Blijkbaar worden foto’s te vaak nog afgekeurd bij het maken van het paspoort dat ze toch strenger zijn.
Hier schrok ik laatst ook van. Ik moest van Den Haag naar Utrecht en dacht kan best met OV, scheelt me weer parkeren etc. Dat viel tegen, was met de auto (incl. parkeren) ruim 10 euro goedkoper uit en was ook nog eens sneller.
Op deze manier krijg je mensen echt de auto niet uit. Echt zonde
Ik denk al de hele dag dat het vandaag vrijdag is.
Mijn teleurstelling is enorm als ik dan na een paar seconden door heb dat het nog maar donderdag is.
Nou wat een paarse krokodil verhaal dit zeg, echt frustrerend!
Over iets meer dan een uurtje!!
Dat ik zo katslelijk zing. Zou het graag kunnen - een koor lijkt mij geweldig.
Oh deze discussie heb ik ook al eens gehad. Zei die lul de fotograaf: “je bent toch niet met een bril geboren?” “Dan gaat ie ook niet op de foto”.
Nee, ik ben ook kaal geboren. Haar maar even eraf scheren?
Wat een domme opmerking zeg haha
Als je er op moet staan zoals je geboren bent moet je vooral niet elke keer nieuwe foto’s moeten laten maken
Gaat toch niet lukken. Als je montuur een deel van je ogen bedekt moet die gewoon af
Huh?
Is dit een generatie kloof? De paarse krokodil van Achmea…
Edit: oh was een reactie op iemand, maar dat bericht is nu weg.
Hahaha wat een stomme opmerking.
Hmm ik heb vorige maand een nieuw paspoort gekregen met een foto waar ik mijn bril op mocht houden. Stom dat gemeentes zo wisselend daar in zijn.
Een ook je haren achter je oren! Hoeft ook niet eigenlijk.
Vorige keer ging dat mens bij mij mijn haren achter mijn oren doen! Ik zat toen in een lastige periode en verstijfde helemaal. Die foto is ook echt ernstig!
Nu kan ik wel beter voor mijzelf opkomen maar potver. Blijf van me af!
Ik dacht eerder dat je iets cryptisch plaatste
Er zitten bijna alleen maar liedjes met zang in mijn gym instrumental playlist
Ohra toch?
Die reclame van Hornbach waarbij een man uit een cocon komt ofzo, vind die echt smerig
Het gebrek aan vrouwentoiletten in stadions