Het pakketje stond inderdaad voor de deur en hij was al weggelopen
Had een paar weken geleden een die toeterde gewoon keihard en reed weg. Pakketje over t hek gepleurd.
Ik bedoel als ik nou een bloeddorstige hond had ofzoā¦maar nee. Zo vaag.
Ik ben ziek en mijn werkgever verwacht dat ik elke dag bel om te zeggen. Ja ik ben nog steeds ziek. Laat mij gewoon 1 keer bellen en ik meld mezelf echt weer beter. Dit is echt al vanaf zondag gaande. Wat is er gebeurd met ziek is ziek? Ik ga vandaag gewoon niet bellen. Echt geen zin in meer. Het voelt echt heel controlerend. Sorry ben gewoon fysiek niet goed en mentaal even uitgeput en dit is gewoon teveel erbij. De POH GGZ zei ga af en toe naar buiten en doe dingen waar je gelukkig van wordt nou niet dit dus.
Edit: Ik belde niet. Dus hij belde maar net. Ik gaf gisteren nog aan dat ik mij slechter voelde dan eerst. Hoe moet ik dan nu opeens magisch beter zijn?
Oooh deze . Haal je deze uit Duitsland? Of hebben ze dit ook nog bij een AH of Jumbo?
Naar mijn weten mogen ze alleen naar een indicatie vragen wanneer je verwacht beter te zijn.
Mogelijk dat dat helpt?
Ik vind het AH wasmiddel kleur erg fijn. Ik kan niet goed tegen geuren, maar deze vind ik niet te overheersend.
Als je de grote flessen hebt (alleen in de winkel) is het 4,69 voor 40 wasbeurten.
Aan mijzelf als ik weer een nieuw lievelingsliedje heb wat duizend keer op repeat gaat tot het abrupt stopt. Edit: mijn vriend kent dit gedrag inmiddels maar dit moet toch super iritant zijn.
Action heeft ze ook!
Mijn vriend die mij om 6:30 uur wakker maakt op mijn vrije dag, of hij met de auto naar zān werk kan. Terwijl we gisteren hebben afgesproken dat ik de auto nodig heb vandaag
Wat zei je, ga maar fietsen?
Ja maar nu vind ik het ook weer lullig⦠irritant.
Ja snap ik hoor ik ben ook gezegend met misplaatst schuldgevoel altijd. Jammer dat je dan vervelend je dag bent gestart
Dat ene stemmetje in mijn hoofd die af en toe nog even meldt dat het tijd is voor een sigaret terwijl ik al 3 weken gestopt ben
Nee stem, roken kennen we niet, bestaat niet, doen we niet.
Ik dacht dat dit aan mij lag?! Maar je moet ook weer helemaal terug naar de afleveringen lijst, zo irritant.
Die hele npo is kut sinds de update.
Ja ik dacht, fijn een update, want kan alleen maar beter worden. Is het alleen maar nog erger geworden die npo app
Helpt het niet om dit uit te spreken naar hem? Dat je prima updates wil geven, maar het niets toevoegt om dagelijks telefonisch contact te hebben. Misschien kun je afspreken dat je over x dagen weer contact hebt?
Op de tv werkt ie sinds de update niet meer! Ik kan wel een programma aanklikken bv, maar dan speelt ie niet af. Grrrr
Ja ik heb een nieuwe tv en ik kan dus ook gewoon niet inloggen? Echt what the hell
Ja echt wat een verslechtering. Ik kijk vooral via npostart.nl en niet via een app maar dat is al net zo slecht. Ik zie op de site überhaupt niet meer de programmaās die ik als favoriet had aangegeven dus ik kan nu helemaal niet zien wanneer er een nieuwe aflevering van mān programma is.