Waar erger je je aan? #17

Aan agenten die iemand staande houden voor bijvoorbeeld de snelheid en dan op een manier praten van “ik kan je nu gewoon een boete geven” en dat ze dan eigenlijk willen dat je smeekt dat ze je geen boete geven.

Disclamer: ik snap dat je niet te hard mag rijden etc, maar het gaat nu puur op de verbale communicatie van een agent die niet op de juiste manier wordt gevoerd. Maar ik denk dat jullie wel snappen hoe ik het bedoel.

Ik zie dat zo vaak voorbij komen op tv terwijl zo’n gesprek ook echt op een andere manier gevoerd kan worden zonder verkeerd gebruikte machtsverhouding.

24 likes

:blush:
Beter zo

12 likes

Wat vind je zo erg aan hun koplampen specifiek? Ik vind het bij de meeste moderne auto’s irritant omdat LED zo fel schijnt op de locatie zelf en vaak echt heel wit is.

7 likes

Ja echt alsof ze continu grootlicht aan hebben staan. Elke keer als ik van die tyfus felle lichten achter me zie, zorg ik dat ze me inhalen want het verblind me en zijn het dus altijd Teslas. Zou je bij Teslas de koplampen niet zelf kunnen afstellen ofzo?

11 likes

Ja het is vaak als er een software update is geweest dat de koplampen opeens hard omhoog gaan schijnen. Dat moet je dus handmatig weer anders instellen, maar de eerste x dat het gebeurde en we nog niet wisten hoe we het moesten aanpassen zat ik ook cringend in de auto. Heel irritant.

2 likes

Ah logisch! Mag dan wel eens een campagne op gedraaid worden zodat iedere teslarijder dit gaat aanpassen na een update, want dit is soms gewoon gevaarlijk haha

3 likes

Ja, inderdaad. Want zelf merk je het dus minder erg, maar andere auto’s gingen helemaal seinen hahaha. Zo gênant.

1 like

Nou na een lange zeurmail aan m’n huisbaas wordt er eindelijk actie ondernomen. Ze had ook nog even bij de vader van m’n onderbuurvrouw (zij huurt het appartement van hem) geïnformeerd of zij ook last had. Dit was z’n reactie:

[insert meest kaknaam die je kan bedenken] heeft nog nooit een muis waargenomen, geen keutels gevonden en niks gehoord.
Is het niet beter dat je huurder eerst eens een klem oid zet, om na te gaan dat het werkelijk om muizen gaat?
Ps: goed poetsen helpt ook🤭

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Oh god die smiley is echt zo kut haha wat een irritante vent. Alleen maar aardig toch dat jij hen ook even informeert…

6 likes

Ik erger me aan het feit dat sommige vermeende volwassenen, zich zo puberaal kunnen gedragen.
Dat als iets niet gaat zoals die meid het in haar hoofd heeft, ze serieus zonder iets te zeggen, stampvoetend weg gaat. Dat is iets wat mijn dochter doet. Geen volwassen vrouw van bijna 40. Oh, en ze geeft mij de schuld ervan terwijl ik echt 0 invloed of zeggenschap hierin heb :sweat_smile:

2 likes

Haha ja die smiley haalt het bloed onder m’n nagels vandaan. En ik heb de muizen hier zelf van hun uitvaart voorzien, maar chill dat ‘ie m’n waarnemingen nog even in twijfel trekt

8 likes

:joy::joy::joy: ik ga echt dood om die reactie, wat erg

Sowieso wil je toch ook dat als je buren muizen hebben dat dat wordt aangepakt dus hoezo ontmoedig je dat. Veel plezier met je muizen straks Claire-Charlotte

7 likes

Oh wauw…wel heel fijn dat er actie ondernomen wordt en anders maar gewoon een heel logboek met fotos gaan mailen hoor

3 likes

Zo kut. Ik zit ook een hele vervelende situatie met mijn woning en je voelt je zo machteloos. Mijn huisgenoot snapt ook niet waarom ik zoveel ‘zeur’ maar voor mij is een fijn huis zo belangrijk

7 likes

Ja m’n verhuurder neemt het gelukkig heel serieus nu! Ik heb dus een lange mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd dat ik het op deze manier niet volhoud en ik anders liever vroegtijdig opzeg dan dat ik hierin blijf zitten. Daar is ze erg van geschrokken dus nu is ze flink in actie gekomen.

@Luzarl wat vervelend dat je in een soortgelijke situatie zit. Je verwoordt idd precies hoe ik het ook voel. Je wil na een werkdag gewoon lekker thuis kunnen komen. Maar ik kijk er nu juist tegenop om naar huis te gaan en vermijd het zoveel mogelijk. Hopelijk komt er voor jou ook snel een oplossing :heart:

3 likes

Ik ben voor het eerst uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest. Al niet echt zin in. Maar nu de vraag of voor 120 euro okee is. WAT? Jezus. Is dit normaal? :joy:

Jammergenoeg wel
Maar je bent niet verplicht om te gaan hè

3 likes

Jup helaas…

1 like

Ahh haha shit. Ik verdien echt weinig geld en weet niet of ik dat wel zie zitten. Niet gaan voelt ook zo lullig… Ga er even over denken wat ik hiermee moet.

Dat snap ik maar de bruid zal toch ook niet willen dat je een maand brood moet eten om hierbij te zijn (ik noem maar wat) Plus dat je ook al zwem je in het geld altijd nee mag zeggen op een uitnodiging.

10 likes