Waar erger je je aan? #17

Lekker blikje bier drinken in de trein. Ik ga het nooit begrijpen. Hele coupe ruikt er ook naar.

2 likes

oh hier zou ik heerlijk m’n passief aggresieve kant op los laten

3 likes

Ja heb ik ook gedaan en reageerde hij prima op hoor. Maar hij had niet verwacht dat het zo luid zou worden en lang zou doorgaan, ‘liep wat uit de hand’, dus vandaar niet van te voren geappt. Maar alsnog, dan app je toch die avond zelf of wat dan ook. Of zelfs bij een kleine borrel, kleine moeite.

7 likes

Huh wat is daar nou erg aan. Als de hele trein er naar ruikt zijn die mensen vast al dronken want een blikje ruik je toch niet?

13 likes

100 GRAM

4 likes

Het seizoen is net begonnen, natuurlijk is het dan nog taffesduur

3 likes

dat neemt niet weg dat bijna 5 euro voor 100 gram groente belachelijk is

9 likes

Eerder heb ik ze bij AH wel eens uit de diepvries gekocht, scheelde héél veel

7 likes

Deze kwam ook vaak langs bij mij. Ik vind het zo lelijk, past er totaal niet bij.

3 likes

Ben m’n vriend zo vaak aan t vervloeken als hij ligt te snurken en ik daardoor niet kan slapen. Ligt ‘ie nu zowaar een keer zonder te snurken te slapen, kan ik ALSNOG niet slapen omdat ik zo van slag ben en de hele tijd vet ingespannen lig te luisteren of hij nog wel ademt??? đŸ« 

7 likes

Mijn campingstoeltje om voor de deur in de zon te kunnen zitten is binnen en nu is het de hele week prutweer. :angry:

Hele dag gereserveerd om te werken, ga ik zitten. Macbook lader kapot en laptop leeg. Echt kan wel janken. Zo zonde van mijn tijd

1 like

Dat Videoland continue dezelfde reclame heeft. Hebben anderen dat ook?

2 likes

Ja, en soms ook dezelfde achter elkaar

1 like

Dat mensen continue typen als ze continu bedoelen

29 likes

Dit is precies mijn ergernis!

Of dat mensen bij Shein allemaal hashtags erbij gaan zetten van andere merken/winkels zodat die tijdens het zoeken naar boven komen :tired_face:

Die mensen zou je moeten kunnen rapporteren.

10 likes

Dat kun je rapporteren! Als je op de puntjes rechts boven in de foto klikt kun je een advertentie rapporteren, een van de opties is ‘misleidende advertentie’.

5 likes

De opmerking “Mijn hypotheeklasten zijn veel minder dan jouw huur” en soms met een “waarom ga je niet kopen?”
komt ook altijd van collega’s die al jaaaaren geleden een huis hebben gekocht.

20 likes

Ik was een weekendje in Porto, maar was sokken vergeten. In veel van die toeristenwinkeltjes verkopen ze sokken dus had een paar gekocht wat ik ook nog best leuk vond.

Zo had ik ze gekocht, zat dubbel gevouwen.

En toen trok ik ze aan

Pffff wat is dit?? Wie wil er nou sokken met een halve print?? Dit ziet er toch niet uit zo.

74 likes