Oeh een bouqetreeks film met een 5.5 als cijfer op IMDb, dat moet fout lekker zijn!
Ik had dit weekend ruzie met mijn vriend en kwam daar bij mân moeder over uithuilen maar ze koos zijn kantđ 4 dagen later nog steeds boos over.
Ik kan hier ook echt heel chagrijnig van worden. Je heb toch idd binnen 5 minuten gezien of je kan of niet
Heb ook het gevoel dat sommigen zich gewoon interessanter willen laten lijken door steeds te zeggen dat ze druk zijn. Ze geloven het dan ook
Laat ons mee kant bepalen ![]()
Omg dit had ik laatst ook!! Etentje voor 23 man ofzo georganiseerd. En ik ben zo tering slecht in alles wat met organiseren te maken heeft. Datumprikker gestuurd, 1 iemand vulde het maar niet in. En sommige data waren al verstreken. Dus ik stuurde iets als, misschien heb je de uitnodiging gemist, zie datumprikker, wil je aub invullen als je nog wilt komen?
Kreeg ik terug dat ze wil komen en een bedankje.
Week later, nog niet ingevuld.
Ik weer appen: hey datum X en Y zijn voor iedereen mogelijk, kun jij 1 van deze 2 ook?
Zegt ze de dag erna, sorry moet nog even kijken.
Ik weer na een week appen dat ik een datum wil kiezen die dag (ik verbaasde me over mijn geduld maar toen was het op) zegt ze: Sorry heb het druk. Ben op vakantie! Was ze net een paar dagen weg, prima maar die weken ervoor toch niet
En ze zou eerder dan die 2 data terugkomen.
Uiteindelijk zonder haar gedaan.
Wat heb ik geleerd: zet een datum als deadline in. Bijv. Voor 12 feb invullen, dan kiezen we de datum die de meeste mensen hebben uitgekozen.
Ik zou dan gewoon zonder die persoon boeken hoor. Graag of niet. Toch geen tijd om boos te worden.
De inhoud van de ruzie is echt te vaag en ingewikkeld om hier te typen maar het punt was vooral dat ik zo boos was dat ik niet thuis wilde slapen en dus bij mân zus geslapen heb en dat vond mân moeder een zwaktebod van mijđ„Č
Ben ik het gewoon niet mee eens. Ook niet nu de ruzie zelf allang weer opgelost is.
Sorry ik ben kant je moeder! Als het gaat over iets heeeel heftigs dan snap ik het (al zou ik als hij me genaaid had hem ergens anders laten slapen) maar dan zou de ruzie niet opgelost zijn lijkt me.
Nouja opzich snap ik de mening ook wel en die mag je natuurlijk ook uiten, ook als je mân moeder bent. Maar dat dat het eerste is wat ze zei terwijl ik als een zielig hoopje ellende tegen haar aan zat was wel echt een nieuw level van kwetsend voor mijđ oh well.
âMaar geld of een waardebon is zo onpersoonlijkâ ja want ik voel me toch echt een connectie met de 300 pennen, tapas schaaltjes met bedrijfslogo en kussentje met logo voor op de bank. Doet beetje af aan cadeau doen maar geef mij gewoon een optie waardebon of het zoveelste t-shirt die uiteindelijk een pyjama of om in te klussen shirt zal worden. Zeker als je al meerdere jaren ergens werkt stapelt die zooi maar op.
Maar echt. Ik heb ondertussen 2 truien, 1 tshirt, 2 paar sokken, 1 paar slippers, 1 tas, 1 muts, 2 bekers en 1 dopper met het bedrijfslogo erop. En ik denk eigenlijk dat ik nog wat dingen vergeten ben. ![]()
Het is 2024 en er is nog niemand die vlekbestendige brilglazen uitgevonden heeft?!?
Ik heb sinds kort een bril en wauw het is magie hoe die vlekken ontstaan terwijl je zo voorzichtig bent
Ik moet mân bril meerdere keren per dag schoonmaken omdat mân wimpers tegen de glazen aankomen. Zo irritant
Aw ja time en place!
Oh ja!
En als je dan je bril proper maakt na 1 dag ofzo en het al lijkt alsof de wereld veel scherper wordt ![]()
Vraag me soms echt af vanwaar al die vlekken komen.
Ik erger me dood aan mijn collega hahah hele aardige man dus echt onaardig van mijzelf maar hij ruikt zo sterk naar koffie en rook en ik weet niet wat hij op zijn brood eet maar het ruikt zo zurig en hij smakt erbij en maakt ook nog zoân hmm hmm geluid tijdens het eten. Misschien omdat ik zwanger ben maar ik trek het echt slecht vandaag hahah en het is nog maar net 08:00.
oh mijn god ik zou mezelf in brand steken
Het is eigenlijk echt tijd voor nieuwe highlights en toner maar echt geen zin in dat hele proces ![]()
Ken mezelf ook want ik denk nu âpaar plukjesâ maar als ik bezig ben gaat het altijd van kwaad tot erger