Haha misschien moet ik dit ook maar een keer bij mijn schoonvader doen Die blijft ook altijd veelste lang hangen. Subtiele hints als we zijn moe en moeten morgen weer vroeg op of het is al laat, de kinderen moeten naar bed helpen niet
Ga onmiddellijk z’n vingers eraf hakken.
Mijn nieuwe zonnebrandcrème die zo klei-achtig is dat ik nu een rode en pijnlijke huid heb van het smeren i.p.v. door de zon.
Aan dat ik even naar 2 winkels ben geweest, met de auto, totaal een uur weggeweest en nu weer barstende hoofdpijn heb
Mieren in huis 🫨
Dat ik elke fuuuuucking vakantie weer ziek wordt. Nu constant een raar gevoel in mijn buik en kotsmisselijk
Hier idem🤢
Hier ook, echt elke keer wat.
Dat ik vroeg ging slapen, ook daadwerkelijk sliep. Toen werd ik wakker om 0:50 en nu is het bijna half vier. Wekker gaat over 2 uur alweer love my life
Ik erger me er aan dat ik minder stroom gebruik dan het gemiddelde 1 persoons huishouden maar waarschijnlijk veel meer ga betalen door de teruglever kosten.
Ik weet er het fijne niet van maar het is toch niet zo dat je daadwerkelijk méér moet gaan betalen als je zonnepanelen hebt vs. als je geen zonnepanelen hebt? Ik dacht alleen dat het voordeel minder groot wordt voor mensen met zonnepanelen?
Weet het niet zeker hoor moet ik misschien ook eens uitzoeken want ik heb ook zonnepanelen
Ik moest net een euro betalen om naar het toilet te gaan in een winkelcentrum. Echt belachelijk
Je betaalt een terugleververgoeding. Dus als je de stroom niet direct zelf gebruikt maar teruglevert aan het net betaal je daar voor. Ik snap dat het een overbelasting van het stroomnet oplevert maar gewoon zuinig doen met stroom en het niet onnodig gebruiken wordt nu voor mijn gevoel ontmoedigd.
Dat je voor concerten in Paradiso een lidmaatschap nodig hebt 🫤
Nou echt. Waarom kost het een rib en een nier om geen huidkanker te willen?
Hahaha ik realiseer me net ineens dat ik een maand geleden heel random een appje kreeg van iemand met “hey enthusiasm, hoe is het met je?” en dat ik daar op heb gereageerd en ook gevraagd heb hoe het met die persoon is… en dat ik nooit meer een antwoord heb gehad?
Belachelijk inderdaad. Normaal ga ik meestal naar de DM in Duitsland dat scheelt. Maar nu had ik er geen tijd voor en wel zonnebrandcrème nodig.
Tip: 1+1 gratis op alle merken bij het Kruidvat.
Vond ik €25 voor een fles Nivea kinder factor 50 nog belachelijk maar, ook een gratis dus. En dan vond ik het eigenlijk nog te duur
Die van de Lidl (Cien) is goed en kost maar rond de 3 a 4 euro. Dus snap nooit zo goed waar het om gaat. (En waarom anderen zo duur zijn)
Vanochtend was ik 10 minuten te laat op mijn werk omdat ik mijn auto sleutel kwijt was ín de auto stond op de parkeerplaats maar kon de sleutel dus niet vinden.
En nu zit ik in de auto met een oververmoeide peuter die naar bed moet en ben ik mijn huissleutels binnen vergeten. Mijn vriend is super ver van huis. En ik kan de reserve sleutel niet gaan halen bij mijn ouders omdat ik mijn auto had moeten opladen.
Ouders sleutel laten brengen?