Waar erger je je aan? #17

Wat een domme opmerking… echt op alle manieren. Iedereen schat zijn maat toch wel eens verkeerd in? Heeft toch niks met overschatten of onderschatten te maken maar eerder met de fucked up maatvoering van winkels :rage:

Laat je er niet door ontmoedigen!

7 likes

Ik zag net deze reel en moest meteen aan je denken

1 like

Vandaag wordt mn nieuwe bank geleverd “in de middag, na 12 uur”. Inmiddels is het ruim na 12 uur dus ik belde even: sta ik als allerlaatste op de planning en ze lopen uit. Primaaa maar waarom kun je dan niet een tijdblok geven na 2 uur, na 3 uur, na 4 uur oid? Ik zit al de hele dag te wachten en op hete kolen haha

2 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven een kledingstuk naar de stomerij gebracht. Net opgehaald maar hij ruikt helemaal naar een soort rook / parfumlucht o.i.d. :cry: Ik vraag me nu af of hij uberhaupt is gestoomd of dat ze hem alleen voor de vorm hebben gestreken.

1 like

Hier ook! En nu eindelijk geleverd, waren 2 vloerbank delen, hadden ze maar 1 deel bij zich, ben benieuwd of het andere deel volgende week nog komt of dat die kwijt is oid…

1 like

Teruggaan. Stomerij is duur genoeg.

9 likes

Ohh onhandig! Bij mij is ook niet geleverd wat ik dacht besteld te hebben haha, dus moet het even bekijken (ik heb wel voor dezelfde artikelnummers getekend bij de aankoop een aantal maanden geleden dus daar is iets al niet gegaan zoals ik dacht)

1 like

Ah nee dat is helemaal balen, hopelijk kan het nog geruild worden!

4 likes

Hahaha bedankt voor het delen. Gelukkig is alles goed gegaan :grin:

1 like

Ben op het huis van m’n ouders aan het passen en probeer een soepje te maken maar die staafmixer hier, my gassssh. Werkt echt voor geen meter Ik stond net echt al een kwartier met dat ding in de pan dus ik dacht nou dit moet wel wat zijn ondertussen. Haal ik die staafmixer omhoog, steekt er gewoon nog een hele knoflookteen uit. ??? Ga iets pureren??? :triumph::triumph::triumph: My gash, m’n pa maakt ook gewoon echt wel regelmatig soep. Waarom straf je dan jezelf met dit compleet niet-werkend ding?

6 likes

Zet een nieuwe staafmixer op de cadeaulijst voor later haha

6 likes

Dit soort gierige bakjes mayo

68 likes

Maar heb je wel geld gegegeven aan hun crowdfunding?

1 like

Omg dit weekend heb ik zoveel pech met spullen (van mn ouders)

• ik ga even in een (dure en dus zuinig op zijn) fauteuil zitten zak ik erdoorheen en valt er opeens een schroef uir
  • platte band in fiets 1 van mn moeder
  • hond plast opeens op het net opgemaakte bed van mn moeder
  • de parasol van mn moeder gesloopt door de wind
  • opeens valt nog een stuk van de 2e fiets van mn moeder die ik alsnog mocht lenen eraf

Oh en mn eigen quooker doet het ook opeens niet meer

Alles wat ik aanraak gaat stuk lijkt het wel

9 likes

Het gaat wel lukken want ik kan bij haar slapen dus hoef alleen vliegtickets te boeken :heart_on_fire: heb meteen vrijgevraagd op mijn werk

31 likes

Dit is ECHT zo he? De generatie die gewoon niet iets nieuws koopt voordat de oude helemaal vergaan is.

Twijfelde enorm of ik een nieuwe voor ze zou kopen maar ondertussen super opgelost: nieuwe staafmixer(set met oa hakmolen die ik miste) voor mezelf besteld en mijn huidige echt prima werkende staafmixer gaat regelrecht hier de kast in. Iedereen blij. :clap:t3:

8 likes

Ik had gister een bruiloft en ik ben vandaag zó verslagen. Knetterbrak, mn voeten doen pijn van de hakken en ik lijk wel zwanger zo opgezwollen ben ik.

Dat de monteur die vanochtend zou komen voor de vaatwasser niet komt omdat de benodigde onderdelen niet in zijn bus gelegd zijn? Ik ben verdorie al ruim 3 weken met de hand aan het afwassen, zo klaar mee. (Ja dit is een luxeprobleem ik weet het, maar ik heb het al zo druk en slaap slecht en ben megamoe dat met de hand afwassen echt voelt als tijd en energie die ik veel beter kan besteden).

12 likes

Nou ik snap je ergernis heel goed ongeacht of een vaatwasser luxe is of niet.

3 likes

Dat mijn vingers er niet dikker uit zien maar wel heel opgezwollen voelen. Thanks alcohol en een warme nacht :sob:

1 like