Waar erger je je aan? #17

Ik kan door mn dikke haar geen normale vlecht maken wat ik super jammer vind. Bij andere mensen begint een vlecht dik en hoe verder je naar beneden gaat hoe dunner hij wordt. Bij mij is het gewoon bijna recht naar beneden ipv zo’n mooie v-vorm. Een vriendin heeft super dun haar en dat is ook niet fijn als ik haar zo hoor, maar door mijn dikke haar zakt alles uit, haarklemmen springen kapot…geen feest.

Vroeger liet ik mn haar uitdunnen maar nu zeggen alle kappers dat ze dat niet meer doen. En dat vind ik echt stom.

2 likes

Ga je dan niet gewoon naar de verkeerde kapper? Uitdunnen gebeurt nog gewoon hoor.

11 likes

Ik heb het bij meerdere kappers gevraagd en die zeggen allemaal dat ze het niet doen. Maar als het blijkbaar nog wel gedaan wordt dan zal ik verder vragen.

3 likes

Nouja zeg ik vind dat zo raar, het is toch jouw haar! Echt onzin om dat te weigeren

2 likes

Ik ben hier ook al 3 dagen gefrustreerd door :joy: ik had geen idee dat ik die functie zo vaak gebruik

2 likes

Huh waarom dan niet?

1 like

Ik ben nog nooit bij een kapper geweest die dit niet wil doen hoor, ze beginnen er altijd al mee voor ik het zelf gezegd heb haha

3 likes

De precieze redenen weet ik niet meer, maar ze proberen me allemaal daarna laagjes aan te smeren . En dat wil ik niet. Ik ga maar 1x in de twee jaar naar de kapper ofzo dus het is ook wel een tijd geleden dat ik het gevraagd heb. Maar in de enkele keer dat ik de laatste paar jaar naar de kapper ben geweest (verschillende kappers in verschillende steden) werd dat steeds gezegd. Heb er verder ook niet echt werk van gemaakt om verder te kijken. Fijn dat het blijkbaar wel kan! Ga de volgende keer eens wat kappers bellen zodat ik bij iemand terecht kan die dit wel doet.

4 likes

dit is juist mijn droom

7 likes

Als ik straks mn haar heb laten uitdunnen mag jij alles wat ze knippen wel hebben hoor! In je haar laten vlechten en je hebt ook een veel te dikke bos.

Je moet wel onderteken dat je er geen voodoo pop mee maakt

7 likes

🥹🥹🥹🥹 maar lebkov verdient dit niet!! ik ga op zoek naar m’n eigen matchapoeder haha

1 like

Ik weet niet hoe het met de matcha zit maar ik vind die koffie daar ook niet te pruimen. Zurig ofzo?

2 likes

En zo niet kun je online of bij de drogist gewoon een uitdunschaar kopen en het zelf doen. Is niet moeilijk!

1 like

Ja, dit is zooooo irritant!!!

3 likes

Ik had een keer bij een nieuwe kapper laagjes gevraagd en nadrukkelijk erbij gezegd dat ze aan de achterkant alleen lange lagen moesten doen want mijn haar is rechter dan papier dus dan krijg je zegmaar een soort LEGO kapsel en dan een laag eronder. Toen zei ze nog “haha, alsof de ratten eraan geknabbeld hebben!!”
En ik dacht ja precies, je begrijpt het!

Uiteindelijk ging ik alsnog weg met een soort jellyfish cut. Het was zo lelijk :disappointed_relieved:. Zelfs m’n vader zag het. Nu altijd maar weer gewoon op 1 lengte met m’n zielige bosje

Maar dan kaarsrecht en geen modellenlook erbij

Je moet echt blij zijn als je veel of dik haar hebt

11 likes

Zo kut! Deutsche Bahn? Ik vind het echt bizar dat ze gewoon 6 dagen vrijwel geen enkele trein laten rijden. Dat zou de NS eens moeten flikken joh. Laat ze dat conflict eens normaal oplossen :woman_shrugging: kleuters.

3 likes

Ja! Ik had eerst nog wel enig begrip, staken is ieder zijn goed recht als het nodig is. Maar ze staken sowieso minimaal 1x per jaar en inmiddels is het al de zoveelste keer! En 6 dagen is al helemaal belachelijk, los het gewoon op ja. Echt nie-mand heeft er nog begrip voor.

2 likes

Ik woon sinds september in Berlijn en ze hebben in 5 maanden 3 of 4 keer gestaakt geloof ik

3 likes

Ja, idd! Hoop dat het hierna klaar is maar dat zal wel niet.

2 likes

Ik heb dit ook echt al weken op de planning staan voor m’n vrije vrijdag maar ik weet ook al wekenlang vakkundig diverse taken te verzinnen die toch echt dringender zijn dan dit. Voordeel is wel dat alle andere kutklusjes inmiddels gedaan zijn. Toch benieuwd welk kutklusje ik komende vrijdag weer weet te verzinnen om te voorkomen dat ik m’n kleding op Vinted ga zetten en weg ga brengen.

3 likes