Waar erger je je aan? #17

Aan een collega die altijd vooraan staat om collega’s een voor schut te zetten ( en dan ook niet een beetje hè?) / grappen uit te halen, maar als hij zelf een keer echt zeer minimaal voor de gek gehouden wordt gewoon het gepeste kind gaat uithangen en wegloopt. Gewoon nul incasseringsvermogen / zelfspot.

4 likes

Dat vind ik echt zo irritant. Ik heb ook iemand in m’n team die altijd flink kan uitdelen maar echt nul kan incasseren. En dan niet eens qua grappen maar qua kritiek. Echt fel en onaardig doen tegen anderen maar als je iets tegen haar zegt is ze meteen overstuur en huilen. En dan zijn er ook nog er aantal anderen die het voor haar opnemen ‘Ja maar dat is gewoon Pietje, laat haar maar, ze zit niet zo lekker in haar vel’. Nee echt rot op. Als je zo wil kunnen uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Als je daar zelf niet tegen kan moet je ook eens een keer nadenken voordat je anderen zo behandelt.

16 likes

Ik heb een klant al meerdere mailtjes gestuurd met het verzoek om zijn tweede deel van de factuur te betalen. Geen betaling, geen reactie, zelfs nog geappt ook geen reactie op. Stuur ik net de laatste herinnering en dat het anders dinsdag naar een incassobureau gaat krijg ik terug: ik mis product X in de levering.

De bestelling is 8 weken geleden geleverd, volgens mijn lijst zat het er ook gewoon in, je reageert al ruim 3 weken nergens op en nu pas zeg je oh ik mis wat?! En daarom reageer en betaal je blijkbaar niet?! Ik haat zaken doen met mannen :weary:

4 likes

Je kan toch niet na 8 weken nog eens komen met dat er iets mist? :raising_hand_woman:

3 likes

Nee dat kan zeker niet. En ik weet 100% zeker dat het er in zat, het week namelijk af van de rest van de bestelling, dus dat is goed in mijn hoofd blijven zitten, ik heb het bestand wat ik er voor had aangemaakt nog én ik had een foto gemaakt vanwege het eind resultaat dat er goed uit zag. Lijkt mij dan sterk dat het er niet bij zat als het ook niet bij mij ligt.
Ik heb dat nu allemaal naar hem gemaild dus even afwachten wat zijn reactie is.

3 likes

Dit hoeft niet he jongens! Nou da ga ik toch ergens anders heen… dombo’s

4 likes

haha wat erg dit
hebben ze nooit gehoord van staging sites

2 likes

Hahaha ik vind The Body Shop echt zo fascinerend. Het is nog steeds niet duidelijk of ze wel of niet failliet gaan toch?

Ik was laatst op een beurs voor werk en daar stond ook een franchiser van TBS en die zei dat ze de laatste weken vrijwel niet meer konden inkopen ook en dat er soms ineens een kleine voorraad kwam, maar dat het iig niet meer stabiel ging.

Heb wel toen 4 flessen gember shampoo kunnen scoren :partying_face: hoop dat ze ze in Bangkok ook nog hebben over een paar weken. Dan prop ik heel die backpack vol ermee.

10 likes

ze zeggen hiermee dat ze niet faillet zijn?

2 likes

Ondertussen kun je nu wel wat producten kopen van de bodyshop op WestWing. Super raar

3 likes

Dit is al weken zo

2 likes

Dit is al zo’n zes weken sinds ze in meerdere landen failliet zijn verklaard!

2 likes

Ohh joh. Ik dacht al, ben ik nou gek. Huh failliet? Maar maar maar ze moeten wel gewoon blijven bestaan :sob: De V&D kon ik (uiteindelijk) handelen maar dit…

1 like

Mijn cake kwam niet goed uit de vorm en brak door midden :weary: moet nu opnieuw supermarkt en bakken pff

Maar heb hem pas zondag nodig dus dat scheelt dan wel weer

ik had schoenen gekocht om te wandelen die in de winkel goed zaten maar nu blijk ik er echt gigantische blaren van te krijgen :rage:

1 like

Al maanden maar ok

Mensen die op Instagram foto’s van kleren posten en dan als beschrijving: DM me voor waar ik mijn jurk vandaan heb

BITCH DEEL GEWOON METEEN IN DE BESCHRIJVING

23 likes

Blijkbaar is dit om links te kunnen delen waar ze een commissie voor krijgen.

3 likes

Cakepops van maken

1 like

Goed idee! Ik heb alleen driekwart cake al opgegeten in mijn eentje :joy:

7 likes