna alsof ie wakker en bewust is. Tegenwoordig ken ik t trucje en ipv me zorgen maken wil ik gewoon slapen en houdoe.
Aan mijn gestress om bloedprikken. Ik moet in de ochtend bloedprikken en stress al een week hiervoor. Haat het!
Bij ons hebben ze nu al drie keer in de laatste twee maanden aan de stroom gewerkt en de straat open gehaald, dan krijg je gewoon alleen een brief met “ergens op deze dag gaat de stroom er af”, maar ja tis best een hoge flat dus geen stroom betekent ook geen (warm) water. Maar ze weten nooit wanneer het precies is en de vorige keer waren ze vergeten de waterpomp weer aan te zetten en kwam er pas om 9 uur savonds iemand terug om het te fixen?? Mijn huisgenoot zat al vanaf 10 u ‘s ochtends te wachten tot ze kon douchen haha
Waarschijnlijk zal Henk je dit binnenkort ook vertellen, maar je kan dus in dit soort gevallen van KPN een tijdelijk onbeperkte internetbundel krijgen als je ook een mobiel abo hebt bij ze. Dan kan je je telefoon dus als hotspot gebruiken om thuis te werken. Niet ideaal, maar mss een idee als dit langer gaat duren.
Haha soms wilde ik dat ik een beetje van buurman Henk had in zulke situaties
omg go Henk!!!
Ik woon helaas met een hoop expats in het gebouw die echt niks anders gaan doen dan klagen in de Facebookgroep
maar goed ik boek 'm op deze dagen ook gewoon naar kantoor en zorg dat ik 's avonds bij vrienden eet ik heb zelf eigenlijk ook gewoon geen kracht om hiermee te dealen
Gotta love buurman Henk, met liefde krijgt hij die euro’s van me
Er zitten allemaal half vergane frambozen in m’n doosje bevroren frambozen. Ik koop het juist bevroren zodat ik dat probleem niet heb
Ik plas het liefst met de wc deur open in huis. Maar in het nieuwe huis kijk je dan recht naar buiten (en zij dus naar binnen). Echt stom, nu moet de deur half open.
Zo herkenbaar ik ben ook altijd de juiste hoek aan het zoeken tussen geen inkijk maar wel deur open
Haha ik doe dit ook, en kan ook naar buiten kijken. Gelukkig richting de tuin met daarachter een bos waar niemand direct langs komt, haha!
Kun je niet wat op het raam plakken dat je toch wat privacy hebt? Of is het echt richting de straat?
Tis echt richting de straat en m’n woonkamerraam en die wil ik, voor nu, eigenlijk niet afplakken. Vind het uitzicht wel leuk.
Ik heb m’n koelkast combi aan m’n beste vriendin beloofd voor 100 euro. Maar ik ben nu verhuisd en de koelkast hier is veels te klein en de vriezer is echt kut en heeft geen anti frost. Ik kan echt wel huilen want mijn combi is zo geweldig en is nieuw echt 600 euro. Geld wat ik op dit moment niet heb.
M’n man vindt dat ik haar niet meer kan bellen dat ik van gedachten ben veranderd, maar ik wil niet de komende 6 jaar met zo’n slecht ding zitten. Heb ook helemaal geen zin dit aan dr te vertellen. Maar ik heb er nu ook slapeloze nachten door omdat ik zo sip ben dat ik die combi kwijt ben.
Oh pfoe, dat dilemma kan ik me voorstellen, echt lastig. Ik begrijp wat je vriend zegt, maar aan de andere kant is het ook jouw koelkast. Hoe zou je zelf willen dat er gehandeld wordt als je die vriendin bent? Misschien zou je het met haar kunnen bespreken, gewoon open zoals het is, zeggen dat je niet weet wat je ermee aan moet, en aanbieden om een deel mee te betalen voor een andere (tweedehands of nieuwe) koelkast voor haar?
Wat is de situatie van je beste vriendin? Als in, heeft zij op dit moment wel een werkende koelkast?
Ik vind, zeker als je beste vriendinnen bent, je dit wel zou moeten kunnen delen hoor. Misschien kan ze wel de koelkast en vriezer die nu in jullie nieuwe huis zit overnemen?
Ik vind echt dat je prima die vriendin kan uitleggen dat de koelkast in je nieuwe huis helaas niet blijkt te zijn wat je ervan had verwacht en dat je daarom toch je eigen wil houden. Als ik je vriendin was zou ik een beetje balen maar het wel snappen. Ik zou het echt van de zotte vinden als jij nu veel kosten moet maken omdat je nou eenmaal je eigen koelkast aan een vriendin hebt beloofd.