Lekker blikje bier drinken in de trein. Ik ga het nooit begrijpen. Hele coupe ruikt er ook naar.
oh hier zou ik heerlijk mân passief aggresieve kant op los laten
Ja heb ik ook gedaan en reageerde hij prima op hoor. Maar hij had niet verwacht dat het zo luid zou worden en lang zou doorgaan, âliep wat uit de handâ, dus vandaar niet van te voren geappt. Maar alsnog, dan app je toch die avond zelf of wat dan ook. Of zelfs bij een kleine borrel, kleine moeite.
Huh wat is daar nou erg aan. Als de hele trein er naar ruikt zijn die mensen vast al dronken want een blikje ruik je toch niet?
Het seizoen is net begonnen, natuurlijk is het dan nog taffesduur
dat neemt niet weg dat bijna 5 euro voor 100 gram groente belachelijk is
Eerder heb ik ze bij AH wel eens uit de diepvries gekocht, scheelde héél veel
Deze kwam ook vaak langs bij mij. Ik vind het zo lelijk, past er totaal niet bij.
Ben mân vriend zo vaak aan t vervloeken als hij ligt te snurken en ik daardoor niet kan slapen. Ligt âie nu zowaar een keer zonder te snurken te slapen, kan ik ALSNOG niet slapen omdat ik zo van slag ben en de hele tijd vet ingespannen lig te luisteren of hij nog wel ademt??? đ«
Mijn campingstoeltje om voor de deur in de zon te kunnen zitten is binnen en nu is het de hele week prutweer.
Hele dag gereserveerd om te werken, ga ik zitten. Macbook lader kapot en laptop leeg. Echt kan wel janken. Zo zonde van mijn tijd
Dat Videoland continue dezelfde reclame heeft. Hebben anderen dat ook?
Ja, en soms ook dezelfde achter elkaar
Dat mensen continue typen als ze continu bedoelen
Dit is precies mijn ergernis!
Of dat mensen bij Shein allemaal hashtags erbij gaan zetten van andere merken/winkels zodat die tijdens het zoeken naar boven komen
Die mensen zou je moeten kunnen rapporteren.
Dat kun je rapporteren! Als je op de puntjes rechts boven in de foto klikt kun je een advertentie rapporteren, een van de opties is âmisleidende advertentieâ.
De opmerking âMijn hypotheeklasten zijn veel minder dan jouw huurâ en soms met een âwaarom ga je niet kopen?â
komt ook altijd van collegaâs die al jaaaaren geleden een huis hebben gekocht.
Ik was een weekendje in Porto, maar was sokken vergeten. In veel van die toeristenwinkeltjes verkopen ze sokken dus had een paar gekocht wat ik ook nog best leuk vond.
Zo had ik ze gekocht, zat dubbel gevouwen.
En toen trok ik ze aan
Pffff wat is dit?? Wie wil er nou sokken met een halve print?? Dit ziet er toch niet uit zo.