Waar erger je je aan? #17

Dat er steeds meer restaurants openen met iets als daddy, pappie, papi, papa in de naam? Met als toppunt Papa’s Pannenkoeken? Iel

14 likes

Ik kwam een keer Papi churro tegen. (Die vond ik wel leuk)

17 likes

Een keer een pakje tepelplakkers op zn bureau leggen

4 likes

Dit is echt tiktoktaal, amper Nederlands.

47 likes

Instanties waarbij je je id-kaart moet scannen met een app om online iets aan te kunnen vragen, maar dit werkt natuurlijk nooit he :triumph: dan hou je je telefoon nog zo stil en dan nog “te veel beweging” :triumph:

2 likes

Mijn schoonouders zijn weer op bezoek. Ze waren hier al vanaf 12.00 uur. Rond etenstijd waren ze er nog dus heb gevraagd of ze mee wilden eten. Nu 2 uur later zitten ze er nog steeds. Ik hoop heel erg dat ze zo weggaan want dan kan ik lekker op mijn gemak het Songfestival kijken maar heb er een hard hoofd in. Licht uit doen gaat nu ook niet want het is nog helemaal niet donker :laughing:

4 likes

“Ik wil niet vervelend zijn maar ik heb zo nog plannen dus zullen we dit een andere keer voortzetten?”

Dan maar niet subtiel hoor

16 likes

Ja had al een subtiele hint gedropt door de jongste naar bed te brengen en uitgebreid gedag gezegd. Vind dat mijn man het maar moet aangeven maar hoor hem net vragen of ze nog koffie willen :sob:

3 likes

Maar kan je niet alsnog het Songfestival kijken? Ze zullen toch niet verwachten dat jullie de hele dag alles uit jullie handen laten vallen?

4 likes

Gewoon de tv aandoen

17 likes

Dan kijken ze straks met z’n allen op de bank :sob:

4 likes

@Luzarl Ja maar dan blijven ze dus nog langer! Waarschijnlijk ook helemaal tot het einde. Ik denk niet dat ik ze hiermee wegjaag :laughing:

2 likes

Haha ja dit

2 likes

Vind ik niet, je breekt het hier mee juist actief af

8 likes

Hahahaha dit was ik aan het begin van het nieuwe jaar. Elke maand ga ik een creatief project doen. Tot nu toe welgeteld 0 creatieve dingen vrijwillig gedaan.

3 likes

Wat maak je het jezelf moeilijk. Hoe lang ken je die mensen al eigenlijk? Poh

4 likes

Ook niet zo gek toch als je eigenlijk ook gewoon moe bent en soms is al die keuze ook een beetje verlammend met het idee dat je wel ‘moet’ genieten van je vakantie.
Ik probeer bij langere vakanties de eerste dag of eerste twee dagen echt bewust gewoon zo veel mogelijk te slapen en te niksen. Vaak voel ik mij daarna al zo veel beter en krijg ik wel zin om de dingen te doen waar ik naar uit keek in m’n vakantie, eventueel met een heerlijk middagdutje tussendoor.

2 likes

Is toch bijna lachwekkend hoe hypocriet sommige mannen zijn?

Mijn mannelijke collega toen ik net naar de kapper was geweest (en kort haar had): “ja nee vind het niet mooi, ik houd van lang haar.”
Toen ik zei dat ie dan maar lekker zelf lang haar moest nemen was ie snel weg.

18 likes

@LadyV hoe is het afgelopen?

1 like

Toen ik enkele maanden geleden ging verhuizen had ik de erotische afdeling van de slaapkamer even uit mijn nachtkastje gehaald en in een van de verhuisdozen verstopt. Maar nu komen mijn ouders morgen helpen alle dozen uitpakken en alles een plekje geven, maar na 3 maanden kan ik dus niet meer terugvinden waar ik het heb gelaten :sob:. Ik heb alle dozen al doorgespit en ik wil niet in de situatie komen waarin mijn moeder ineens met een paarse massagewand staat te zwaaien. Dus ik ben in lichtelijke paniek.

34 likes