Toen ik nog in die situatie zat heb ik dit ook weleens overlegd en alleen bij deel van t programma aangesloten ivm kosten
Ja echt rot zoveel geld, als je toch al niet zin hebt zou ik zsm afzeggen omdat je anders misschien moet meebetalen aan al gereserveerde dingen heb wel eens betaald aan een vrijgezellenfeest waar ik niet bij was om die reden
Nachos eten in Barcelona dan hoop ik?
Haha ja echt he. Jeez, wat een oneerlijke wereld. Ik ga een “Babushkababy eeuwige single” feestdag geven en de entree is 200 euro HOP! Mooie compensatie voor alles wat duurder is als single zijnde ook.
Ja!! Echt niet normaal. En je hoeft je ook niet lullig te voelen als je niet gaat. Het is juist lullig voor jou dat aan dit soort shit zo’n enorme prijskaart hangt.
Omg dit is echt zo. Ik werd deze week ook weer in een babyshower groep gegooid waarvan ik dacht dat er echt geen babyshower ging zijn omdat die vriendin al een kind heeft en we daar een uitgebreide babyshower voor hebben gehad En ik kan het echt niet maken om niet te gaan want het is echt mijn OG bestie, maar ik vind het echt van zotte dat iemand meerdere babyshowers krijgt. Voor het eerste kind ok. En het wordt vast heel gezellig allemaal maar ugh
Ik heb tegen vriendinnen gezegd dat ik bij m’n volgende huisdier een babyshower ga doen en dan duur voer en kattengrit als cadeaus verwacht.
Een vriendin van mij vond vrijgezellenfeesten van 100+ euro ook altijd belachelijk duur en vond dat gigantische onzin. Nu gaat ze zelf trouwen en stelde ze ineens voor om voor haar vrijgezellenfeest een weekend naar Londen te gaan Volgens mij tast zo’n verlovingsring al je redelijkheid aan.
Wacht even, er is een babyshower voor iemand die dr baby al heeft gehad?
Gewoon aankaarten. Eventueel misschien later aansluiten? Dat je bijv een bepaalde activiteit overslaat? Goede vriendin zou dit ook wel begrijpen hoor, zou me heel rot voelen als iemand moet beknibbelen einde maand.
Nee gok babyshower voor 2e kind.
Ja dit heb ik ook gehad die uitnodiging voor een tweede kind, sorry maar dat vind ik echt zo’n onzin (voor de eerste al maar goed) dus ik heb in de datumprikker overal nee aangevinkt en ben gewoon op kraamvisite geweest.
Haha mijn beste vriendin wilde ook naar Parijs maar kwam ookal op een gastenlijst van 15 vrouwen.
Ik spreek d’r nog weleens als ze verloofd is.
Bij mijn vrijgezellenfeest hebben mensen gezegd dat ze het goedkoop wilden dus werd het een boudoir dansworkshop (amazing!!) en daarna in iemand z’n tuin bbqen en cocktails drinken.
Het was de beste avond van dat jaar
Haha goedzo! Ik vind het ook echt onzin eigenlijk, vooral als je nagaat dat deze vriendin 4 kinderen wil dit is de laatste babyshower van haar waar ik aanwezig ben.
Was dat nou hier? Of ergens anders, maar iemand had een feest gegeven omdat ze niet zwanger en getrouwd was. Goals.
Wat een leuke invulling van een vrijgezellenfeest! Ik denk soms dat we met volwassen worden een beetje vergeten om te onthouden dat het gaat om kleine dingen, aandacht en plezier. Dat hoeft geen bakken geld te kosten en met creatief denken kom je een heel eind. Waarschijnlijk kost het dan wel wat tijd, dus snap dat als je het kan betalen je liever meer uitgeeft. Maar toch als ik danf denk aan vroeger waren de leukste kinderfeestjes gewoon die simpele thuis georganiseerde feestjes. Spelletjes doen, speurtocht, naar het bos enz.
Ik vind het een praktische oplossing maar tegelijkertijd zo’n raar idee dat je een bijzonder moment wil vieren met mensen die je dierbaar zijn en dat een van die mensen dan halverwege pas aan kan sluiten vanwege geld.
Als ik een vrijgezellenfeest zou geven (haha nooit) zou ik echt niet willen dat een van mijn vrienden maar half mee kan doen omdat het feest dat ik geef gewoon te duur voor sommige mensen is. Dat gaat toch helemaal het hele doel van zo’n feest voorbij? Dan zou ik echt liever met z’n allen in een park gaan zitten dan ‘o babushkababy komt later want die kon het eerste deel niet betalen’. Hoe sad is dat?
Dat iemand uit mijn sportteam net appt ‘ik ben niet bij de wedstrijd vanavond ’
Oke, nu zijn we dus met te weinig??? Terwijl ze eerder aangaf gewoon te kunnen, gisteren nog vroeg of ze mee kon rijden en dan nu dit. Sommige mensen lijken echt niet te vatten dat een teamsport wat minder vrijblijvend is dan in je eentje een rondje hardlopen