Haha ja ik heb ook zo’n vriendin! Op elk appje is de reactie iets als: oh geluk met het weer! Oh wat een pech met dit weer. Jeetje als het maar niet gaat regenen.
Ja als t regent ga ik ook gewoon naar buiten met een goede jas aan. Maar ben in de minderheid bij mijn vrienden .
ja dat is ook echt mijn nummer 1 irritatie! in een gesprek idd niet maar ik zie het ook altijd in comments of bijv insta en tiktok. ‘wat is xxx’ in de tijd dat je deze comment post had je het ook kunnen googelen… die verwachting dat iemand het maar ff uitlegt is zo stom en gemakzuchtig
Oh dat is in dezelfde categorie als iemand die bij alles vraagt wat het gekost heeft en als ze zelf wat heeft mij laat raden hoe duur het is
Ik vind het zo kut dat ik zo veel waarde hecht aan de mening van familie. Ben eind 2021 op mezelf gegaan omdat ik een huis van 80m2 aangeboden kreeg (huur) het voelde allemaal niet goed maar omdat iedereen bleef aandringen, heb ik toegezegd. Ik kreeg opmerkingen van ‘ja die kans krijg je nooit meer, neem dit huis nou etc’ maar ik ben er al 2 jaar zo enorm ongelukkig. Het is zelfs zo dat ik soms hele weken niet thuis slaap en nu speelt er daar nog iets anders waardoor ik helemaal klaar ben. Heb nachtmerries als ik daar slaap en ugh. Nouja nu heb ik besloten dat ik sowieso binnen nu en 6 maanden terug wil naar Den Haag, al moet ik een studio huren. Is sowieso een stuk eerlijker omdat ik nu als alleenstaande een huis vul waar eigenlijk een gezin in past. Maar nu krijg ik allemaal reacties dat ik het niet moet doen, het zonde is etc. Echt zo kut want het voelt alsof ik me continu moet verantwoorden, terwijl ik niet eens daar wilde wonen.
DOE HET. Het klinkt als een heel goede beslissing. Een thuis is niet afhankelijk van de meters.
Ik denk ook echt dat ik gelukkiger ben op 30m2 dan waar ik nu zit ook. Heb in mijn eentje niet zo veel nodig, als het maar lekker knus en persoonlijk is.
Doen hoor! Als je ongelukkig bent in je huis is zooooo kut, en leuk voor de familie dat zij het een gouden kans vonden maar hee die hoeven er niet te wonen hè
Mijn zwager en schoonzusje zijn in verwachting en ze hebben zo’n kalender waar de grootte van de baby met fruit of groente wordt vergeleken. Hartstikke leuk voor hun maar nu moeten we elke week als de baby weer een week ouder is in de appgroep raden welke fruit of groente het deze week is. Het is zo saai en niet boeiend. Ik ben blij als de baby geboren is.
Dat sowieso. En ik wil best wel tot in detail praten over alle kwaaltjes en schopjes en gevoelens, maar elke week dat verplichte nummertje van het raden van de grootte, gaaaaap.
Omg vriendin van me begon ook steeds over dat fruit verschrikkelijk
Nou ik ben zelf zwanger maar kan me toen ik dat niet was echt helemaal nog herinneren hoe saai dat is hahah pas een hele over de top gender reveal gehad van vrienden en ook daarbij denk ik: wie behalve jullie zelf en jullie families misschien boeit het wat het wordt? Hahah wij hebben dat zelf ook echt niet gedaan. Was wel lekker free food enzo tho ahaha
Watermeloen zeggen volgende week
Was het met een kooigevecht? Dat is namelijk de enige gender reveal waar ik naar toe ga.
(Tevens heb ik begrepen dat dit daadwerkelijk gebeurd dus gewoon even een tip)
Hahaha nee het was wel met veel ballonnen en een confetti kanon
Zou wel leuk zijn geweest
Dat was het deze week, dus ja het is al bijna voorbij.
dan krijg je elke dag een foto, filmpje en poepverslag vd baby!
Dat heb ik nog liever haha.
Ik snap ook oprecht eigenlijk niet wat je viert. Want ook al heeft het gezin 6 jongens en weet iedereen dat ze een meisje willen en daarom maar doorgaan, als het weer een jongen blijkt te zijn gaat toch niemand zeggen “wat fucking kut zeg”?
Het is altijd “wat leuk, een meisje én een jongen!” of “wat leuk, een echt mannengezin!” of weet ik veel wat. Het maakt geen ene hol uit dus waarom moet het een gender reveal zijn en niet gewoon een ‘hoera we krijgen een baby’ feestje?
Ik wilde toen dus reageren dat ik met buikgriep een pakje heb aangenomen voor buren die ik nog niet ken terwijl ik alleen maar in pyjama op de bank lag. Nou dat was donderdag en ze hebben het pakket nog steeds niet opgehaald. Maarja wij hebben nog steeds buikgriep dus ik ga zelf ook niet naar buiten. Zijn ze bij jou langs geweest?