Waar erger je je aan? #17

nee het komt duidelijk van buiten mijn huis, woon op de 1e verdieping en vlak onder een raam dat niet open kan hangt wel een soort airco-unit, weet niet precies wat het is want zijn 2 grote dingen. dus misschien dat het daarvandaan komt…

3 likes

Dit kan best van die units zijn hoor! Dat maakt een heel brom/tril geluid als ze verkeerd staan. Ik heb bij ons daardoor de airco unit van de buren laten verplaatsen. Ik ben heel gevoelig voor geluid en toen die op ons gedeelde platte dakkapel dak stond boven en ik beneden op de bank zat hoorde ik de hele tijd gebrom/getril als die vol stond te draaien. Mijn vriend hoorde niks maar die heeft daar sowieso niet veel last van. Eerst in overleg nog matten er onder laten leggen maar hielp niet. Daarna verplaatst naar een andere plek en nu hoor ik hem niet meer. Vond het super lullig voor hen maar ik trok dat geluid echt niet.

5 likes

Ik dacht dat het aan mijn nieuwe werklaptop lag, maar helaas dus niet. Hopelijk komt de functie weer terug

2 likes

Hmm ja ik denk wel echt dat dat het is! maar die dingen staan er al veel langer dan ik het geluid hoor, maar misschien zijn ze verschoven door de wind oid? geen idee maar ga wel echt vragen of ze hiernaar willen kijken want ik word echt gek

3 likes

Ik was net een verhaal aan het vertellen tegen mijn vriend. Valt hij in slaap :skull: dus ik stop met praten. Zegt hij in z’n slaap ‘grappig’ met zo’n neppe lach.

Ik was namelijk wel naar het ‘grappige’ gedeelte toe aan het werken in mn verhaal, maar nog niet verteld dus

37 likes

Mijn leidinggevende die schijtchagrijnig was gisteren waardoor iedereen op hun tenen liep.

1 like

Je kan ook zelf eventueel zo’n uitdunkam bestellen en het door een thuiskapper laten doen? Wat was de reden dat ze het niet willen doen dan? Bij mijn haar wordt het te frizzy erdoor.

17 van Davina Michelle. En dat irritante gekreun als ze zingt echt vreselijk.

5 likes

Ik heb één (1) keelsnoepje genomen, en nu maakt mijn buik de monsterachtigste geluiden alsof ik vier chili’s naar binnen heb gewerkt. Doe normaal

8 likes

Ik heb dus zo’n bezoekerskaartparkeervergunning. En al 2 keer hebben mensen die in hun auto laten liggen. Ja eh, die heb ik dus nodig voor bezoekers smh. Denk dat ik maar overga op die app dat je het kenteken enzo moet invoeren.

1 like

Ik begeef me blijkbaar in heel andere kringen, want ik heb buiten dit forum echt nog niemand gehoord die er geen begrip voor heeft. Ze hebben het eerst al geprobeerd met kortere stakingen, maar die hebben niks opgeleverd, dan is dit toch een logische volgende stap? Wat moeten ze anders?
En ja, ik heb er zelf ook last van, heb een auto moeten huren voor dit weekend, en zit ook elke dag als een sardientje ingeblikt in de U-Bahn, maar ja, dat is dan maar even zo :woman_shrugging:t3:

5 likes

Dit heeft arriva vorig jaar geflikt haha. Heeft uiteindelijk wel geholpen.

1 like

Kom ik weer met een fiets ergernis maar gezeur op elektrische fietsen. Oké Gerda, als jij gewoon aan de rechterkant van de weg of niet thunder sloom met z’n 2 naast elkaar gaat fietsen kan die elektrische fietser zonder problemen langs je rijden.

1 like

Dit idd. Ze zeggen dat het dan frizzy wordt. Mijn haar is zowel super zwaar als frizzy. Hoe dat kan weet ik ook niet.

2 likes

Dat hebben toch heel veel mensen? Heb je krullen? Een vriendin van mij heeft heeeeel dik maar suuuperglad stijl haar, dan kan je makkelijk uitdunnen want dan zie je die korte pieken niet zo raar uitsteken. In het geval van jou zou ik dan vooral de onderkant veel laten uitdunnen, uiteraard niet bovenop haha

1 like

Geen krullen maar als ik het korter heb wel veel slag in mn haar.

1 like

fietsers die boos worden/gaan schelden wanneer je als voetganger (normaal) een zebrapad overgaat? vind dat zo bizar

11 likes

De vertalingen op Netflix zijn soms echt om te janken.

Zit docuserie over Six Nations Rubgy te kijken en de Schotten zingen het prachtige Bonnie Banks of Loch Lomond en Netflix vertaald dat als Zeg ken jij de mosselman

:sob:

16 likes

Ja fietsers hoeven zich niet te houden aan alle geldende voorrangsregels alleen als ze in hun voordeel zijn

9 likes

Doet me denken aan Sex and the City. Ergens in een aflevering hebben ze het over Paris Hilton en dat wordt vertaald als het Hilton in Parijs :smiling_face_with_tear:

9 likes