Waar erger je je aan? #17

Maar echt. Ik snap helemaal dat de huisartsen tegenwoordig niet bepaald voor het oprapen liggen. Begint een aardig ondankbaar beroep te worden.

9 likes

Airco kan wel opeens beginnen stinken, ook bij frequent gebruik. Een soort zweetgeur
 Daar bestaan van die reinigingssprays voor.

1 like

Omg wat een verhaal haha! Werkt ie nog? Heb je een waterproof e-reader? Iets magnetisch? Heeft iemand hem uit de goot naast je autodeur geplukt en erop gelegd?

2 likes

Geen vuilniszak in auto gehad. En aantal maanden geleden is er wel een blikje icetea leeggelopen op de mat maar is dus wel al een hele tijd geleden.

1 like

Ok dan ga ik die halen. Bedankt voor de tip.

@Crusti_Croc geen idee want ben daar nog nooit geweest maar het is alleszins geen dode muizen geur gelukkig :face_vomiting:

De kortzichtigheid van sommige mannen.

Vorige week heeft er iemand een opmerking gemaakt over eten voor 2 (suggereren dat ik zwanger ben) - Is trouwens ook zeker niet de eerste opmerking die hij maakt. Hij was vorige week niet meer op kantoor dus heb hem via Teams aangesproken dat hij zn kop moest houden. Gisteren wilde hij even praten met mij op kantoor. Nou hij wist niet dat het een onderwerp is waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Al wist hij het wel, je moet je bek houden over dat soort dingen. Dus ik zei dat hij sowieso dit soort dingen niet moest zeggen, tegen niemand. Ja maar jullie volk (vrouwen), maken er nog wel een grove grappen over. Nou mij heb je dat nooit horen zeggen. Toen wist hij niet meer wat hij moest en zei hij alleen sorry.
Hij snapt echt niet waarom het onwijs pijnlijk kan zijn. Die kortzichtigheid.

12 likes

Ik heb gister een mail gekregen dat er 2 appartementen in de flat vrij zijn gekomen waar ik al jaren wil wonen. Had binnen 8 minuten op beide appartementen gereageerd + mijn volledige woondossier opgeslagen. Daar is het “wie het eerst komt, wie het eerst maalt” dus ik hoop echt zo zo zo erg dat ik mag komen kijken. Zou echt gewoon mijn droom zijn haha omg. Nu erger ik mezelf weer aan mijn ongeduld, zit al 24 met een hyperactief hoofd mijn mail te checken

92 likes

Ik werk in de horeca en een van m’n collega’s kan ik wel wat aan doen. Elke kans die ze ziet grijpt ze aan om te theeleuten en dingen als de vaat heeft ze ‘gewoon even geen zin in’. En ik mijn benen maar uit mijn lijf rennen en zij maar kletsen. Als je haar dan aanspreekt en vraagt NU te helpen dan heeft ze je ook vaak niet gehoord of niet gezien.

En ik wil niet over haar klagen tegen mijn baas want dat voelt als snitchen en ik werk de minste uren van allemaal dus ik heb ook het minste recht op zeuren

1 like

Maar je werkt het hardst van jullie twee, dus dat maakt jouw recht een stuuuuk groter. Sowieso gewoon aankaarten. Ze moet haar werk doen.

12 likes

Stoppen met je benen onder je lijf uit rennen.

10 likes

Dan leg ik mijn problemen bij alle gasten neer en die hebben niks met onze onderlinge problemen te maken. Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen, en daar ligt waarschijnlijk het probleem want zij wel :sweat_smile:

4 likes

Ik krijg de laatste tijd steeds plantinfluencers op insta en dan staat hun hele huis vol met de mooiste planten en buiten hebben ze een grasveld of parkeerplaats als tuin. Why.

3 likes

Dat als ik aanstalten maak om naar bed te gaan mijn vriend nog op de bank blijft zitten maar me uiteindelijk vaak inhaalt. Dan moet ik alsnog afsluiten (deur op slot, lichten uit, evt. vaat naar de keuken en de kat eten geven). Kost nog geen 2 minuten dus waar klaag ik over maar vind het toch irritant. Hij vindt dat de laatste die in bed ligt dit moet doen, ik vind de laatste die aanstalten maakt om naar bed te gaan.

23 likes

Ik kijk veel ziekenhuisprogramma’s maar ik word echt gek van alle keren dat ze zeggen dat mensen zo dapper zijn als ze hun pijn niet laten zien. Waarom wordt er nog zoveel gedacht dat dat sterk of dapper is.
Ik snap de goede bedoeling wel, maar blijf het vreemd vinden.

18 likes

Kunnen jullie het niet om en om doen? Klinkt wel een beetje flauw van hem, als hij ziet dat jij aanstalten maakt snel naar bed sprinten zodat hij het niet hoeft te doen :face_with_raised_eyebrow:

21 likes

Ja het is niet per se dat ie een soort sprintje trekt maar ik ben zelf gewoon vrij sloom dus nog rustig 15 min bezig terwijl hij letterlijk binnen 1 min in bed ligt. Maar goed alsnog verdenk ik hem er wel eens van het expres te doen. Om en om gaat denk ik niet echt werken want hij gaat sowieso vaak al eerder dan ik naar bed, dus dan doe ik het sowieso al. Denk dat het ‘probleem’ zichzelf wel oplost als we ooit in een huis met twee verdiepingen wonen. Dan zou ik het namelijk wel echt heel raar vinden als ik al boven in de badkamer sta dat ik weer naar beneden kan om de lichten uit te doen. Uiteindelijk is het natuurlijk ook geen echt probleem want het kost me 2 min maar vind t gewoon net irritant. Ik vind het gewoon veel logischer dat de laatste die uit de woonkamer vertrekt daar ook de lichten uit doet plus de rest regelt. :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ja is het ook. Je vriend is gewoon aan het slacken

43 likes

Als je in zijn beredenering mee gaat kan ik me voorstellen dat je denkt: het is lullig om alle lampen al uit te doen als nog niet iedereen in bed ligt en misschien nog wel terug moet naar de woonkamer. Maar als je daar dan in mee gaat is het dus wel zo aardig om even de rest van het afsluitritueel te doen (deuren op slot, vaat in de vaatwasser), zodat je ook nog eens enigzins tegelijk in bed kan duiken. Dan hoeft de laatste alleen nog maar even de lichten uit te doen.
Het hoeft niet 1 taak te zijn, dit kan je prima opdelen.

2 likes

Voortaan gewoon de lichten in de woonkamer vast uitdoen als jij naar bed gaat en hij er nog zit, zoals mijn gestoorde grootvader dat deed als hij naar bed ging ook al zat er nog visite in de woonkamer

24 likes

Ik heb stagiaire naast me zitten en ik word er kriegel van. Om de twee uur knakt hij heel hard al z’n vingers. Opzich kan ik wel tegen een knak geluid maar hoe vaker hij het doet hoe kriegeler dat ik er van wordt en er niet meer tegen kan.

1 like