Dat ‘online’ en ‘aan het typen’ op whatsapp ineens met een hoofdletter is? Het ziet er zo raar uit krijg er een error van ![]()
Ik vind dit ook echt zo lelijk. Ziet er ook nep uit
Zie je!!! Ik dacht dat ik gek werd
vooral in chats met namen met een A vind ik het uitzonderlijk lelijk.
Dus toch! Ik vond het er zo raar uit zien, maar het idee dat het daarvoor met een kleine letter was vond ik ook een gek idee.
Blij dat je deze ergenis gedeeld hebt, want begon echt aan mezelf te twijfelen dat me dit nu pas was opgevallen (dacht dat dit altijd al zo was
)
Ik ben zo dom, heb helemaal speciaal whatsapp geopend om dit te checken maar ik heb die hele onlinestatus niet aan staan
ik ook niet maar bij ‘aan het typen’ is het ook!
Ik heb gisteravond te lang het tosti apparaat in het stopcontact laten zitten. Zo dom!! De veel te veel brandalarmen die in huis zitten ( 3 op de benedenverdieping en 2 boven wtf) gingen niet eens af terwijl die kutdingen snel afgaan normaal gesproken. Nu is er zo’n aparte geur beneden. Maar niet per se een brandlucht.
michael rapaport
ik zie hem echt overal met dat ongehydrateerde schilferige spongebobhoofd en het enige wat hij doet is onzin schreeuwen met zo’n rare kutstem echt ga weg
Hoe haalt de gemeente het in z’n hoofd en krijgen ze nog een meerderheid ook. Ben woest.
Lekkere boodschap geven ze hier mee af ![]()
Idd… hoe DOM. Echt ergerlijk.
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat men gewoon vergeet dat die mensen daar niet voor de lol zitten en gewoon MENS zijn. Echt vind het zo achterlijk joh.
Ben in een hondenpark en er is een moeder met twee kinderen, baby en peuter, en die peuter laat ze los lopen en hij komt de hele tijd praten met iedereen die hem negeert en vragen stellen, naast je zitten.
Entertain je kind gewoon zelf joh
Zou wel een goede wetswijziging zijn, peuters aanlijnen. En dan bepaalde losloopgebieden.
Een concert waar we met een hele groep heen zouden gaan is verplaatst naar een nieuwe datum en ik ben de enige van de hele groep die op de nieuwe datum kan en baal daar echt van. Daar erger ik me dan nog niet zozeer aan, maar dat ik als ik dan tegen m’n man zeg dat ik dit jammer vind, is ie meteen geïrriteerd alsof ik zeg dat ie z’n plannen maar moet cancelen.
Dat Gijs Groenteman het altijd over Dylan [dillun] i.p.v. Dilan Yesilgöz heeft.
Van mij niet, maar lijkt me vrij onverstandig om je kind tussen de loslopende grote rennende honden te laten rennen.
" Dan kan het spannend zijn wanneer er opeens zo veel bewoners bijkomen, die regelmatig langs je voortuin wandelen. Of het nu asielzoekers zijn, of 580 veertigplussers met blauwe ogen uit Noordoost-Friesland", benadrukte raadslid Robert de Heer. “Misschien voelt dat touwtje uit de brievenbus dan niet meer zo vanzelfsprekend.”
Oh ja natuurlijk, als er nieuwe woningen zouden komen voor 580 witte 40+ Friezen werd er ook geïnvesteerd in beveiliging voor de buurtbewoners.