Waar erger je je aan? #17

Ennn via zo’n google ding in de tv is de NPO app opeens miniatuur formaat.

Als ik nog een kutte app mag noemen: de bibliotheek app. Bibliotheken (libraries) bouwen is echt informatica voor beginners dus snap niet waarom het zo moeilijk is dit een beetje normaal te ordenen. Luisterboeken werkt ook al jaren slecht en nu krijg ik een waarschuwing hoe je moet uitloggen maar ik kan niet eens meer inloggen.

14 likes

Thuisbezorgd die een push notificatie stuurt voor een BF kortingscode die het jawel niet doet

2 likes

Ja dat slaat echt nergens op, dat heb ik ook. Nu moet ik steeds op m’n laptop kijken

1 like

Ik ben een weekendje weg en ben nogal een slechte slaper dus nu lig ik weer wakker. Ik zou zo graag gewoon beter kunnen slapen. En de oplaadkabel van mn mobiel werkt ook niet goed dus nog meer irritatie s nachts

3 likes

Balen, hopelijk slaap je inmiddels maar in de meeste hotels of b&b’s kun je meestal wel een oplader lenen, mocht het nog eens gebeuren

4 likes

Met wassen lijkt het soms wel alsof er een zwart gat in mijn machine zit waarin dingen verdwijnen. Vooral mijn mooie ondergoed. Ik ben nu al een maand mijn lievelings onderbroek kwijt terwijl dat niet kan en het frustreert me mateloos grrrrr

2 likes

Even je afvoer checken! En kleine dingen in een waszakje :ok_hand:t3:

3 likes

Kan ook in een broekspijp, mouw of dekbedovertrek zitten. M’n vriend was ook 1 van zn favo sokken kwijt. Die bleek toen in een hoodie te zitten die hij al die tijd niet aan heeft gehad.

1 like

Bij mij gaan dingen inderdaad vaak in andere kleding zitten. En dan kom ik ze een jaar later opeens tegen. Of in een dekbedovertrek, al zijn dat vrijwel alleen schoonmaakdoekjes omdat ik geen kleding meewas in de schoonmaakwas

2 likes

90% van de outfits in selling sunset.

12 likes

Ongevraagd advies, maar ik heb nog nooit slecht geslapen als ik dit heb gebruikt, heb het nu ook mee een weekend weg.

3 likes

Ik heb een proefpakket besteld want ik las “sederend antihistaminicum” En omdat ik mijn geliefde Nedeltran vaak nog wel eens mis toch droomsap maar proberen!

2 likes

Heb jij niet dat je er zo wazig van wakker wordt? Ik heb het ook een tijdje gebruikt toen ik moeilijk in slaap kon vallen en daar werkte het inderdaad goed voor. Maar ik kon ‘s ochtends echt de eerste twee uur ofzo amper iets nuttigs doen omdat ik zo wazig was dan.

3 likes

Ik had dit met wasbare wattenschijfjes. Bleken in t filter te zitten!

Ik ben zojuist voor de derde keer met de wandelwagen gaan wandelen, en had al voor de tweede keer hondenpoep aan de wielen van de wagen :rage: En mijn vriend die dan zegt dat ik moet oppassen waar ik loop haha, ja want daar ligt echt de kern van het probleem :smiling_face_with_tear:

5 likes

Nee helemaal niet, maar er staat wel op dat je minimaal 8 uur slaap moet kunnen nemen ofzo, heb ik meestal niet overigens, haha. Maar bijwerkingen zijn sowieso vrij persoonlijk.

3 likes

Dat ik vanavond een verjaardag heb waar ik echt zo diep tot in mijn ziel geen zin in heb haha. Ik moet ook nog snel een bloemetje en een cadeaubon kopen, weet totaal nog niet wat ik aan ga trekken en ook is het nog eens 38 minuten rijden en ik ben al zo moe :sob::joy: Maar ja ik ga niet last minute afzeggen want dat is gewoon shitty en ik vind het zelf ook altijd kut als dat gebeurt dus ja ik moet wel :sob:

4 likes

Oh goeie, ik ga eens kijken! Heb vanalles geprobeerd, van pilletjes van het kruidvat tot cbd druppels van holland en barret tot kamillethee, lavendelspray. Maar niet alles is handig mee te nemen bij een nachtje weg (of neem ik graag mee in vliegtuigen haha) Ik zie dat jouw product in proefsetjes komt dus ik ga eens kijken

1 like

Ik heb een broek korter moeten laten maken maar hij is té kort gemaakt. Wat een kneuzig broekie is het nu.

2 likes

Hoe groot is de zoom en hoeveel te kort is de broek?

Broeken zijn bij mij vaak te kort en als er een grote zoom in zit, kan die er vaak uit en kan de broek wat langer gemaakt worden. Ik zou dus terug gaan en vragen of ze dat kunnen.

3 likes