Het wordt steeds erger. Ik zou lekker die groep uit gaan.
Ik zie het net ja. Die beheerder probeert er nog wat van te zeggen, maar daar gaan ook flink tegen tekeer. Bah
Triest hè… je hebt iig sowieso twee gelijkgestemden in de buurt (mijn vriend en ik ).
Heel triest, maar wel heel goed om te weten dat de buurt nog niet verloren is, haha
Ik heb al ruim twee weken een pijnlijke puist bij mn lip, en nu heb ik er nog eentje extra bijgekregen???
Dat het bijna kerst is en vanmiddag misschien gaat sneeuwen maar ook elke dag zo mega nat is en dat straks op insta iedereen weer van die kut advent kalenders gaan openmaken echt zo saai en irritant
Ben heel vrolijk wakker geworden
Had zo een post van mij kunnen zijn
wat stinkt iedereen ‘s ochtends in de trein man man man
Iemand ging op het zebrapad zijn veters strikken?!
Ja of levensmoe zijn
Ja en erop vertrouwen dat mensen wel wachten, het is echt superdruk daar in de ochtend
Bijzondere actie haha
Zou het inderdaad in Amsterdam centrum niet proberen. Heb je zo een fietswiel in je schedel
Dit is zeker weten ook zo’n persoon die plotseling stil gaat staan aan het einde van een roltrap of gezellig gaat kletsen in een deuropening van een winkel oid
Haha ja helemaal in de eigen wereld
Met de winkelkar overdwars
Ik zag net iemand met een lange wollen jas met zo’n split achterop, waarbij dus die delen nog aan elkaar vast zitten met een draadje. Ik vind dat zo stom. Elke keer als ik het zie, heb ik de neiging om het te zeggen tegen die mensen… maar kies er voor om het niet te doen. Hoe kun je dat nou niet doorhebben?? (En in dit geval partner ook niet).
Ik heb ook een tijd zo rondgelopen omdat ik oprecht niet wist dat je dat moest losmaken.
Ahh kan ik me voorstellen ja. Bij vrienden zeg ik het ook gelijk! Maar bij onbekenden ben ik toch bang dat ik ze een rot gevoel geeft. En praktisch: mensen lopen vaak van me weg als ik het zie, dan heb ik weinig mogelijkheden tot gesprek meer.
Iedereen moet weer zn lelijke kerstboom showen op insta. Zon armoedige boom met oerlelijke ballen.
Iemand die in een gesprek mijn naam de hele tijd herhaald. Het is vast een management ding, maar het voelt alsof ze je niet serieus nemen.