Eerder heb ik ze bij AH wel eens uit de diepvries gekocht, scheelde héél veel
Deze kwam ook vaak langs bij mij. Ik vind het zo lelijk, past er totaal niet bij.
Ben m’n vriend zo vaak aan t vervloeken als hij ligt te snurken en ik daardoor niet kan slapen. Ligt ‘ie nu zowaar een keer zonder te snurken te slapen, kan ik ALSNOG niet slapen omdat ik zo van slag ben en de hele tijd vet ingespannen lig te luisteren of hij nog wel ademt??? 🫠
Mijn campingstoeltje om voor de deur in de zon te kunnen zitten is binnen en nu is het de hele week prutweer. ![]()
Hele dag gereserveerd om te werken, ga ik zitten. Macbook lader kapot en laptop leeg. Echt kan wel janken. Zo zonde van mijn tijd
Dat Videoland continue dezelfde reclame heeft. Hebben anderen dat ook?
Ja, en soms ook dezelfde achter elkaar
Dat mensen continue typen als ze continu bedoelen
Dit is precies mijn ergernis!
Of dat mensen bij Shein allemaal hashtags erbij gaan zetten van andere merken/winkels zodat die tijdens het zoeken naar boven komen ![]()
Die mensen zou je moeten kunnen rapporteren.
Dat kun je rapporteren! Als je op de puntjes rechts boven in de foto klikt kun je een advertentie rapporteren, een van de opties is ‘misleidende advertentie’.
De opmerking “Mijn hypotheeklasten zijn veel minder dan jouw huur” en soms met een “waarom ga je niet kopen?”
komt ook altijd van collega’s die al jaaaaren geleden een huis hebben gekocht.
Ik was een weekendje in Porto, maar was sokken vergeten. In veel van die toeristenwinkeltjes verkopen ze sokken dus had een paar gekocht wat ik ook nog best leuk vond.
Zo had ik ze gekocht, zat dubbel gevouwen.
En toen trok ik ze aan
Pffff wat is dit?? Wie wil er nou sokken met een halve print?? Dit ziet er toch niet uit zo.
Oja, die opmerking komt een paar keer per jaar voorbij. Als ik dan zeg “ik kan geen hypotheek krijgen”, dan stellen ze voor om te kijken op een random plek waar ik geen binding mee heb. Vaak ook nog met een slechte ov verbinding naar familie/werk/vrienden. Blijf dan liever huren ![]()
Uggghhhhhh ja echt zo hatelijk dit. Ga daar lekker zelf wonen als je het zo’n goed idee vindt ![]()
Vaak stelletjes met een vangnet. Vrouw schept op erover, maar zonder vent had ze er niet kunnen wonen. ![]()
Aan automobilisten die keihard door plassen rijden als ik op de stoep loop met mijn kind.
Beetje een late reactie nog hier op sorry, maar in sommige gemeentes is wel een max wat je mag bebouwen in je tuin. Misschien dat dat nog wat is als ze maar door blijven gaan.
Sowieso is deze opmerking een ergernis van mij. Hoezo weggegooid geld, je hebt een dak boven je hoofd en (hopelijk) een fijne plek waar je kan wonen, dat kan nooit weggegooid geld zijn.
En ik snap heus wel dat ze bedoelen dat je het niet niet meer terugziet zoals je bij een koophuis wel hebt, maar vind het nog altijd geen weggegooid geld als je een dak boven je hoofd hebt.
Nee je hebt ook een adres nodig om te kunnen werken om geld te verdienen om uiteindelijk een huis te kunnen kopen, fijn dat zij dat vanuit het huis van hun ouders konden maar dat gaat niet voor iedereen op