Waar erger je je aan? #17

dat ik al maanden een cadeau kaart heb van Lululemon en ik iedere keer als ik wil gaan bestellen, gewoon niet snap hoe ik gebruik moet maken van die kaart?? En nu wil ik weer bestellen en ik krijg nergens de optie om te betalen met een cadeaukaart.

3 likes

Je moet hem volgens mij toevoegen aan je profiel, als aparte stap voor het bestellen zeg maar.

ja alleen dat kan dus niet op de EU site

2 likes

Wat dom, ik heb idd destijds besteld op de Amerikaanse site. Bij de UK kan het ook gewoon. Alsof ze het vergeten zijn.

6 likes

nederlanders die al heel hun leven in nederland wonen en nederlands zijn opgevoed maar zich ~beter kunnen expressen in het engels~

9 vd 10 keer is hun engels tering slecht en snappen ze nederlandse grammatica gewoon niet

45 likes

ja ik vind dat ook heel stom! Ik heb voor 500 euro in mn mandje en door die 20 euro cadeaukaart werd dat natuurlijk bijna gratis :joy:

23 likes

Erger me kapot aan mezelf. Voor het eerst in maanden een stressvrije lege avond en ik heb de hele avond gefrustreerd rondgelopen, een zak chips gegeten en me tegelijkertijd verveeld en nergens zin in. Lijk wel een mokkende puber.

3 likes

Pffff ik heb volgende week een fotoshoot op werk en ik heb echt stress met wat ik aan moet. Het moet kleurrijk, maar het is ook een heel zakelijke omgeving alleen mijn functie dan weer net niet. En het hele idee van deze serie is dus om niet die corporate uitstraling te hebben. Ben echt al daaaaagen op allerlei webshops aan het zoeken naar de perfect combi van toch een pantalon, maar dacht dan een leuke blouse met een spencer?? Beetje oversized allemaal zodat het wat meer casual is en sneakers. Nja. Zin in weer een nacht malen :+1:

2 likes

ik ben net twee maanden aan het werk bij m’n eerste fulltime werkgever, krijg ik vandaag een bericht van een recruiter

“hoi ik zag dat je net twee maanden daar werkt, ik vroeg me af, heb je het wel naar je zin daar? kom bij ons een traineeship doen”

sorry dit gaat toch bij niemand werken?:sob::joy:

11 likes

Volgens mij zijn de eerste drie (?) maanden een periode waarin mensen bedenken of ze wel op hun plek zitten of niet. En veel proefperiodes duren 2 maanden. Ik had de eerste maanden ook dagelijks recruiters in mijn dm’s. Nu misschien 1x per week.

6 likes

Ik doe het omdat het fietspad vaak glad is en bij de stoep sommige tegels scheef liggen. Maar ik ren dan wel met goede verlichting en begrijp je frustratie als mensen niet zichtbaar zijn! En ik loop ook tegen de richting in zodat ik tegenliggers aan zie komen en eventueel wel kan uitwijken naar de stoep.

6 likes

Mijn fiets is gisteravond gestolen en was in een klap m’n hele blije vibe kwijt. Was echt een beetje overstuur dat een of andere smeerlap mijn barrel heeft nu. En t stomme is dat het ding een gevaar op de weg was want de rem doet het willekeurig soms niet dus voel me ook nog eens verantwoordelijk voor als er nu iemand een ongeluk door krijgt.

2 likes

Ik kon vandaag voor het eerst sinds lang uitslapen (en de komende dagen zal dit ook niet meer lukken), piept het brandalarm al sinds 6u om te waarschuwen dat de batterij bijna leeg is. De verwarming is niet aangesproken dus het is hier ook maar 13 graden. Top start van de dag :grinning:

5 likes

Hm ik zou dat gewoon karma noemen voor de dief

30 likes

Als mensen je op de fiets inhalen maar dan veel te dicht op je rijden. Ik snap het als het heel druk is op het fietspad. Maar als er verder niemand op de weg is, hoef je toch niet op 3 cm afstand me in te halen?

6 likes

Ja maar vaak worden dit soort fietsen snel doorverkocht! Maar alsnog, is natuurlijk wel het risico van een shady fiets kopen

2 likes

ja dat is eigenlijk ook wel heel logisch haha. volgens mij zitten wij ook een beetje (niet helemaal) in hetzelfde veld😅 dus vissen ze misschien in dezelfde vijver.

3 likes

Jij doet iets met de omgevingswet toch? Die is voor mijn werk wel aardig belangrijk.

Like ik voel me gewoon connected met de taal

4 likes

Dat en Nederlanders die een half jaar in Engeland ergens Erasmus gedaan hebben en ook al is dat inmiddels 20 jaar geleden nog steeds net doen alsof ze alleen Engels kunnen spreken met het accent van hun uitwisselingsstad. Echt de ergste vorm van steenkolenengels.

Edit: ik gooi zelf regelmatig Duitse termen en/of Germanismes door mijn Nederlands, maar ik heb er een goed excuus voor :smile:

11 likes