maar ook echt NIEMAND heeft het over joden??? echt gewoon 0 mee te maken?? het feit dat antisemitisme zo wordt gebruikt als een soort zionistisch wapen haalt ook echt de kracht van het woord weg. alsof antisemitisme niet een serieus iets is
Zelfs i leggers zijn niet echt nodig. Gewoon een zak is voldoende.
Schoonfamilie die elke keer een weekendje weg wil. Lieve mensen hoor maar ik heb al maar 2 dagen weekend
Ik heb nooit een beugel gehad, en vooral bij de onderkant staat er een tand scheef en is stukje hoger dan die ernaast. Die voel ik altijd (beetje scherp tegen mijn tong), maar meestal let ik er niet zo op. Nu heeft mijn vriend een foto gemaakt toen ik een hangmat in de Bijenkorf aan uitproberen was net toen ik moest lachen.
Ik sta er echt zo op maar dan met mond open:
En nu weet ik dat ik me hier echt op ga hyperfocussen dit weekend als ik met mensen ga praten.
Dat er op zoân dag als vandaag 100 trage bejaarden ook naar de plantenkwekerij gaan.
WAAROM?!
Voor hun is het toch elke dag Hemelvaart bij wijze van� Ga gewoon lekker op dinsdagochtend.
Bejaarden moeten opgesloten zitten op dagen dat andere mensen vrij zijn. Ik wil niet met ze geconfronteerd worden in het openbaar!! Idem dito voor kinderen, die moeten tot hun achttiende worden opgesloten.
Wel een truth bomb though
Ik liep net op het station en een hele familie bleef stilstaan midden op een brede trap om daar op de app te checken welke bus ze moesten hebben.
Ik kwam een keer Papi churro tegen. (Die vond ik wel leuk)
Een keer een pakje tepelplakkers op zn bureau leggen
Dit is echt tiktoktaal, amper Nederlands.
Instanties waarbij je je id-kaart moet scannen met een app om online iets aan te kunnen vragen, maar dit werkt natuurlijk nooit he dan hou je je telefoon nog zo stil en dan nog âte veel bewegingâ
Mijn schoonouders zijn weer op bezoek. Ze waren hier al vanaf 12.00 uur. Rond etenstijd waren ze er nog dus heb gevraagd of ze mee wilden eten. Nu 2 uur later zitten ze er nog steeds. Ik hoop heel erg dat ze zo weggaan want dan kan ik lekker op mijn gemak het Songfestival kijken maar heb er een hard hoofd in. Licht uit doen gaat nu ook niet want het is nog helemaal niet donker
âIk wil niet vervelend zijn maar ik heb zo nog plannen dus zullen we dit een andere keer voortzetten?â
Dan maar niet subtiel hoor
Ja had al een subtiele hint gedropt door de jongste naar bed te brengen en uitgebreid gedag gezegd. Vind dat mijn man het maar moet aangeven maar hoor hem net vragen of ze nog koffie willen
Maar kan je niet alsnog het Songfestival kijken? Ze zullen toch niet verwachten dat jullie de hele dag alles uit jullie handen laten vallen?
Gewoon de tv aandoen
Dan kijken ze straks met zân allen op de bank
@Luzarl Ja maar dan blijven ze dus nog langer! Waarschijnlijk ook helemaal tot het einde. Ik denk niet dat ik ze hiermee wegjaag
Haha ja dit