Waar erger je je aan? #17

Ik werd net wakker met een gezwollen bovenlip en het lijkt alsof ik fillers heb gehad. 🫠

1 like

voor je snacks in je nachtkastje had maakte je je vriend er voor wakker?

9 likes

Ja, soms ging ik zelf maar als ik zag/ hij zag dat we wakker waren en ik zei dat ik zo een honger heb dan ging hij wat te eten halen.

8 likes

Ok! Ik zou echt nooit bedenken om mijn vriend wakker te maken voor iets wat ik nodig heb en zelf kan halen :sweat_smile: Ik zou er andersom ook echt niet blij mee zijn.

6 likes

Maar ze maakt hem toch ook niet wakker? Het gaat er volgens mij om als hij al wakker is.

3 likes

Ah ik las het als dat ze hem wakker maakte!

4 likes

Jaa sorry hoor maar als ik lig te kreperen mag hij wel ff wat voor me pakken hoor. Zou ik ook doen als hij zich kut voelt. En hij hoeft het niet elke maand te voelen

3 likes

Ja als hij wakker is wel, dan is het een kleine moeite. Maar ik zou mijn vriend er niet voor wakker maken, dan sta ik zelf wel op hoeveel pijn ik ook heb.

1 like

Goed dat je dit nog even zegt hoor, want anders hadden we je zeker gedwongen om je vriend vannacht wakker te maken, maar nu is iedereen weer even op de hoogte!

6 likes

Fijn, noteer je het in je FF logboek dat ik dit heb gezegd?

2 likes

Haha geen zorgen, ik houd geen pistool tegen z’n hoofd, hij doet dit soort dingen graag voor me.

20 likes

Hahah gelukkig! En snacks in je nachtkastje is sowieso slim bedacht :grin:

3 likes

mijn vriend gaat vaak veel later naar bed dan ik en als ik dan in bed lig app ik hem meestal of hij even iets kan pakken voor mij. Ideaal!

3 likes

Ik heb irritant warme wangen😠

3 likes

Mensen met een profielfoto van alleen hun baby of kind op Whatsapp :face_vomiting:

27 likes

Dat je op Marktplaats gewoon niet meer normaal iets kunt zoeken die ā€˜normale’ mensen te koop aanbieden, ik ben op zoek naar een deur, maar per pagina staat er misschien 1 tussen van Johan uit Maassluis, en de rest is allemaal advertentie of bedrijfspagina’s.

70 likes

Ik zit al sinds 7 uur te wachten op een monteur die tussen 7 - 12 zou komen. Dus ik bel net dat bedrijf, die zeggen ā€œja hij zou rond 12-en komen dus ik ga hem nu nog niet achter z’n broek aanzitten, bel later maar terug als hij er nog niet isā€

Ik snap ineens echt m’n ouders die dan van die dingen zeggen aan de telefoon van ā€œja ik zit hier wortel te schieten!!!ā€ (ik haat dat echt) ik heb netjes gezegd oke is goeedd ik wacht nog even afff fijne dag bedankt heee
Maar ik denk inmiddels wel :+1: :fu: :+1: :fu: :+1: :fu:

8 likes

Om 13u gewoon weer bellen hoor, jij hebt ook een leven en dingen te doen!

5 likes

Jeeeezus waarom zeggen ze dan überhaupt vanaf 7 uur?

Ik had dit ook een tijdje terug, klusjesmannen zouden rond 8 uur komen, ik braaf op tijd mn bed uit. Komen ze om 9 uur.

Oke sorry bij jou is het veel erger maar ik was al poepiechagrijnig, als ik jou was zou ik echt ontploffen

4 likes

Nee ik zou dat ook echt al mega irritant vinden :rage:
Nu was ik ook echt zo geĆÆrriteerd door die vrouw aan de telefoon want ik dacht echt ja vertel dan gewoon dat het rond 12en is? Ipv een tijdslot van een halve dag. Waar the fuck wacht ik dan op

Maar goed hij is net geweest en het duurde 1 minuut dus ik kan weer verder met m’n leven.

9 likes