Heb een antibioticazalf gekregen, mn ooglid is ontstoken
Dat ik alle broeken eerst moet laten inkorten voordat ik ze aan kan
Zo irritant
Ik zou iets organiseren met 3 anderen en het is al een keer uitgesteld omdat mensen niet deden wat ze beloofden en ik heb toen gezegd dat ik er geen vertrouwen in had op die manier. En ik heb ook gezegd dat ik het fijn vind als mensen op zân minst kunnen communiceren en dat gebeurt niet. En nu ben ik uit de groepsapp gestapt want ik heb hier geen zin in zo
Lekker petty maar ik ben ongesteld en heb een kutdag
Ze waren gewaarschuwdâŠ
Mijn eigen handschrift. Ik ben aan het leren voor mijn theorie examen dus wil mijn aantekeningen teruglezen.
Gepuzzel jonge

Hahah dat is niet geschreven terwijl je aan het rijden was
Lang zeikerig verhaal over cadeaus
Dat ik vorig jaar een cadeaubon voor mijn moeder voor de rottertram had gekocht, alleen bestaat dat bedrijf dus niet meer. Dus dat is al ergernis nummer 1. Ik had voor 4 mensen een voucher gekocht twv 400 euro, dus het was ook totaal geen kattenpis haha. Ik had dat volgens mij in mijn eentje betaald en vroeg mijn zus om even te kijken of ze mij daar de helft van terugbetaald had. En toen begon ze ineens over dat ze dat verrekend had met de cadeaus voor de kinderen voor kerst en Sinterklaas. Dus ik zeg:â ehhh voor zover ik weet heb ik gewoon cadeaus voor ze gekochtâ. Dus ik kijk op mijn bol.com account en idd allemaal cadeautjes. Zegt ze :â ja maar dan had je voor hun verjaardagen niets gekochtâ. En dat kon wel kloppen, maar ik heb toen wel voor al die kinderen hun verjaardagen allemaal taarten staan maken die mij erg veel tijd en werk gekost hebben om te maken. Eentje ervan kostte mij gewoon bijna een volle week om te maken. Ook is het niet alsof dat allemaal gratis was. Het heeft mij ook geld gekost ivm alles wat er nodig was om zoân taart te maken. En daarnaast had mijn zus idd voor twee verjaardagen zelf de cadeaus gekocht, maar volgens mij had ik alsnog mijn zus daarvoor geld gegeven, maar goed toegegeven dat kan ik me niet goed herinneren. Dus ik zeg weer:â ja maar ik heb toen toch ook voor alle kinderen die taarten staan maken?â, zegt ze:â Ja maar kom opâ. Hoe bedoel je ja maar kom op?!? Ik heb me de tyfus gewerkt aan die taarten haha, omdat ik een sentimenteel cadeau wou geven en dan ja maar kom op zeggen? Pfff dat doe ik dus ook gelijk nooit meer. Koop dan maar weer een of ander flutcadeau waar ze niks aan hebben. En sowieso lijkt het me dan alsnog niet dat twee verjaardagscadeaus optellen tot 200 euro maar ok. En sowieso is het wel out of pocket om dit te zeggen want ik moet voor haar, haar verloofde en drie kinderen cadeaus kopen voor sinterklaas, kerst en alle verjaardagen, en zij alleen maar voor mij en mijn vriend dus het telt echt sowieso totaal niet op wat ik uitgeef vs wat zij uitgeven aan ons
Sorry hoor dit was even een salty rant haha.
Dat is wel bijzonder ja klinkt alsof ze gewoon een excuus zoekt dat geld niet te hoeven betalen. Terwijl dat wel de afspraak was? Snap wel dat je geĂŻrriteerd bent!
Omg ik zou hier anders ook echt pissed over zijn vooral omdat er niet over is gecommuniceerd?? Vind het echt bizar dat je er zomaar vanuit gaat dat de ander daar ook wel mee akkoord is.
Ik vind het overkomen alsof je zus vaak heel weinig begrip voor je kan/wil opbrengen, ik snap je frustratie heeel erg goed (en je hebt ook gewoon gelijk!!!). Ik heb geen tips want ik snap dat familiebanden een stuk complexer zijn dan âgewoon op je strepen staanâ, maar liefs.
Ja maar ik snap ook wel weer dat het irritant is als iemand nu opeens van een cadeau van vorig jaar opeens nog 200 euro wilt
Als ze dat irritant vindt had ze het gewoon direct moeten betalen volgens afspraak toch eigen schuld.
@Nysmn Ja dat ze zo preventief de verdediging in ging schoot me een beetje in het verkeerde keelgat Het kan ook best dat ze het me misschien ook overgemaakt heeft, dus vroeg ik het aan haar, ook in het geval dat ik misschien nog wel geld terug krijg voor die voucher van het bedrijf zelf, maar ze begon zelf gelijk over dat ik geen cadeaus had gekocht voor sinterklaas, kerst etc. terwijl dat niet waar was en ging gelijk zo volop in de verdediging wat ik stom vond haha.
@Solee ja! Vond ik dus ook. Ik kan me dus ook totaal niet herinneren dat we zoiets hadden afgesproken en vond het ook stom dat ze beweerde dat ik geen Sinterklaas en kerst cadeaus had gekocht terwijl ik dat wel had gedaan Alleen die twee verjaardagscadeaus zou kunnen kloppen , want had er wel eentje terug kunnen vinden in mijn bol account, maar volgens mij had ik toen ook afgesproken dat die taarten mijn cadeau waren en had het niks met die voucher te maken
@Kwal Ja dit klopt helaas wel, onze dynamiek is zeker gecompliceerd haha. Maar daarom heb ik er nu ook maar gelijk wat van gezegd want vond het echt even niet ok om te doen alsof ik geen cadeaus had gekocht terwijl het wel zo was en dat die taarten niet meetelden ofzo haha. Ik bedoel daar hebben zoveel uren van mijn leven in gezeten, kom op hoor haha.
@Karl_Lagerfeld Ja het is meer zo van dat ik nu pas door heb dat ze me daar waarschijnlijk nooit wat voor heeft betaald, en nu dat ik probeer het geld terug te krijgen ik het wel even zeker wou weten zodat ik ook weet of ik iets moet terugstorten of niet. En ook dat ik het op prijs zou stellen om het me anders alsnog over te maken haha. Ik vroeg haar dan ook alleen of ze wou uitzoeken of ze dat nou had gedaan, nogeneens of ze me gelijk wou terugbetalen Maar snap dat het even een zeikverhaal is hoor. Wou gewoon even klagen vandaar de spoiler haha
Het is over het algemeen alleen maar liefde tussen mij en de hema, maar ze hebben nu hun wasmiddel veranderd en ben echt teleurgesteld in de hema. Ik gebruik echt al zeker 10 jaar hun wasmiddel, want de geur is niet de overheersend, het is (was) niet duur en gewoon prima wasmiddel. Nu is alles eco, heeft een sterke geur en is het verdubbeld in prijs. Dat eco is niet erg, maar de geur en de prijs vind ik echt jammer. Nu moet ik op zoek naar ander wasmiddel waar ik niet misselijk van word.
Aaaah deze is cute!
@matroos Ik ga een kwart van mn salaris aan zorgkosten betalen volgend jaar
Gelukkig wel met maandelijks eigen risico en hoop dat ik een deel terugkrijg
Ja gelukkig wel en ik woon thuis. Verdien ook net geen 1.000 per maand, maar tochâŠ
Maar dan is het toch helemaal niet een kwart van je salaris? Of snap ik het niet?
Bijna 250 per maand
Aan die pakketbezorgers die aanbellen en direct erna keihard op de deur kloppen
Dan heb je nog mazzel. Bij mij bellen ze aan en rennen ze gelijk weg