Waar erger je je aan? #17

oh ja gadverdamme, sowieso nederlanders die met zo’n nep brits poshy harry potter accent engels praten

8 likes

Dat zijn er echt drie denk ik? Ook met regelmatig reizen ben ik ze niet tegengekomen

4 likes

Ik ken er al minstens 3.

4 likes

Iedereen die Engels studeert praat zo :cry: ok dat moet je daar ook leren, maar ik vond dat als eerstejaars wel echt super cringe.

5 likes

Ik ook zeg damn. Ik kon het ook totaal niet en heb die toets 3x opnieuw moeten doen :roll_eyes:

1 like

Lang geleden, maar hoorde op de uni een college genoot praten die klonk als Lena in Satellite (Eurovisie). Dus ik zei dat tegen een vriendin van JEEEEEZUS wat praat zij nou weer met een dom nep cockney accent, we kunnen toch allemaal horen dat die vrouw gewoon een Duitser is ofzo :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Kwam ze uit Birmingham, UK. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Waar ze kennelijk gewoon een heel kut accent hebben dat klinkt alsof ze hun eigen taal niet vloeiend spreken.

18 likes

Dat ik hele tijd zo’n vettige kop haar heb door m’n mutsen-gebruik bij dit weer. En dan moet ik het weer vaker wassen, terwijl m’n huid vaker (langer) douchen niet aan kan met dit vriesweer. :expressionless:

13 likes

Ja same, van dat slappe en/of statische haar. En dan supersnel vet :smiling_face_with_tear:

10 likes

Wat talkpoeder in je haar doen voor je je muts op zet (als je blond bent tenminste haha) kan wat schelen!

1 like

Oh ik leg nu ook de link haha. Vandaag maar weer gewassen terwijl t nog geen tijd was, lekker met m’n natte kop in bed

6 likes

Ik ben een nieuw kastje aan het indelen, maar wat heb ik veel troep en prulletjes. Ik zou alles graag overzichtelijk willen hebben, maar ik vind het ook zo moeilijk om dingen weg te gooien. :frowning: ik kreeg ook van mn moeder een schoenendoos die mn oma heeft versierd met stof vol met sieraden uit mn jeugd die ik eigenlijk helemaal niet wil hebben, maar voel me dan ook schuldig als ik het weg gooi :roll_eyes:

Oh en heb mn spelletjes ingedeeld in 1 kast en er is geen ruimte meer voor een extra groot spel :sleepy:

2 likes

Hahah ik inderdaad ook zo geleerd met mn studie, als ik met Nederlanders ben voel ik me altijd een beetje too much met mn accent :’)

1 like

haha dat is het peaky blinders accent toch? ik herken ook nooit zoiets hoor ik dacht ooit dat een russisch iemand vlaams was obv haar accent

2 likes

Dat mijn zogenaamde heat tech handschoenen precies NIKS doen in deze rotkou

4 likes

Ach wat kut. Mijn vader heeft hier ook echt last van. Lijkt me heel zwaar om te hebben. En ook zo weinig dat er tegen helpt, hij slaapt daarom vaak met de tv hard aan… maar zou ik ook niet kunnen denk ik.
Hoop dat je snel kan slapen!

Invoerrechten uit Engeland
Voor een godvermogen een jurk gekocht met heel dure verzendkosten, komt er ook nog 30 euro invoerrechten bij. Klerezooi

1 like

Volgens mij was het door medicatie, maar ja hij heeft er wel last van. Plekken met veel geluid kan hij echt niet aan want dan verstaat hij niemand meer, ook in restaurants is het op de akoestiek letten om te kijken of het wel kan en welke plek het beste is etc. Hij heeft ook bepaalde oordopjes geprobeerd die zouden moeten helpen maar dat niet deden bij hem, maar misschien bij jou wel als het iets minder ernstig is? Zijn een soort gehoorapparaatjes die dat geluid zouden moeten filteren ofzoiets.

2 likes

Ik wil graag wat groter wonen als in een extra slaapkamer zodat ik daar een werkkamer van kan maken. En nu is er in mijn gebouw een groter appartement vrij, dus dat zou ook nog ideaal zijn qua verhuizen. Blijkt dat ze de inkomenseisen hebben aangepast en dat 3,5 keer de huur verdienen (wat ik al een absurd hoge eis vind) nu onvoldoende is. Voldoe er voor dit appartement niet helemaal aan en heb daar eerder over gebeld en toen gaven ze aan van joh zo megastreng zijn we daar niet in, als het €100 scheelt doen we echt niet moeilijk. Maar je moet nu voortaan 4x de huur verdienen en de ruimte die je hebt als je er net niet aan voldoet is €10. Ik vind het idioot. Die man aan de telefoon zat het ook te vertellen alsof het super normaal is en iedereen dat echt makkelijk verdient, wantja zoveel interesse is er altijd. Nouja misschien over een aantal jaar als ik aan t einde van mijn schaal zit en anders zit er niets anders op dan t advies van onze vriend Hugo de Jonge te volgen :smiling_face_with_tear:

13 likes

mensen die zichzelf beter vinden dan anderen omdat ze niet bij de mcdonalds eten. en dan niet vanwege bds maar omdat het ‘gEeN EcHt eTEn’ is. vooral als ze het dan ‘mcdrek’ gaan noemen. oké body temple health guru michelin food connaisseur :roll_eyes:

37 likes

Iedereen? Stelletjes zeker. Ik kom heel veel dingen tegen met als eis 4,5x de huur en ik moet wel zeggen dat het bizar snel weg is altijd. Alsof het gratis is allemaal! Hopeloos.

3 likes