Waar erger je je aan? #17

ik ben voor het eerst naar mn werk met menstruatie-ondergoed en ik heb net een hele dans staan doen om zo’n onderbroek te wisselen.
had een spijkerbroek en een legging aan :sleepy:

ben groot fan van dat ondergoed maar wel heel lastig dat je a. niet kunt zien hoe ‘vol’ het al zit en b. dat je het niet makkelijk kan wisselen

1 like

Nee het CAK gaat alleen over de medicijnen die wel onder de Opiumwet vallen, en dat doet tramadol niet. Dus dan moet je kijken naar de algemene regels per land, en dan kom je idd uit bij wat @Mrs.Fraser noemt. Maar snap de verwarring, wat een gedoe!

3 likes

In principe kun je die toch 8-12 uur dragen? Tenzij je echt een hele zware dag hebt.

3 likes

ik heb de 4 van de 5 druppels maar het is idd een hele zware dag (ook echt al dag 12? bedankt post natale menstruatie) en het voelde redelijk vol dus wilde niet wachten. en had deze ook al aan sinds 7u op zich

2 likes

Bluh, dat is idd niet fijn. Hopelijk snel voorbij. En over een tijdje wat minder hevig.

2 likes

Kan ik eindelijk weer naar een concert op werk is het jazz. Ik word zo zenuwachtig van jazz.

4 likes

Niet heel logisch maar misschien kun je de dag beginnen met normale ongesteldheidsproducten terwijl je het ondergoed draagt en dan de rest van de dag zonder? Makkelijker dan zo’n mooie dans haha.

Wel kut, dag 12 al :cry:

2 likes

Mijn gelzadel is keihard doordat het vriest. Alsof je op een baksteen zit :sob:

8 likes

Mensen die expres hardop om iets lachen om jouw te laten weten van " ik zie hier iets grappigs wat ik wil laten zien"
Zeg dat gewoon ipv zo overdreven lachen. Ook extra irri als je t negeert en ze door blijven giegelen maar je hoort gewoon dat het nep is.
En dan na 3x “haha oooh haha” is het “Moet je dit eens zien”
En dan krijg je het meest ongrappige ooit te zien.

21 likes

Bij mij was mijn kettingslot bevroren, was een goed begin van de week wel. Fietsen door deze kou vind ik sowieso een opgave, het gaat zo moeizaam bij mij? Maar nog steeds beter dan dubbel zo lang moeten lopen door de kou.

1 like

Heerlijk hoor dat het weer droog is en de zon lekker schijnt maar door het zonlicht zie ik ook dat de woonkamer echt even een flinke schoonmaakbeurt nodig heeft :smiling_face_with_tear: eigenlijk gewoon het hele huis.

5 likes

Ik snapte vanochtend even echt niet wat er gebeurde. Mijn fiets voelde helemaal anders aan, maar mijn sleutel paste er toch echt in, dus het moest wel mijn fiets zijn!? Duurde heel lang voordat ik doorhad dat het zadel gewoon bevroren was. :cry:

2 likes

Ik erger me aan mezelf dat ik rekening vergeten ben te betalen via Klarna, dat is naar een incasso gegaan. Daar kwam ik iets te laat achter, maar inmiddels betaald, maar dat is dus nog niet verwerkt, maar nu wil ik wat bestellen bij een andere winkel, maar ook betalen via Klarna omdat ik weet dat ik ook veel terug moet sturen, maar ik kan dus niet via Klarna betalen door die incasso. Meh

3 likes

Ander mailadres gebruiken?

Ja of gewoon niet bestellen als je t toch allemaal terug gaat sturen.

47 likes

Beter van niet, want dan komen facturen niet in mijn mailbox en dan zie ze niet en vergeet ik het helemaal. Ik ga gewoon hopen dat ze het snel verwerken en ik dan kan bestellen. Maar irritant is het wel. Vraag me ook hoe lang die verwerking duurt.

Ik heb van een aantal dingen een dubbele maat besteld omdat ik niet weet welke maat ik moet hebben, aangezien ik bij die winkel de ene keer de ene maat heb en de andere keer de andere. Dus vandaar klarna, omdat ik dan niet vooraf alles hoef te betalen. En stuur dus niet alles terug.

2 likes

Er staat helemaal niet dat ze alles gaat terugsturen?

1 like

Maar wel veel. Ga het dan gewoon in de winkel kopen zodat je het kunt passen. Al dat heen en weer gestuur is megaslecht voor het milieu, en veel winkels vernietigen teruggestuurde spullen, wat het nóg slechter maakt.

22 likes

Haha ja hier zie ik ook vanalles door de zon, alle ramen tering smerig en overal stof

3 likes