Ik ken Bonnie Banks niet maar de titel kan je wel echt mooi zingen op de Mosselman melodie.
Edit: even geluisterd op youtube en ik ken het wel. En het klinkt niet als de Mosselman .
Ik ken Bonnie Banks niet maar de titel kan je wel echt mooi zingen op de Mosselman melodie.
Edit: even geluisterd op youtube en ik ken het wel. En het klinkt niet als de Mosselman .
Dat blijkt. Ik merk weinig begrip meer in mijn omgeving. Het heeft wel wat opgeleverd, alleen niet genoeg. Er was nog ruimte voor gesprek vanuit DB, alleen wilden ze dat niet en zijn ze naar 6 dagen staking gegaan. Wat een behoorlijk flinke volgende stap is. Het had ook een kortere staking kunnen zijn of een halve dienstregeling, het is niet gezegd dat zoiets niks zou opleveren.
Fijn dat jij alternatieven hebt gevonden, ik heb die in dit geval niet en daar mag ik toch zeker wel van balen?
Je mag er zeker van balen maar vind het toch altijd wel iets zeggen dat bij deze sector niemand er meer begrip voor heeft. Heeft deze groep werkenden dan geen recht op fatsoenlijke arbeidsvoorwaarden? Typisch want zonder deze mensen kan jij je niet verplaatsen.
Niemand was te sterk uitgedrukt, dat neem ik terug. Vanuit DB mag er ook wel meer komen om stakingen te voorkomen. Daar zit ook veel onbegrip, dat ze niet genoeg doen om dit te voorkomen. Natuurlijk hebben ze er recht op, ik vind alleen 6 dagen een enorme sprong waar gesprekken nog mogelijk waren. Eerdere stakingen heb ik ook gesteund, of ik er nou wel of geen last van had.
Edit: hoewel er nog speelruimte was om te onderhandelen ligt het grootste probleem wel echt bij de Bahn en vind ik ook echt wel dat de machinisten recht hebben op betere voorwaarden. In het begin doelde ik ook op de Bahn wbt het onbegrip. Zie dat dat onduidelijk is.
Ergens in huis ligt een fles met psoriasis medicatie en een fles sol de janeiro maar ik weet niet waar. En mijn hoofd is echt aan het jeuken.
Met die andere 2 bakken kun je nog vanalles doen!
Maar ja wat zonde zeg sjongejonge
Het is wel maar 200 gram kwark, maar beter dan niets!
Of aanlengen met wat melk en wat smoothies maken?
Hier gaan er vaak minimaal 4 van die literbakken in de week door heen, dus ik vind dit echt fascinerend
Afgesloten kwark kun je nog maaaaanden, zo niet jaren, bewaren. Dan heb je het vast voor zijn volgende fase.
Smoothies mee maken? Paar grote scheppen kwark, banaan, diepvriesfruit en beetje water. En als je het meer vullend wil maken schep havermout en lijnzaad erin.
of pitaâs! heb je verder alleen zelfrijzend bakmeel bij nodig
ik vries dat deeg ook wel eens in
Iedereen in de omgeving heeft een jeukende kut, canesten gyno al bij 3 kruidvats uitverkocht.
Ja! Of naan, dat kan ook met gewoon meel
Daar werd toch ook altijd kwark voor aangeraden?
Die linker misschien niet, slecht voor de natuurlijke flora en fauna
Mijn huid is kurkdroog en vet tegelijkertijd. De velletjes hangen in mân wenkbrauwen maar heb ook allemaal onzuiverheden. En ik kan mân gezicht al twee weken niet fatsoenlijk wassen (door operatie) dus kan niet mân normale skincare routine volgen
Binnen nu en een week kan het weer hopelijk dus nog even geduld
Sterkte
Pff mn man stuurt een uur geleden dat ie 10 minuten later de tram zou pakken. Dan zou ie binnen een half uur thuis zijn. Ik lag te lezen en realiseerde me ineens dat het wel heel lang duurt. Dus ik app hem joh gaat t goed, is ie naar nog een andere kroeg gegaan. Wat helemaal prima is, maar zeg dan niet dat je de tram gaat pakken. Is ook niet de eerste keer en heb al zo vaak gezegd dat ie dat niet moet doen.
Onze (station) auto is vannacht van onze eigen oprit gestolen. We hadden deze net 1,5 maand⊠We hebben sinds 1 maand 2 kinderen dus een station is wel handig. Pff nu weer een heel gedoe met verzekering en het kost ons vast ook geld. En weer op zoek naar een andere auto.