Ik vind het zo schijtirritant dat als je opzoekt wat je tegen bepaalde dieren kunt doen (slakken, muizen, ratten, wespen), je altijd megagrote foto’s van die dieren op je scherm krijgt waar je een hartverzakking van krijgt. Geef me gewoon de informatie, als ik slakken of ratten wilde zien keek ik wel gewoon naar buiten geez.
- hier, neem lekker een stuk taart
- nee, dankje
- jawel neem taart! Doe je aan de lijn ofzo?
- nee dankje, ik hoef gewoon geen taart
- ach kom, je kan het hebben hoor!
- ja, maar ik hoef nu gewoon niet
- nou ik neem lekker wel hoor! Stooout he. Ik wandel straks wel een extra stuk tegen de calorietjes!
Aub, mag ik zelf bepalen wat ik eet? En als je zelf wel taart wil moet je gewoon nemen zonder je daar schuldig over te voelen. Laat mij er gewoon buiten na de eerste keer “nee, dankje”.
“Ben je verbrand?”
Edit: in de context van door de zon.
Ik zou vorige week al gebeld worden met de uitslag van een sollicitatiegesprek, voor een interne functie. Nu snap ik dat ik ben afgewezen, want ben nog steeds niet gebeld. Ondertussen zie ik wel gewoon een van de collega’s lopen waarmee het gesprek was.
Aan mezelf en dat ik mn haar alweer kort wil laten knippen. Mijn haar is nu best lang, langer dan het ooit geweest is en heb dat bewust laten groeien en ben er ook blij mee. Maar ik heb ook best veel en dik haar en heb het is nu de eerste warme dag dit jaar dat ik het los heb en wil alweer meteen de schaar erin laten zetten.
Ik zou dit gewoon navragen, gezien ze de afspraak met jou niet nakomen en jij wel gewoon in spanning zit te wachten en/of dit soort ongemakkelijke momenten te voorkomen.
Heb vorige week een mailtje gestuurd naar degene die mij zou bellen en de secretaresse. Maar nog zonder gevolg. Anders morgen de collega die ik zag lopen. Ongemakkelijk inderdaad!
Mijn tennisles die is afgezegd “vanwege de regen” terwijl het gewoon droog is?? Er stond 1 piek van 3 minuten nou goh wat erg. En zelfs die is nu weg en de zon schijnt zelfs?? Echt frustrerend
Haha bij mij altijd het omgekeerde.
Code geel en constante donkerrode wolken op de buienalarmanimatie?
M’n tennisleraar: let’s goooo
Wanneer ik door het forum zit te scrollen like ik steeds per ongeluk 3738 posts
Mijn makelaar neemt steeds zn kinderen mee en vind dat zo ongemakkelijk want weet niet hoe/wat tegen die kinderen te zeggen hahahahaha. Confession dit ook want ik werk met kinderen
Huh maar dat is toch ook gek dat hij z’n kinderen meeneemt naar werk, zeker bij een afspraak met een klant??
Ja het is een collega van m’n man dus ik gok dat het allemaal net wat meer lowkey is dan normaal en dat ie ze normaal niet mee neemt hoop ik hahaha
Zo vervelend dat de noice cancelling van Apple AirPods zoveel slechter is geworden. Gewoon via software updates, dus ik merk dat de AirPods die ik al 1,5 jaar ofzo heb opeens meer geluid doorlaten. Echt zo balen. Vond het juist fijn dat ik in-ear headphones met noicecancelling kan gebruiken, want ik vind een koptelefoon op helemaal niet fijn.
Hebben die noise cancelling?!
dat mijn huur met meer dan 40 euro omhoog gaat.
Alleen de pro’s
Dat er de hele tijd reclame wordt gemaakt op TikTok voor YoungOnes en Staffyou, maar dat ik nergens tussenkom als ik me aanmeld voor een freelance klus. Echt irritant want het lijkt zo ideaal, maar ik word de hele tijd afgewezen of er wordt niet gereageerd op m’n aanmelding waardoor ie weer verloopt.
Aan de werklui bij de buren. Die hebben een bouwradio mee en die staat teringhard met vreselijke hollandstalige hits. Is dat werklui-ethiek ofzo?
Temper al geprobeerd?