Waar erger je je aan? #17

En op de fiets ook. Zo’n harde naad in je kruis van een te krappe jeans. :confounded:

8 likes

Bij de ortho laten doen. Ik had hetzelfde. Elke keer weer naar de tandarts, want ging steeds los. Toen naar de ortho gegaan en daarna niet meer losgegaan.

2 likes

Mijn arm doet zeer van mijn tetanus prik van gister. Is helemaal stijf geworden.

Ik draag eigenlijk altijd bhs zonder padding, omdat dat van mij niet hoeft. Gingen mn ouders me shamen en zeggen dat ik iets anders aan moest trekken, want je kon de vorm? van mn tepels vaag zien :roll_eyes: (Ik droeg een wijd lange mouwen tshirt notabene).

En, komt ie: dat ik dat wel zeg dat ik geen interesse heb in blikken van mannen maar dat ik duidelijk wel bekeken wil worden door mannen want anders droeg ik wel een bh met padding.

Ik droeg een wijd shirt, wijde broek. Echt, ik zie zo vaak ouwe sokken met mantits in loeistrakke shirts en daar kraait geen haan naar.
image

20 likes

Aan mijzelf vand. Ik zit zo erg te kutten op dit moment. Een taak van 10 minuten kan nu makkelijk 20 minuten duren :tired_face:

1 like

Ik haat het zo erg dat het voor mannen sociaal geaccepteerd is om hun (blote) tepels te laten zien, maar ohwee als je ook maar een hint van een tepel door het shirt van een vrouw kunt zien. Die vrouw wil natuurlijk alleen maar SEKS SEKS SEKS :sob:

26 likes

Oooh ik kan hier ook zo boos om worden!

Ik ben ook nog steeds pissig dat ik jaren geleden op werk eens aangesproken ben door een vrouwelijke leidinggevende. Zij vond dat ik voorgevormde BH’s moest gaan dragen, want met de BH’s die ik droeg zag je dus vaag mijn tepels en dat konden de vaders aanstootgevend vinden. Ik ben toen heel hard gaan lachen, vond mijn LG niet leuk, maar ze zei er daarna niks meer over.

Echt wanneer gaan we nou gewoon kappen met het seksualiseren van tepels, ze zitten er, deal with it.

17 likes

Dit soort “journalisten” de “analisten” op Twitter die klakkeloos misinformatie overnemen en dan heel verdrietig gaan doen als iemand ze daarop aanspreekt. En baby schelden vindt.

9 likes

‘‘ben even wat uurtjes offline’’ wow heftige maatregel, dat zal ze leren!

24 likes

Ja echt who cares

7 likes

Ja z’n bio op z’n website is pure “ze zeiden me op de basisschool dat ik vmbo’er was maar kijk nu naar me!!! Ik heb een masterdiploma.”

10 likes

Heeft een collega van mij ook. Zegt hij ja je vestje, doe die maar iets dicht.
En die vent heeft zelf mega zichtbare tepels. Ja gast?!

4 likes

En jij? ‘Ja je bek, hou die maar helemaal dicht.’

39 likes

Waarom is altijd maar een kant van mijn saucijzenbroodje gevuld. Eigenlijk moeten er twee worstjes in.

8 likes

Is een goede.

Ik zeg vaak dat jk het bij hem ook zie en wat zn punt is.

1 like

Ze kunnen het je niet verplichten. Als je per aangetekende brief opzegt en die komt aan is het verder aan hun om dat te verwerken. Ik kan alleen wel uit ervaring vertellen dat het heel veel gedoe oplevert want het systeem heeft die opzegging natuurlijk niet geregistreerd dus dat gaat vervolgens met een enorme omweg.

1 like

Mijn baas. Alsof ze elke dag opstaat en denkt, “hoe kan ik iedereen z’n dag verpesten?” echt bizar. Ik heb een hele fijne nieuwe collega sinds januari. Ze heeft net dr ontslag ingediend omdat de baas zo’n verschrikkelijk mens is. Echt bizarrrrr dat iemand zo naar kan zijn, denk er echt teveel overna ook :joy: :sob:

14 likes

Ik kook net een verfbakje met inleggers
En natuurlijk pleur ik net die verf direct in het bakje :skull:

3 likes

Gister dacht ik nog dat ik me eindelijk weer goed voel na mn verkoudheid from hell, maar vandaag word ik weer beroerd wakker en ben ik wéér niet fit

Die tweet van Rutte over de UvA protesten maakt me zo vreselijk woest. “Steeds vaker en met steeds hardere woorden wordt het geweld in Gaza in de schoenen geschoven van Joodse Nederlanders.” Hoe kun je zo het punt van die studenten missen holy crap?!?

32 likes