Waar erger je je aan? #17

Hhaha hier ging het een tijdje geleden ook over. Dan heeft iemand weer een cursus gedaan, en denken ze dat door je naam te noemen met je te bonden ofzo, maar in werkelijkheid is vet irritant.

Mijn bijdrage: mijn collega kletst de oren van mijn kop, maar ik probeer te werken. En ik kan ook niet even ergens anders gaan zitten.

4 likes

Is het geen koortsblaas?

Eten besteld. Toen restaurant gebeld om door te geven dat de bezorger niet moet aanbellen maar kloppen. Toen kwam ik erachter dat thuisbezorgd weer eens automatisch mijn adres had veranderd naar de straat naast ons. Zegt die man dan moet je daar even wachten op de bezorger. Echt rot op en pas dat adres gewoon aan

7 likes

Dat ik zo regelmatig m’n haar moet wassen, vind t echt een irritante klus

11 likes

DHL die nog tot 21.30 kan komen om m’n pakket te bezorgen. Ik wil naar bedddd

2 likes

Een zeurende collega die al wekenlang ruzie maakt aan de telefoon met haar man en familie omdat ze een huis bouwt en geen controle heeft over wie waaraan werkt en hoe dat verloopt.

Dankbaar zijn voor alles wat iedereen voor haar doet, kan blijkbaar niet. Ik heb het te doen met iedereen om haar heen… Inclusief mezelf en mijn andere collega’s :upside_down_face:

Nou sta er maar niet raar van te kijken als dat half 11 wordt. Dat hadden wij vorige week.

Dat is wel echt bizar, kan jij zeker daar in de regen op de bezorger wachten terwijl ze makkelijk het adres kunnen aanpassen

1 like

Of plots verspringt naar morgen :roll_eyes:

5 likes

Omg dan zou ik echt een afspraak voor een andere dag maken :joy::smiling_face_with_tear: kreeg gelukkig net melding dat de bezorger er binnen 15 minuten is

Edit: goed nieuws, ik mag naar bed

4 likes

Ah gelukkig!

1 like

Mijn collega draagt alleen dunne polyester blousjes/topjes zonder iets eronder en klaagt dan de hele dag dat ze het koud heeft. De verwarming staat dan al maximaal open maar eigenlijk wil ze ook nog de airco op verwarmen zetten :skull_and_crossbones: Doe gewoon iets warms aan.

7 likes

En hoe lang zou het moeten zijn?

4 likes

Oja zo’n collega heb ik ook, hele dag klagen dat het koud is. Neem ipv daarvan gewoon een extra trui of vest mee maar nee lekker hele dag chagrijnen.

2 likes

Oh daar is niks aan idd!

2 likes

Ik was ooit zo’n collega, ik droeg eigenlijk de hele winter dunne jurkjes. Tot ik weer een keer klaagde en een vriendin tegen me zei dat ze me ook altijd heel koud gekleed vond. Het kwartje viel daarna pas, dus ik zou het gewoon eens zeggen, dat wat ze aanheeft ook geen winterkleding is. Nu ben ik eerder het tegenovergestelde. Ik zit hier vandaag met mijn gevoerde broek, thermoshirt en wollen trui. Mij hebben ze niet meer :smile:

6 likes

Ik heb een jas op het oog maar wilde wachten tot ik salaris kreeg. Nu natuurlijk uitverkocht. Zo irritant.

2 likes

was het dan nooit in je opgekomen om warme kleding aan te trekken terwijl iedereen in truien liep…? ik kan me hier zo niks bij voorstellen haha

51 likes

Heb ik al eens gezegd (ik draag zelf vaak wollen truien of laagjes) maar ze heeft er geen boodschap aan geloof ik :sweat_smile: Maar die airco blijft mooi uit, vieze droge lucht.

3 likes

Blijkbaar pasten er nog meer huizen op het eiland aan de overkant en nu is het heien zo dichtbij dat ons huis danst :expressionless:

2 likes