Waar erger je je aan? #17

Oooh haha ik vind deze heel leuk. Muppetauto is wel een goede beschrijving @Madam-Mikmak maar love it

15 likes

Nou dit is de ora funky cat

3 likes

Funky gedurfd om met deze naam te komen
Meer fugly pussy

2 likes

Nou, je raakt ‘m niet zomaar kwijt op de parkeerplaats

2 likes

Dat ik komend weekend naar een evenement zou gaan maar iedereen me nu opeens ditcht. Niet het einde van de wereld maar ben wel teleurgesteld.

3 likes

Ik ben wakker geworden met een ontstoken oog(lid) en ik ben morgen jarig waaaaarom ikkkk

Ja ja there are people dying en pvv is de grootste maar dit is ook helemaal niet leuk

8 likes

Kamille thee zetten. Watje erin doen en dat op je oog leggen. Thank me later.

8 likes

Alle uitspraken met/over “Het volk” :nauseated_face:

In 99% van de gevallen val ik daar niet onder.

9 likes

Ga zo naar de huisarts ben niet van de halve maatregelen

2 likes

Zekerrrr belde om 08:00 kon om 08:30 terecht! Zit nu in de wachtkamer

2 likes

Ik ben meer verbaast dat ze tijd hebben voor een ontstoken oog

13 likes

Heb een antibioticazalf gekregen, mn ooglid is ontstoken

8 likes

Dat ik alle broeken eerst moet laten inkorten voordat ik ze aan kan :rage:
Zo irritant

3 likes

Mijn eigen handschrift. Ik ben aan het leren voor mijn theorie examen dus wil mijn aantekeningen teruglezen.

Gepuzzel jonge :joy: heeft geen zin zo

15 likes

Hahah dat is niet geschreven terwijl je aan het rijden was :smiley:

9 likes
Lang zeikerig verhaal over cadeaus

Dat ik vorig jaar een cadeaubon voor mijn moeder voor de rottertram had gekocht, alleen bestaat dat bedrijf dus niet meer. Dus dat is al ergernis nummer 1. Ik had voor 4 mensen een voucher gekocht twv 400 euro, dus het was ook totaal geen kattenpis haha. Ik had dat volgens mij in mijn eentje betaald en vroeg mijn zus om even te kijken of ze mij daar de helft van terugbetaald had. En toen begon ze ineens over dat ze dat verrekend had met de cadeaus voor de kinderen voor kerst en Sinterklaas. Dus ik zeg:’ ehhh voor zover ik weet heb ik gewoon cadeaus voor ze gekocht’. Dus ik kijk op mijn bol.com account en idd allemaal cadeautjes. Zegt ze :’ ja maar dan had je voor hun verjaardagen niets gekocht’. En dat kon wel kloppen, maar ik heb toen wel voor al die kinderen hun verjaardagen allemaal taarten staan maken die mij erg veel tijd en werk gekost hebben om te maken. Eentje ervan kostte mij gewoon bijna een volle week om te maken. Ook is het niet alsof dat allemaal gratis was. Het heeft mij ook geld gekost ivm alles wat er nodig was om zo’n taart te maken. En daarnaast had mijn zus idd voor twee verjaardagen zelf de cadeaus gekocht, maar volgens mij had ik alsnog mijn zus daarvoor geld gegeven, maar goed toegegeven dat kan ik me niet goed herinneren. Dus ik zeg weer:’ ja maar ik heb toen toch ook voor alle kinderen die taarten staan maken?’, zegt ze:’ Ja maar kom op’. Hoe bedoel je ja maar kom op?!? :rofl: Ik heb me de tyfus gewerkt aan die taarten haha, omdat ik een sentimenteel cadeau wou geven en dan ja maar kom op zeggen? Pfff dat doe ik dus ook gelijk nooit meer. Koop dan maar weer een of ander flutcadeau waar ze niks aan hebben. En sowieso lijkt het me dan alsnog niet dat twee verjaardagscadeaus optellen tot 200 euro maar ok. En sowieso is het wel out of pocket om dit te zeggen want ik moet voor haar, haar verloofde en drie kinderen cadeaus kopen voor sinterklaas, kerst en alle verjaardagen, en zij alleen maar voor mij en mijn vriend dus het telt echt sowieso totaal niet op wat ik uitgeef vs wat zij uitgeven aan ons :sweat_smile: Sorry hoor dit was even een salty rant haha.

5 likes

Dat is wel bijzonder ja klinkt alsof ze gewoon een excuus zoekt dat geld niet te hoeven betalen. Terwijl dat wel de afspraak was? Snap wel dat je geĂŻrriteerd bent!

7 likes

Omg ik zou hier anders ook echt pissed over zijn vooral omdat er niet over is gecommuniceerd?? Vind het echt bizar dat je er zomaar vanuit gaat dat de ander daar ook wel mee akkoord is.

3 likes

Ik vind het overkomen alsof je zus vaak heel weinig begrip voor je kan/wil opbrengen, ik snap je frustratie heeel erg goed (en je hebt ook gewoon gelijk!!!). Ik heb geen tips want ik snap dat familiebanden een stuk complexer zijn dan “gewoon op je strepen staan”, maar liefs. :heartpulse:

1 like

Ja maar ik snap ook wel weer dat het irritant is als iemand nu opeens van een cadeau van vorig jaar opeens nog 200 euro wilt

5 likes