Ik zeg toch ook dat ik een zuur wijf ben? ![]()
Maar vind het gewoon ironisch dat blijkbaar bij een vreemde van alles en nog wat aan de hand kan zijn waardoor diegene zich als een aso gedraagt, maar dat er bij dan niks aan de hand kan zijn waardoor ik me als een asshole gedraag.
Dat er āverzachtendeā omstandigheden zijn is geen excuus om je als een klootzak te gedragen. Voor mij niet en voor een vreemde niet.