“Ik ben in mijn …-era”
Ik moet echt lachen om het feit dat de ergernissen die hier nu gedeeld worden gaan over uitgenodigd worden voor babyshower nummer 388838438489809 terwijl 15 jaar geleden iedereen klaagde over allerlei tienerproblemen
En Carrie nadat d’r schoenen gestolen waren op een babyshower
Nog even en we zijn rijp voor het Viva forum
Ik ga op de scooter naar werk, en dan moet ik altijd een stuk over waar veel wind staat, en dan heb je van die fietsers die dan heel dicht op me gaan rijden zodat ik ze uit de wind uit hou. Maar ze zitten zo dicht op me, dat als ik rem dat ze op me zouden knallen. Het zijn ook altijd witte mannen van middelbare leeftijd die zich dan Lance Armstrong wanen ofzo. Het moet er ongeveer zou uit zien.
Dat nieuwe nummer van Beyonce
En dan duurt die era slechts een maand
Ja echt kut maar ik ga nooit naar babyshowers dus dat kan me niet overkomen.
Hahaha ja wat is dat voor gen z gelul zeg. “Im in my soft girl era” “im in my bad girl era”. Oke
- mannen die tegen hun vriendin doen en praten alsof ze een schattige imbeciel is. Haalt echt het bloed onder m’n nagels vandaan.
-kinderfietsen die vastgezet zijn aan zo’n fietsnietje (van die minifietsen die echt makkelijk in huis kunnen staan).
Hahahahhaha ja dat was ik inderdaad. Zou het zo weer doen
Echt fantastisch
Oh wat gek, ik heb als ik op dat blauwe klik meteen de post
ik vind dus dat alwin dat doet, ik keek laatst een paar videos van hem maar hij praat tegen zijn vriendin alsof ze een kind is ofzo soms
Waaaaarom kijk je naar Alwin?? Wat een zelfkastijding
Nee, maar ik stond gister in de rij en degene achter me deed dit bij de vrouw waarmee hij was, waarbij hij ook nog eens voor probeerde te dringen terwijl hij ook nog eens in de verkeerde rij stond. Echt de haat die in me oplaait dan
hahaha ik vind die eetvideo’s soms wel leuk als achtergrondgeluid. maar waarom doen mannen dit altijd terwijl ze dan niet eens gelijk hebben???
Als ik 1 x klik tussen de topicnaam en pijltje omlaag krijg ik 'm goed te zien
Mijn partner heeft die neiging heel erg als hij net tijd met zijn dochter heeft doorgebracht, en ik krijg er ook echt moordneigingen van. Herhaal dat nog eens en dan niet alsof je het tegen een achtjarige hebt
Die fukking klote interviewers bij de NOS Sport. Altijd die sporters naar beneden halen en zo negatief doen. Verpest gewoon het kijkplezier
Laat een schaatser gewoon nuchter zijn over d’r ronde ipv passief agressief tegen d’r doen.