Fucking ovulatiepijn ben kotsmisselijk ook
Bij mij wordt dat ook steeds erger, en vrijwel elke maand denk ik: wtf heb ik voor zieke buikpijn, wat mankeer ik?! En dan weer: oh ja.
Ja ik weet pas een paar jaar dat dit mān ovulatie is maar ik heb het echt precies iedere 4 weken, ook ongeveer op hetzelfde tijdstip en dan zit ik op de fiets naar huis. Echt doodgaan op de fiets dan. Nu een pijnstiller erin gegooid en mezelf zielig vinden.
Haha ja heel herkenbaar, ik heb het heel vaak rond deze tijd, begin avond, zo na het avondeten en rond de tijd dat ik met de hond naar buiten moet, loop soms echt puffend en steunend rond. Ik heb het ook nu, dus we zijn ovulatiezusters! š«¶
Ik haat het echt als ik een filmpje/tiktok kijk en dat die persoon dan steeds maar 2 zinnen zegt en dat je ziet dat ze de video uit en weer aan zet, dan weer 2 zinnen zegt, de video weer stopt etc. Je ziet dan dus die arm naar de telefoon gaan om hem stop te zetten. En dan echt 10x in een video.
Denk gewoon ff 2 seconden na over wat je wilt zeggen voordat je begint met filmen? Of edit die stukjes eruit?
Dat doen ze expres, zorgt ervoor dat mensen langer willen kijken want onze breinen willen dan weten hoe de zin eindigt.
Dat op Instagram en TikTok etc. Ik de hele tijd dingen zie van gen zāers die praten over hoe cringe millennials zijn en dat is zeker zo hoor, en heb het ook in actie gezien hahaha maar aan de andere kant denk ikā¦kom opā¦jullie tijd gaat ook komen. Alsof de TikTok dansjes en rare thirst traps en uitspraken als bestieeee, slay, girlie etc. niet cringe worden wanneer zij straks van middelbare leeftijd zijnā¦kom op hoor Zo gaat het gewoon. De babyboomers en gen x ers hebben het ook allemaal meegemaakt. Het is gewoon een right of passage van het ouder worden.
Ik heb dit juist heel erg als ik ongesteld ben, echt een 4 maanden zwangere buik. Ik krijg dan ook de meeste van mn broeken niet dicht
Omg zaargoedemans doet dat om de 5 seconden
Vind haar zó irritant, maar wel stug blijven kijken natuurlijk.
Wow wtf is dit nou weer. Ik voel het opeens ook. Vroeger nooit. Kan er ook nog wel bij. Liefst haal ik die hele zooi uit mn lijf.
Waarom voelt iedere dienstverlener de behoefte om zijn/haar politieke standpunten met me te delen.
Gister de notaris die vertelde dat wanbetalers van huurwoningen expres het leven van verhuurders zuur maken door steeds na 3 maanden een klein beetje te betalen zodat ze er niet uitgezet kunnen worden, vandaag een plafondzetter die zei dat er miljarden naar het buitenland gingen en hij niets kreeg, paar weken terug iemand voor de ventilatie die zei dat de buitenlanders alle woningen inpikken, de kraamzorg die ook zulk soort dingen liet vallen.
En ik ga er dan tegenin, maar dat maakt het dan zoo ongemakkelijk.
Alleen met die ventilatie meneer had ik wel echt een leuk gesprek en die geloofde me ook wel.
Ook vaak dat mensen tegen me beginnen over parkeerproblematiek. Ik heb zelf geen auto en wil meer groen, ik ben echt niet de persoon om tegen te klagen dat je je 3 autoās niet voor de deur kwijt kan.
Maargoed dat zijn mensen waarbij ik weg kan lopen. Kan moeilijk weglopen bij die andere mensen.
(ik hoef geen tips)
Ja ik ook, maar a la minute in de overgang komen schijnt ook niet iets te zijn wat je moet willen.
Ik ben net naar de AH gegaan omdat ik zin had in snaai. Nu heb ik chili mascarpone dip (vond ik vorige keer teringlekker) Ʃn een stukje brie en beide smaken vies
Ligt vast aan mijn smaakpapillen vandaag, maar niet echt bevredigend zo.
Ben zo blij dat het februari is, werd echt helemaal gek van al dat gezeik over hoe lang januari wel niet zo duren
Dit jaar nog een dag langer door schrikkeljaar
Brie op een doordeweekse dag, je moet het maar durven.
Ik werd wakker van menstruatiekramp en nu heb ik honger.
Precies dezelfde ergernis
Tip van mij: altijd snacks in je nachtkastje bewaren. Dan hoeft mijn vriend niet per se midden in de nacht naar beneden om wat te eten te halen.