Waar erger je je aan? #17

In mijn outlook mail krijg ik de hele tijd van die klote ondertitels <wat vond je van onze winkel?>. Alsof er een code fout geschreven is. Eerder had ik dit niet en ja ik vind het heel storend :joy:
(Punt is dus inclusief de hekjes en niet alleen de tekst)

3 likes

image

Hahaha love dit.

10 likes

Iemand had toch bij gehouden hoe vaak Bonnie dat in haar nieuwe boek zei
(Of ze was het zelf)

3 likes

Sowieso ergernis #1: ik was uit eten en de tafelplaatsing was wel heel intiem.

Dus zo dicht op elkaar dat ik met m’n knie het onderbeen van m’n onbekende buurman een tafeltje verder kon raken als ik even niet oplette.

En ughl dat je elkaars gesprekken gewoon meekrijgt.

Maar nu het ergste van deze setting:
De man die een tafeltje verderop zat, heeft elke 3 minuten een zakdoek erbij gepakt om als een soort olifant daar in te snuiten.

Echt zoals in van die meme filmpjes over dad sneezes, zo luid en overdreven en LANG. Elke keer snuiten bestond weer uit vijf keer dat trompettergeluid.

Eerst moest ik lachen door hoe idioot het was. Maar na een kwartier was ik ZO geĆÆrriteerd. Waarom kan zo’n vent niet ff subtiel snuiten? Gewoon, zonder 80 decibel eruit te blazen?

Had heel veel zin om er iets van te zeggen, maar vond dat toch wel buiten m’n boekje gaan.

Kijk opzich fijn van die zakdoek ook, maar gatver. Voed jezelf op vent.

9 likes

Correct!
Moet stevig materiaal geweest zijn

3 likes

Al die pubers op Instagram met miljoenen fotos van zichzelf die op straat (het liefst in Parijs) oversteken of in hun tas kijken of met hun gezicht de andere kant op kijken of koffie bestellen en ze zien er allemaal hetzelfde uit met dezelfde sneakers en knotjes en mini handtasjes.

Of zwangere en (voor mij) onbekende Nederlanders die niet meer zonder dikke blote buiken iets kunnen posten, of nog erger, met blote buik dansjes doen!!!

14 likes

Ik heb nog steeds angst voor spinnen, wel minder dan vroeger gelukkig. Ik vroeg mn vriend of hij een spin die in de hoek tegen het plafond zat weg wilde halen. Maar hij greep ernaast en dus loopt nu die grote spin ergens in de hal. Ik kan wel janken. Vind dat zo’n naar idee. Alles kriebelt.

Ja en dan doen alsof ze zijn werk hadden geselecteerd hadden vanwege de vibes en -creatieve uitspattingen-.

En op YouTube is er momenteel ook nog een reclame over kattenvoer met Williams. Schijtirritant.

2 likes

Vorig jaar in Londen gingen we naar Abbey Road en al die pubers die een foto wilde maken op het zebrapad en mega verbaasd waren dat alle auto’s voor ze gingen stoppen :clown_face: en waarschijnlijk heeft 95% nog nooit een liedje van The Beatles geluisterd.

3 likes

Ja hoezo is dat ook een ding uberhaupt, om een foto te maken als je over een zebrapad loopt. Ik herinner me nog zo’n vlog van queenofjetlags. Ze wilde een foto maken dat ze over het zebrapad in Parijs liep. Dat moest zo’n 10 keer overnieuw. Het zag er zo ongemakkelijk uit.

6 likes

Hahaha idd. Erg witte middelbare man dit :joy:

1 like

Op tiktok kwam ik van de week een account tegen die dus mensen filmden die hele fotoshoots aan t houden waren in notting hill. Ook gewoon op de trappen bij huizen waar mensen wonen en midden op de weg etc.

8 likes

Maar waarom ontvolg/mute je die mensen dan niet gewoon? Ik heb ook een paar mensen op insta die heel veel dingen posten die ik mega oninteressant vind, en die heb ik gewoon verborgen zodat ik het niet hoef te zien :woman_shrugging:t3:

2 likes

Haha beetje wel hĆØ :sob:

1 like

ik volg ze niet, ze komen de hele tijd voorbij

1 like

Dit doen mensen ook vaak in de voortuin van mijn overburen, zo awkward is dat. En sowieso als ik de stad inloop staan er ook altijd meisjes op bordessen die duidelijk niet van hen zijn.

3 likes

ik eet al 9 jaar vegetarisch en sinds een jaar of 3 ook lactosevrij omdat ik er best ziek van word en die pillen niet genoeg hielpen. maar het lijkt me soms zo chill om gewoon alles te kunnen eten. geen vlees is natuurlijk mijn eigen keuze en daar sta ik ook nog achter, maar soms vind ik het echt irritant om van tevoren menukaarten af te moeten gaan, alle ingrediƫnten te checken enzo. (dat is dus de ergernis haha)

10 likes

Op instagram bovenaan klikken op ā€œvolgendā€ ipv ā€œvoor jouā€. Dan krijg je alleen mensen die je volgt en niet al die andere dingen die je niet wil zien.

2 likes

dank u!!!

Volgens mij schrijf ik het ieder jaar opnieuw, maar al die hoge drukreinigers en klussende herrie makers die zodra de zon maar een beetje schijnt naar buiten komen.

8 likes