Die kunnen ook in de stories
Plastic over je tafel als tafelkleed. En dan zo een gehaakt kleedje daar bovenop.
Kijk dat relativeert, nu vind je een kras ook niet meer erg!
Thuisbezorgd die tegenwoordig twee bestellingen tegelijk doen waardoor mijn p.atatjes natuurlijk niet warm aankwamen.
Neem het de bezorger niet kwalijk hoor maar stom vanuit Thuisbezorgd zelf.
Bij mij zit er juist iemand die constant “sorry” zegt. Ik hou er altijd wel van om uit te kunnen delen en te incasseren, zonder respectloos te zijn. En dan zit er iemand in mn klas die bij het minst geringe al een soort van geshockeerd is. Of dat ze zelf een keer een opmerking maakt en dan meteen zegt “ah nee sorry!!!”.
Ze is echt super lief, en doet geen vlieg kwaad maar dan denk ik NEEHEE niet meteen sorry
Ik had mijn jas over mijn arm eerder deze week, want het was toen nog lekker warm. Toen ik hem ervan af haalde, raakte hij blijkbaar de sluiting van mijn horloge verkeerd, waardoor die van mijn arm viel. En natuurlijk viel het precies zo dat ik nu een dikke vette barst in mijn glas heb. En de producent vervangt voor dit model dus gewoon niet het glas (heb uiteraard aangeboden dat ik er gewoon voor wil betalen, aangezien het mijn eigen schuld is), maar als ik het zelf ergens laat doen is de garantie eraf en heb hem pas 2 maanden.
Nu zijn ze wel heel coulant en bieden me een hele dikke korting om een nieuwe mee te bestellen (wat me nu twee tientjes meer kost dan het glas ergens anders te laten vervangen), maar ik vind het zo zonde, zo’n verspilling… Het horloge werkt gewoon nog, waarom kunnen ze niet gewoon het glas vervangen?!
Ik weet echt niet wat ik aan moet met mijn haar (nja eigenlijk hoofdhuid) zonder die shampoo
Ik vind dat zo aso.
Ik heb ooit tweemaal kort achter elkaar gehad dat ik op een 80 weg reed, tweebaans ene kant tweebaans andere kant gesplitst met een brede midden berm. Maar als er dan een ambu aan komt moet je dus als linker rijstrook een stuk de berm in en als rechterrijstrook rechts een stuk de groenstrook op. Dat er dan een ongelofelijke aso achter je sneller de rijstrook terug op is om achter de ambu de file voorbij te gaan crossen. terwijl de rest dus niet eens veilig de berm uit kan manoeuvreren. Ik was zo verbaasd dat dat überhaupt in iemands hoofd opkomt om te doen.
Ga dat afplakken van je plekje nou niet stimuleren HEMA
Sowieso is dat badhanddoekjes gedrag schijtes irritant
Mijn vader doet zulke dingen en vertelt het heel trots dat hij zo mooi snel er langs kon.
In dit geval is het denk ik letterlijk een onderbreking. Kan me voorstellen dat het dan niet handig is als klantenservice. Inpak etc doorloopt als het bedrijf half op zn gat ligt. . Al helemaal niet de voorraden, leveringen etc.
Denk niet dat t enkel gaat om frontend de website updaten zelf, terwijl dat er wel onder staat zie ik nu.
Ze kunnen moeilijk zeggen: wij zitten in de shit dus BRB😆
Ik ben gisteren ruim 4 uur met de auto op pad geweest, dus ik heb een thema-lijstje ‘waar erger je je aan in het verkeer?’ :
- mensen die bumperkleven
- mensen die je inhalen, om vervolgens zachter voor je te gaan rijden
- mensen die harder (meer dan 10 km per uur) gaan rijden, zodra je ze in gaat halen
- mensen die geen richting aangeven
- mensen die eigenlijk niet meer verantwoord de weg op kunnen ( heb gisteren bijna een oude man tot twee keer toe aangereden die zonder te kijken z’n auto er voor gooit op een rotonde en een rijbaan zonder richting aan te geven terwijl ander verkeer voorrang had)
- mensen die andere mensen niet laten invoegen
ik vind het ook zo irritant als je zelf al aan het inhalen bent en dus al iets te hard rijdt en er komt zo’n opgefokte bmw (9 vd 10 keer) keihard aanrijden en seinen dat je aan de kant moet. nee ik ben zelf ook aan het inhalen en rij al te hard?? je wacht maar even
Ik zag dus vorige week vrijdag al de eerste afgeplakte plekjes
Yup! Precies hetzelfde geval.
Vooral dat afgeplakte vind ik zo erg. Dat blijft nog weken aan de tegels. Doe het dan, als je dat nodig acht, met krijt. Dat gaat er tenminste nog makkelijk er van af
Het lijkt ook steeds eerder te gebeuren. Ik was net even boodschappen en zo doen en zag mijn halve straat al vol geplakt en gekrijt met bezet. Het is pas over 2 weken mensen
Ik vind dat afplakken wel geinig eigenlijk, beetje Nederlandse traditie en voorpret
stuurde iemand een mail maar kreeg een automatische out of office reply met “ik ben op sabbatical”
man is twee maanden op vakantie naar ZO Azië
Wanneer is iets dan sabbatical-waardig?
Om 2 maanden achter elkaar verlof te nemen moet je serieus verlof opsparen of onbetaald verlof nemen, dus een vakantie zou ik het niet noemen.
Ik wil er volgend jaar 3 maanden tussenuit en zou dat wel een sabbatical noemen, maar misschien ben ik de clown haha.