Waar erger je je aan? #17

Nee, maar ik heb het idee dat deze mensen een hele rare regeling hebben gemaakt in hun scheiding en van huis wisselen ofzo? En soms zijn ze er dan een aantal dagen niet. Heb de bloemen op de wc gezet inmiddels :grimacing:

En normaal breng ik het wel zelf, dan ben ik er vanaf maar deze mensen zijn er nooit

1 like

Dit was bij ons alle drie de zwangerschappen de situatie :sweat_smile: ik snap ook echt niet waarom er zo’n ding van gemaakt wordt.

19 likes

Sws vrienden die niet begrijpen dat hun partner (iig NOG) niet mijn vriend(in) is. Ik wil mijn prive dingen niet met hen delen :weary:

5 likes

Ik was met koningsnacht mijn oordoppen vergeten in te doen en nu is mijn tinnitus weer zo erg :sob: ben echt bang dat ik het nu helemaal heb verpest

Laatste een nieuwe föhn besteld.
De eerste ontbrak een onderdeel ervan, terug naar de winkel.
Tweede geeft vonken, kan dus ook weer terug.
Volgens mij wil het universum gewoon dat ik een Dyson koop.

5 likes

En wanneer geef je er eindelijk aan toe?

4 likes

Nooit, want €500 kan ik beter besteden dan aan iets wat alleen mijn haar droogt.

Mensen die y gebruiken waar ij geschreven moet worden.

Verkygbaar lees ik nu weer. Hoe bedenken mensen dit? Scheelt toch niet heel veel tijd?

Vooral irritant ook in achternamen! Hoevaak ik daar al niet achteraan heb moeten bellen dat het een ij is en geen y :sob:

3 likes

Ik heb een vriendin die zegt “zullen we binnenkort een dranky gaan doen?” Ze bedoelt het natuurlijk als drankie (ook al stom) en ik lees het standaard als drankij

6 likes

Dat het kennelijk heel moeilijk is om me niet aan te raken wanneer ik aangeef dat ik dat niet wil. Ja leuk dat je je hand op mijn schouder wilt doen, maar als ik wegduik en zeg dat ik dat niet wil, moet dat toch reden genoeg zijn om het niet te doen?
Dit weekend wilde iemand mijn hand ook niet loslaten (om vervolgens mijn hand zowat naar zijn mond te brengen) waardoor ik in paniek begon te gillen dat hij me moest laten gaan.

21 likes

Kunnen we weer de anderhalf meter maatregel weer invoeren? Want dan heb je dit gezeik ook niet meer

4 likes

Nee liever niet zeg. Mensen moeten gewoon van een ander afblijven wanneer iemand aangeeft dat niet te willen.

27 likes

Ik moest laatst naar twee klantenservices mailen en drie keer met mn bank bellen om erachter te komen dat de reden dat ik geld van een instantie niet ontvangen had was omdat ze mijn achternaam met een Y hadden geschreven. Al ons contact daarvoor was via email met mijn naam met ij???

3 likes

Ik ben al 30 minuten naar een wachtmuziekje aan de telefoon (klantenservice) aan het luisteren. Ik wil graag iemand spreken ipv dit stomme muziekje en dan krijg je tussendoor ook nog; ‘u wordt zo snel mogelijk geholpen’. Ik weet wat Ikea verstaat onder snel, maar ik vind minimaal 30 minuten niet snel.

1 like

Ze zeggen ook niet dat je snel geholpen zult worden, maar zo snel als dat voor hen mogelijk is haha. Maar ik snap het, mega irritant als je zo lang moet wachten

8 likes

Ik heb voor vakantie altijd een medicijnverklaring nodig en per land verschilt wat je dan nodig heb. In dit geval heb ik genoeg aan een Engelstalige brief van de huisarts. Dus ik de vanochtend de huisarts gemaild met de vraag of ik zo een brief kan krijgen. Krijg ik net een mail terug dat ik een Schengenverklaring in kan vullen en dat ze die dan ondertekenen. Dus maar weer terug gemaild dat een brief voldoende is met een screenshot van het CAK erbij.

Vorig jaar precies hetzelfde gezeik. Zo irritant elke keer.

1 like

Ik ben mijn ereader al meer dan twee weken kwijt!!! Ik dacht dat ik hem ergens had achtergelaten, maar toen ik daar vandaag kwam bleek dat niet zo te zijn en nu is hij dus officieel zoek. Ik baal echt heel erg. ):

3 likes

Ja gatver, daarom ben ik ook maar gestopt met Sleepers kijken. Te heftig en goor

1 like

Hahaha en ik vind saw saai
Hier bedoel ik overigens niks mee, ik moest gewoon lachen om het contrast

2 likes