Waar erger je je aan? #17

En ze hebben niet zomaar honderd bussen klaar staan, of chauffeurs. En ook niet om de hoek bij Utrecht CS.

Snap hoe ultiem kut het is hoor, heb net 2.5uur gedaan over een stuk dat normaal een half uur is, maar bij dit soort dingen is het denk ik gewoon echt overmacht en niet te organiseren

8 likes

Eerlijk: idk. Je kunt op zijn minst een poging doen of het met iets meer gevoel communiceren. Iedereen laten stranden en verder “red uzelf” is ook vragen om moeilijkheden.

9 likes

Vorig jaar in april reed er ineens helemaal niks in Nederland. Vanaf een uur of 3 en dat bleef gewoon de rest van de dag zo. En NS weigerde gewoon bussen in te zetten omdat dat niet voldoende was voor alle reizigers. Vond dat toen zo absurd. Allemaal mensen gestrand die pas de volgende dag weer een trein konden pakken als ze geen lift of dure taxi konden regelen. Nalatig gewoon.

Oh dit was alweer bijna 2 jaar geleden. Ik heb toen van 3 verschillende vrienden een lift moeten krijgen om mezelf van Woerden naar Brabant te krijgen. En dan heb ik nog geluk dat mijn vrienden vrij verspreid door Nederland wonen.

4 likes

Ik snap dat ook niet. Want nu gaan al die mensen toch in de gewone bussen naar een plek waar ze wel verder kunnen reizen. Dat is toch ook kapot druk.

3 likes

Ik sta niet aan de kant van de NS. Maar de gewone bussen gaat de NS niet over, dus de drukte daar zullen ze waarschijnlijk als niet hun probleem beschouwen.

Zit op youtube te kijken naar filmpjes voor dun haar en hoe je dan een vollere staart maakt in delen. 1 deel van hun haar is bij mij gewoon alles, ga weg met je volle bos :sob:

5 likes

Ik heb een mega volle bos. Maar een mooie staart lukt mij nooit. Het is altijd een raar staartje.

1 like

Het is maar oneerlijk verdeeld allemaal of niet dan. Hier in huis hebben alle kerels fantastisch haar en wat doen ze ermee? Met de tondeuse :no_mouth:

2 likes

Ik was toen gestrand in Goverwelle met een zware kater (vrijgezellenfeest gehad aan de andere kant van het land). Gelukkig kon ik daar, na 2 uur wachten, opgehaald worden en hebben we nog twee mensen meegenomen, een student en een oudere vrouw. Eerst die oudere vrouw afgezet in een woonwijk met veel drempels, inmiddels voelde ik de misselijkheid aardig opkomen. Toen moesten we dus iets later stoppen in de berm :nauseated_face: echt zo gĂȘnant. Die student: “oh joh, ik heb dit zo vaak!”. Allemaal de schuld van de NS :sweat_smile:.

15 likes

Maar jij hebt ook een soort wolfcut toch? Dan heb je geen volume meer over voor de staart denk ik.

Mijn staart zelf zit wel mooi vol, maar ik heb een gekke haarlijn. Ik krijg dat echt nooit goed of mooi glad, of dan lijkt het wel te gaan en dan trek je nog 1 x aan die staart en helemaal verneukt.

2 likes

Jaa ik had het meer over toen ik nog lang haar had. Ik vind een staart bij mij niet mooi haha.
Mede door mijn ei hoofd.

3 likes

wilde even een treat yourself momentje erin lassen met een matcha latte

dus ik wilde bij lebkov halen

6 euro!!!:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

niet gedaan uiteraard

4 likes

Stuur tikkie je verdient het

8 likes

Dat je in Google Chrome niet meer gewoon een adres of plaats oid kan intypen en dan op het tabje ‘Maps’ kan klikken om maps te openen.
Of ligt dat aan mij?

4 likes

Ik heb vannacht 3 uur geslapen, kreeg ruzie met mijn vriend, toen onverwacht bezoek van 2 mannen van de gemeente voor een woonadres onderzoek, en toen ging ik even wandelen en werd ik plots ongesteld (en dus doorgelekt). Heb als troost maar een reep chocola gekocht en toen ik die net aan het opeten was kwam ik erachter dat ik voor het eerst in mijn leven een ingegroeide teennagel heb. Echt mijn dag vandaag :sob:

17 likes

Ik moet zoooooveel shit op vinted zetten, naar de kledingbank brengen. Is altijd zo veel werk.

Zou het liefst een dag vrij nemen van mijn werk om dat in alle rust te kunnen doen maar daar heb ik het ook te druk voor

11 likes

Oh ik deed dit net in Edge en toen kon het ook niet :hushed:

2 likes

In Edge heb ik het nog wel, maar dat gebruik ik nooit

1 like

Door de treinstaking hier, niet NL, kan ik niet naar familie, wat ik al verdrietig vind. Om het nog irrritanter te maken is de informatievoorziening weer eens beperkt. Online negeren ze je, telefonisch drukken ze je weg :unamused:

2 likes

Ik ben meerdere vacaturesites en sites van een aantal bedrijven waar ik mezelf voor zie werken in de gaten aan het houden en nu zie ik een vacature online komen die in de titel precies lijkt te zijn wat ik leuk zou vinden, is de link naar de vacature stuk. Erop klikken gaat elke keer gewoon terug naar het vacature-overzicht. Hiiiiinderlijk dit, ik wil gewoon even kijken.

5 likes